Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

Melk?

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Ik deed inderdaad leg press altijd met nadruk op quads. Ik vind front squats zeer lastig. Maar deze oefenen is zeker de moeite waard. Zal dat eens proberen eerstvolgende beentraining.

Melk drink ik, achja over een half jaar ben ik wel even sterk :)

Goed plan, mijn Quads waren namelijk KAPOT na eerste keer weer frontsquats hahah

• Topic Starter Topic Starter
Vanmorgen getraind:

Cardio/conditie
1 uur kickboksen

DeadLift
155 x 5
175 x 4
165 x 3

Lat Puldown
114 x 5
114 x 5
114 x 5

Seated Rowing
100 x 8
100 x 8
100 x 8

OHP
60 x 5
60 x 5 (1 push press)
60 x 5 (1 push press)

Arnold Press
19 x 12
19 x 12
20 x 8

Barbell shrugs
100 x 12
130 x 8 (maar 2 setjes gedaan ivm pijn aan mijn vingers, volgende keer wat extra!)

Commentaar: Ik ga zeker mijn schema aanpassen. Ik kan na een uur kickboksen lang niet op hetzelfde volume trainen. Niet zo lekker getraind dus. Kickboksen ging daarentegen wel lekker.

Heb jij straps/magnesium/mixed grip bij die deadlifts nodig?
Zwaar man vooral na een uur kickboxen..

Klopt, maar op de een of andere manier gaan mijn onderarmen toch heel goed mee. Die zitten nu op 38 cm. Ik doe wel reverse curls.

Ja oke, maar gripkracht. Als je bijvoorbeeld een goede grip heb kan je ook zwaar deadliften met veel gebruik van je onderarmen waardoor ze misschien nog makkelijker groein. Maarja mijn grip zuigt ook en ben te lui om daar oefeningen voor te doen, kost nog meer trainingstijd.

Ik heb mijn schema aangepast, vandaar moet ik zo benen trainen. Even kijken hoe dat gaat ivm de spierpijn in mijn erector spinae van het deadliften. Maar dat moet wel goed komen. Zo ook even front squat proberen.

Even wat goede hakken op mijn mp3-speler knallen and I'm of to the gym!

Hier istie dan..

Full Squat
70 x 10
155 x 8
165 x 5
175 x 4 (5 was fail.., heb de bar op het squatrek moeten laten ploffen) hierna zei zon ecto uit de gym: let op je rug he..:rolleyes: Waarop ik antwoordde: Vertrek! Bicepscurlende ECTO! j/k

Front Squat eerste keer serieus
70 x 8
100 x 4 (hierna kreeg ik geen lucht meer omdat ik de stang tegen me strot duwde..:o)
70 x 10 (even alleen puur technisch gedaan, volgende keer verzwaren)

Leg extensions
Niet zo boeiend.

Dragon Flags
5 x negatieve reps (gaan goed!)
5 x neg.
daarna wat variaties hierop gedaan, gewoon wat pompen, daarna nog wat oefeningen, voor obliques o.a.

Cardio
20 mins roeien +- 300 kcal
10 treadclimber +- 170 kcal
Totaal = +- 470 kcal

Commentaar: mijn benen/rug waren nog een beetje vermoeid van de deadlift van gisteren, de front squats gingen niet goed, maar al met al wel een lekkere training.

Aaah dat is toch lievv, zo'n bezorgde ecto!

Zieke Squats man, pfff Voelde die Fronts wel goed aan of dat ook niet ?

Aaah dat is toch lievv, zo'n bezorgde ecto!

Zieke Squats man, pfff Voelde die Fronts wel goed aan of dat ook niet ?

Voelde niet echt iets omdat ik wss wel heel wat zwaarder kan, maar heel het gebeuren rondom de stang op zijn plaats houden kost me te veel energie/moeite. Volgende keer beter.

Ik ga ff 3 eiwitten en wat melk eten/drinken.

t*ring wat squats kerel! Echt bruut
Front squat is wel aardig uit verhouding of was je gewoon helemaal kapot van die squats ervoor?

Netjes dan man voor een eerste keer front squatten!

Dat is voor iedereen anders natuurlijk maar ik vind ongeveer 70 % van je 1rm een goede verhouding...

Terug
Naar boven