Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OkTis te gek voor woorden dat we lullen over stikstof en pvas, maar binnen 24u, meer zooi de lucht in knallen dan we het hele jaar met symbool politiek hebben kunnen “besparen” hypocriet kutland
Dat is omdat Rutte ons onze 'mooie' vuurwerktraditie niet wil afnemen. Kost hem waarschijnlijk te veel kiezers...Tis te gek voor woorden dat we lullen over stikstof en pvas, maar binnen 24u, meer zooi de lucht in knallen dan we het hele jaar met symbool politiek hebben kunnen “besparen” hypocriet kutland
Nou duurt niet lang meer hoor.Dat is omdat Rutte ons onze 'mooie' vuurwerktraditie niet wil afnemen. Kost hem waarschijnlijk te veel kiezers...
Maar daar lijkt niemand zich wat van aan te trekken. En lijkt ook geen prioriteit van de politie om hierop te handhaven...Ook mag je tegenwoordig pas om 1800 tm 0200 afsteken.
Nee die tijden natuurlijk niet. Maar ze verbieden steeds meer. Als ze mensen gaan bekeuren om de tijden dan is het hek van de dam!Maar daar lijkt niemand zich wat van aan te trekken. En lijkt ook geen prioriteit van de politie om hierop te handhaven...
Vorige training was 4x15x85kg. Waarom 25 kg omlaag? Ja ja, we houden je in de gaten!

Maar daar lijkt niemand zich wat van aan te trekken. En lijkt ook geen prioriteit van de politie om hierop te handhaven...
Vorige training was 15x85. Waarom 25 kg omlaag? Ja ja, we houden je in de gaten!![]()

Deze was thuis en de vorige in een sportschool? Ik keur het goed. Maakt het wel lastiger om progressie te meten, maar soit...Omdat dat met zo n krom bankje was en lager en dit is officieel op een echt bankje![]()
![]()
Ik constateer slechts. Ik begrijp ook wel dat de politie bij gebrek aan personeel prioriteiten moet stellen. Ik vind het alleen een beetje krom om regels op te stellen die toch niet te handhaven zijn.klopt , dat is hetzelfde als dat je nu gaat handhaven op niet op de stoep fietsen , drinken in openbaar ,kauwgom uitspugen enz ..
Er zijn met deze dagen al ruim 40000 agenten op straat ..
Maar wel lopen brullen dat men niet handhaafd op vuurwerk , en dan afvragen waarom er niet direct politie is op het moment dat je vrouw , moeder , vader directe zorg nodig heeft ..
Als jij 120 rijd waar je 100 mag krijg je ook niet automatisch een bekeuring. Maar het is wel een regel. En zo heb je nog tig andere regels.Ik constateer slechts. Ik begrijp ook wel dat de politie bij gebrek aan personeel prioriteiten moet stellen. Ik vind het alleen een beetje krom om regels op te stellen die toch niet te handhaven zijn.
Als jij 120 rijd waar je 100 mag krijg je ook niet automatisch een bekeuring. Maar het is wel een regel. En zo heb je nog tig andere regels.
Boefje!Als ze weer eens met zwaailichten achter mij aan zitten maar ze mij weer niet kunnen pakken moet ik altijd heel hard lachen. Sukkels.