Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
217,78 gehaald, voorbij de low van 2003 dus. Nu weer even boven de 218.

spannende middag

- VS, BBP eerste raming, vierde kwartaal, 14.30 uur
- VS, consumentenvertrouwen definitief, Univ of Michigan, februari, 15.55 uur

als die tegenvallen dan staan we zo op 215

Damn mijn effectenrekening is nog niet open :( Heb het idee dat je binnenkort wel een goede slag kan slaan. Wat een tijden zeg!

nice!!

Ik weet ook zeker als je nu degelijke dingen koopt dat je op langere termijn 100% scoort kan niet missen.
Denk alleen dat we nu nog een stapje lager gaan en daar wil ik dus optimaal van profiteren.
Het onderste uit de kan zeg maar.......ik weet het.....

Tja dan moet je echt gaan timen. Heb zelf ook de tikken tussen 2000 en 2003 meegemaakt. Het kan vrij snel gaan als eenmaal het herstel wordt ingezet.

Denk niet dat dit jaar al een structureel herstel te verwachten is maar enkele stevig reliefrallies wel. Die worden momenteel helemaal niet meer verwacht, tijdens de laatste downturn waren dat juist de perioden dat het hard omhoog ging.

Timing is eigenlijk zo goed als onmogelijk, je moet op een gegeven moment gewoon in de markt zitten om korte rallies niet te missen.

216,77 laag

Damn mijn effectenrekening is nog niet open :( Heb het idee dat je binnenkort wel een goede slag kan slaan. Wat een tijden zeg!

idd, ik heb net ook een binckbankaccount maar ik wacht nog even. Volgens velen gaat de aex nog lager en aangezien ik niet THE big money heb moet ik wel een beetje timen dus nog even wachten en dan inslaan :D

daar is de 215,01 al

lekker lekker
op naar de 200 :D dan stap ik in :p
tomtom lijkt wel intressant nu :D

8:29 a.m. U.S. 4Q residential investment falls for 12th quarter
8:29 a.m. U.S. 4Q exports fall at fastest pace in 37 years
8:29 a.m. U.S. 4Q PCE price index falls record 5%
8:29 a.m. U.S. 4Q GDP decline of 6.2% is worst since 1Q 1982
8:29 a.m. U.S. 4Q business investment falls 21.1% annualized
8:29 a.m. U.S. 4Q consumer spending falls 4.3% annualized
8:29 a.m. U.S. 4Q final domestic sales fall 5.7% annualized
8:29 a.m. U.S. 4Q GDP revision due to weaker inventories, exports
8:29 a.m. U.S. 2008 GDP revised lower to 1.1% vs. 1.3%
8:29 a.m. U.S. 4Q GDP revised lower to -6.2% annual vs -3.8% initially

Berg slechte cijfers bij elkaar. GDP is echt in elkaar geklapt.

Nasdaq groen (althans momenteel). Rest trekt ook langzaam aan. Schijnbeweging of de macrocijfers en het gedaalde consumentenvertrouwen worden weer eens gezien als het dal. Zou me niks verbazen als USA vanavond in het groen eindigt.

?????????????

Hoe moeilijk was die zin te begrijpen?

Het is niet de zin die ik niet begrijp, het is de logica die me ontgaat.

Als de opvattingen in de 'markt' eensgezind zijn, hoe zie jij dan tegengestelde bewegingen zich voordoen? Je doelt hier op mogelijke 'market makers' die tegengestelde trades maken? Lijkt me niet erg waarschijnlijk in de AEX.

Nasdaq groen (althans momenteel). Rest trekt ook langzaam aan. Schijnbeweging of de macrocijfers en het gedaalde consumentenvertrouwen worden weer eens gezien als het dal. Zou me niks verbazen als USA vanavond in het groen eindigt.

Zou zomaar kunnen, die blauwjassen hebben mij wel eens vaker verrast.

Het is niet de zin die ik niet begrijp, het is de logica die me ontgaat.

Als de opvattingen in de 'markt' eensgezind zijn, hoe zie jij dan tegengestelde bewegingen zich voordoen? Je doelt hier op mogelijke 'market makers' die tegengestelde trades maken? Lijkt me niet erg waarschijnlijk in de AEX.

Ik doel niet op 'market makers' of misschien wel onzichtbare krachten die de markt stuwen maar op counterbewegingen die ontstaan omdat de algemene aanvaarde opvatting toch niet blijkt uit te komen. Markten zijn nou eenmaal niet voorspelbaar, ook niet als bijna iedereen verwacht dat het een bepaalde richting uitgaat.

Logica ontdekken in deze markt zou trouwens knap zijn, buiten dan dat het inderdaad macro economisch ruk gaat en lage koersen te verwachten zijn. Maar rallies op zeer slecht nieuws zijn nog steeds meer regel dan uitzondering, ook na deze periode van daling.

Lekker verdiend vandaag en gister :D ( gister ING, vandaag Fortis )

6maart gaat fortis knallen denks :)

Dat was de steun, weer een slachting bij bepaalde fondsen.
Begint nou echt te kriebelen.

Ik doel niet op 'market makers' of misschien wel onzichtbare krachten die de markt stuwen maar op counterbewegingen die ontstaan omdat de algemene aanvaarde opvatting toch niet blijkt uit te komen. Markten zijn nou eenmaal niet voorspelbaar, ook niet als bijna iedereen verwacht dat het een bepaalde richting uitgaat.

Logica ontdekken in deze markt zou trouwens knap zijn, buiten dan dat het inderdaad macro economisch ruk gaat en lage koersen te verwachten zijn. Maar rallies op zeer slecht nieuws zijn nog steeds meer regel dan uitzondering, ook na deze periode van daling.

Ik heb het niet over de ex ante voorspelbaarheid van markten, maar meer de voorspelbare reacties op bepaalde ontwikkelingen. Het is natuurlijk al tijden een bad news show, en tengevolge is optimisme ver te zoeken, en de reacties op het slecte nieuws blijven zich maar opstapelen. Terwijl veel mensen zullen zeggen dat aandelen erg goedkoop zijn momenteel, toch ontbreekt het vertrouwen om massaal in te stappen.

Auw auw auw..

800 aandelen Aegon voor 4,27 gekocht
en 800 aandelen tom tom voor 5,75 gekocht.

Wie treurt er met me mee ;-)

Auw auw auw..

800 aandelen Aegon voor 4,27 gekocht
en 800 aandelen tom tom voor 5,75 gekocht.

Wie treurt er met me mee ;-)

Dat gaat aardig knellen dan, succes er mee.

Maar ja beiden zijn natuurlijk wel heel erg speculatief van aard. Bij een opleving kunnen beiden zo weer 60% of meer opveren. Dan ben je bij TT overigens nog niet uit de rode cijfers.

mja mn kbc en omega pharma staan nu ook in het rood, maar ik treur nog niet, is LT material..

Terug
Naar boven