AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat is toch die obsessie net grote zwarte pielekes? Komt dat door de test of zo??

Mijn buurvrouw is ruim voor oud en nieuw met haar hondje de stad uit gevlucht vanwege het vuurwerk. Toch wel zielig voor al die huisdieren...

Tis te gek voor woorden dat we lullen over stikstof en pvas, maar binnen 24u, meer zooi de lucht in knallen dan we het hele jaar met symbool politiek hebben kunnen “besparen” hypocriet kutland

Tis te gek voor woorden dat we lullen over stikstof en pvas, maar binnen 24u, meer zooi de lucht in knallen dan we het hele jaar met symbool politiek hebben kunnen “besparen” hypocriet kutland
Dat is omdat Rutte ons onze 'mooie' vuurwerktraditie niet wil afnemen. Kost hem waarschijnlijk te veel kiezers...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.509
Thuis training:

Hip trust
4x15x60kg

Sldl
3x8x60kg

Db doggy kick
3x15x8kg

Band abduction
3x20

Band clam
2x20

Ball leg curl
4x15

Band chin up
4x8

Bor
4x8x40kg

Ohp
4x12x20kg

Upright bb row
4x8x24kg

Side/front raise
3xtot falenx 3kg

Seated calfs
3x20x30kg

Standing calfs bw
3x20

Russian twist
4x10x3kg

Leg raises
4x10

Tricep dips bankje
4x10

Bb curl
3x8x20kg

+ vult de schatkist lekker
weet iemand toevallig wat het schade percentage is dat veroorzaakt wordt op oudjaarsnacht?
dacht ooit gelezen te hebben iets van 15% extra premiedruk door 1 nacht.

Maar daar lijkt niemand zich wat van aan te trekken. En lijkt ook geen prioriteit van de politie om hierop te handhaven...
Nee die tijden natuurlijk niet. Maar ze verbieden steeds meer. Als ze mensen gaan bekeuren om de tijden dan is het hek van de dam!

Laatst bewerkt:
Maar daar lijkt niemand zich wat van aan te trekken. En lijkt ook geen prioriteit van de politie om hierop te handhaven...

klopt , dat is hetzelfde als dat je nu gaat handhaven op niet op de stoep fietsen , drinken in openbaar ,kauwgom uitspugen enz ..

Er zijn met deze dagen al ruim 40000 agenten op straat ..

Maar wel lopen brullen dat men niet handhaafd op vuurwerk , en dan afvragen waarom er niet direct politie is op het moment dat je vrouw , moeder , vader directe zorg nodig heeft ..

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.515
klopt , dat is hetzelfde als dat je nu gaat handhaven op niet op de stoep fietsen , drinken in openbaar ,kauwgom uitspugen enz ..

Er zijn met deze dagen al ruim 40000 agenten op straat ..

Maar wel lopen brullen dat men niet handhaafd op vuurwerk , en dan afvragen waarom er niet direct politie is op het moment dat je vrouw , moeder , vader directe zorg nodig heeft ..
Ik constateer slechts. Ik begrijp ook wel dat de politie bij gebrek aan personeel prioriteiten moet stellen. Ik vind het alleen een beetje krom om regels op te stellen die toch niet te handhaven zijn.

Ik constateer slechts. Ik begrijp ook wel dat de politie bij gebrek aan personeel prioriteiten moet stellen. Ik vind het alleen een beetje krom om regels op te stellen die toch niet te handhaven zijn.
Als jij 120 rijd waar je 100 mag krijg je ook niet automatisch een bekeuring. Maar het is wel een regel. En zo heb je nog tig andere regels.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven