- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
217,78 gehaald, voorbij de low van 2003 dus. Nu weer even boven de 218.
nice!!
Ik weet ook zeker als je nu degelijke dingen koopt dat je op langere termijn 100% scoort kan niet missen.
Denk alleen dat we nu nog een stapje lager gaan en daar wil ik dus optimaal van profiteren.
Het onderste uit de kan zeg maar.......ik weet het.....
Damn mijn effectenrekening is nog niet openHeb het idee dat je binnenkort wel een goede slag kan slaan. Wat een tijden zeg!

Nasdaq groen (althans momenteel). Rest trekt ook langzaam aan. Schijnbeweging of de macrocijfers en het gedaalde consumentenvertrouwen worden weer eens gezien als het dal. Zou me niks verbazen als USA vanavond in het groen eindigt.
Het is niet de zin die ik niet begrijp, het is de logica die me ontgaat.
Als de opvattingen in de 'markt' eensgezind zijn, hoe zie jij dan tegengestelde bewegingen zich voordoen? Je doelt hier op mogelijke 'market makers' die tegengestelde trades maken? Lijkt me niet erg waarschijnlijk in de AEX.
Ik doel niet op 'market makers' of misschien wel onzichtbare krachten die de markt stuwen maar op counterbewegingen die ontstaan omdat de algemene aanvaarde opvatting toch niet blijkt uit te komen. Markten zijn nou eenmaal niet voorspelbaar, ook niet als bijna iedereen verwacht dat het een bepaalde richting uitgaat.
Logica ontdekken in deze markt zou trouwens knap zijn, buiten dan dat het inderdaad macro economisch ruk gaat en lage koersen te verwachten zijn. Maar rallies op zeer slecht nieuws zijn nog steeds meer regel dan uitzondering, ook na deze periode van daling.
Auw auw auw..
800 aandelen Aegon voor 4,27 gekocht
en 800 aandelen tom tom voor 5,75 gekocht.
Wie treurt er met me mee ;-)