el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Koop dan iets minder speculatiefs. Echte bedrijven met echte winsten worden nu geslacht. Daar kan je beter in investeren. Fortis blijft een lege huls met een berg geld die steeds minder wordt.
Iedere sector lijkt nu verrot maar dat heb je altijd in bear markets. Als de rook is opgetrokken zal je zien dat er nog genoeg gezonde bedrijven zijn overgebleven.
Dat is waar maar ik zie fortis niet zomaar van de beurs verdwijnen en bedrijven die de grootste verliezen geleden hebben zullen de grootste winsten pakken.
Stel je voor.. 0.6 per aandeel en over 3 jaar op 6 euro staan. Dat is bijna een vertientdubbeling van je kapitaal en nog niet eens zo onrealistisch! En zelfs op korte termijn is er tijdens rallies een kans dat het terug stijgt naar 1.2 euro wat ook niet mis is dan

Als het morgen een even zware dag is en maandag ook negatief is dan zit die 0,6 er wel in dus ik hoop er toch op
Ik ga er niet met een al te groot bedrag in want ik wil zoals je zegt ook nog beleggen in echte bedrijven. Arcelor mittal al zeker als dat aandeel nog eens goed wil doordalen maar daar wacht ik rustig mee af want voor meer dan 12 euro/aandeel doe ik het niet en heel mss nog tomtom ook maar ik vind het zo een raar aandeel. Hoe kan een bedrijf als tomtom even laag staan als de financials terwijl het echt van torenhoog komt? Verder zie ik nog wel. Ik wil uiteindelijk een 3tal of 4tal bedrijven in mijn portefeuille hebben