klaasjanno
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daling is nu juist vrij stabiel. Dat er enkele procenten vanaf zou gaan was te verwachten maar er wordt nu niet meer doorgedrukt.
Opening USA zal weer voor actie zorgen, tot die tijd kan je misschien beter je kruit droog houden.

Blijft altijd lastig om het goeie moment te kiezen, maar heb de knop nog niet in gedrukt wacht toch nog even af.
ik heb de laatste tijd te vaak scheef gezeten met posities, heb soms het gevoel dat ik beter het tegen overgestelde kan doen van wat ik denk
Dat maar eens gaan proberen.
Voor de LT moet hij bij mij nog flink gaan zakken.
Als je voor de LT wil instappen maakt het instapmoment niet zoveel uit natuurlijk. De indices zijn meer dan gehalveerd en dalingen van meer dan 20% zijn nu niet echt snel meer te verwachten.
Geloof wel dat het nog naar de regionen van sub 200 kan gaan maar tegelijkertijd is er nu genoeg ruimte voor een korte herstelrally. Januari en februari zijn ongekend negatief geweest.
Maar ik verwacht eigelijk helemaal niet zo sterke opleving van de beurzen de komede 2 jaar.
Als je kijkt naar Japan daar is het ook nooit meer goed gekomen met de index.
En de depressie van de jaren 30/40 duurde ook verrekte lang.
Misschien zijn we de laatste 20 jaar wel veel te positief geweest.
btw:Wat zou jij persoonlijk voor de LT aanschaffen als ik vragen mag?
Die trackers zijn nou kosteloos bij de ing, en als ik mij niet vergis, tot mei.

Nu maar hopen dat hij daadwerkelijk deze week nog volop verderdaalt natuurlijk 
veel bedrijven komen deze week met hun kwartaalresultaten. Als de aex blijft dalen tot hopelijk onder de 200 dan stap ik maandag in met al mijn geld
We zitten nu al op het laagste punt ooit denk ik dus als hij rond de 200 komt dan verwacht ik niet dat het nog heeeel veel lager kan en over een jaartje of mss 2 kan ik lekker cashenNu maar hopen dat hij daadwerkelijk deze week nog volop verderdaalt natuurlijk
![]()
veel bedrijven komen deze week met hun kwartaalresultaten. Als de aex blijft dalen tot hopelijk onder de 200 dan stap ik maandag in met al mijn geld
We zitten nu al op het laagste punt ooit denk ik dus als hij rond de 200 komt dan verwacht ik niet dat het nog heeeel veel lager kan en over een jaartje of mss 2 kan ik lekker cashenNu maar hopen dat hij daadwerkelijk deze week nog volop verderdaalt natuurlijk
![]()
Maar ja vooral instappen 
Wat denk jij erik,zal het nog goedkomen?
Het systeem is pas 100 jaar oud en heeft gefaald.
Als ik de economen hoor dat deze crisses tussen de 5 en 15 jaar kan duuren hou ik me hard vast.
De echte klapper moet nog komen.
Ik werk zelf in 1 van de grootste staal fabrieken van europa,maar als je ziet dat wereld wijd de vraag 50% is gezakt en dit door werkt naar de andere segmenten is dit nog niets.
De zwaare tijden moeten nog komen.
![]()