- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al je geld zou ik niet doen man. Risicovol beleggen moet je doen met geld dat je over hebt.
) want dat is alweer +- 100 % winst dat je kan hebben. I guess i just wait and see 

hmm ja nu ik al die nieuwe reacties hier lees denk ik dat ik toch nog wat ga wachten. Blijkbaar gaat de aex nog veel lager gaan dus ik wacht af. Ik moet zo een beetje the perfect moment zien te vinden om in te stappen. Dat kan je natuurlijk niet echt weten maar als ik hier de reacties lees van de toch meer ervaren beleggers kan ik toch beter nog wat wachten. En ik kan dat geld wel kwijt voor 1-2 jaar dus op lange termijn gaat de beurs toch zowiezo omhoog. Maar het is natuurlijk wel een verschil als ik bevoobeeld arcelor mittal aan 6 euro kan kopen of aan 12 (bij 12 ging ik instappen btw) want dat is alweer +- 100 % winst dat je kan hebben. I guess i just wait and see
rente op spaarboekje bracht even wel "wat" op maar het is alweer ferm aan het dalen dus de intrest die je daarvan krijgt is echt een habbekrats en ik denk dat aandelen toch een redelijk goede belegging is. Everything must go up and down en we zitten nu toch wel down. De kans dat de aex over 1 a 2 jaar nog altijd op 200 staat of lager zou mij toch echt verbazen, al weet je nooit natuurlijk. Als ik sommige koersdoelen zie die gedreven beleggers aanwijzen en afleiden uit technische analyses ofzoiets dan lijkt het wel of we idd naar een aex gaan van 100-150 punten maar die koersdoelen worden constant aangepast enzo.
Hoe lager we gaan hoe meer vertrouwen ik eigenlijk krijg dat mijn geld lekker veel zal opbrengen. Zo droom ik nu al snachts dat mijn kapitaal over 2 jaar vierdubbel zoveel is als nu
gaat lekker in mijn dromen![]()
geloof dat tostrams toch redelijk vaak goed zit.
En het is natuurlijk puur ta wat hij doet.
Maar we zullen zien wie er gelijk hebben, maar een ding weet ik zeker dat we nu met een unieke situatie temaken hebben, waar niemand iets zinnigs over kan zeggen.
Bam geslacht
ING geslacht
Aegon geslacht
Randstad geslacht
ING laagste koers ooit, Aegon is sub 2 geweest, Bam zakt weer hard terug naar laagste punt in vele jaren, Randstad is sub 10 geweest.
Is weer eens ouderwets bijltjesdag en de kansen op een AEX van 185 of lager zijn weer toegenomen. Kan het zelf makkelijk uitzingen maar degenen met calls, sprinters of turbo's worden nu keihard naar de klote geholpen. Zie de AEX dit jaar nog wel boven de 219 komen, een stand waarbij ik zelf op winst zou staan. Uitgekeerd dividend niet meegerekend, want dan mag de stand zelfs 5% lager zijn.

Het blijft gewoon onvoorspelbaar. Op zich kan nu een dubbele bodem worden gevormd waarna een stevige rally wordt ingezet.
Macrocijfers vertonen behalve werkloosheid geen verdere verslechtering meer, maar ook geen echte verbetering. Het blijft dus gissen wat de komende maanden brengt, licht economisch herstel of toch weer een nieuwe dip.
Gelet op de laatste cijfers denk ik een zeer traag herstel waarbij wel recessie omstandigheden aan de orde zijn. Normaal gesproken herstellen beurzen in zo'n geval, maar dit is natuurlijk geen normale recessie.