MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog nooit een motoragent achter je aan gehad?

Op de motor nog niet, vroeger wel op de scooter. Ontsnapt, achtervolging werd afgebroken omdat ik zo slim was door een winkelstraat te rijden. Leukste wat ik ooit heb meegemaakt was skaten over de snelweg, van de snelweg af, staande gehouden en dan heel hard ontkennen en ermee wegkomen :roflol: Achja boefje blijf ik altijd, daarom besloten om de racemonster te verkopen :(

Ik constateer slechts. Ik begrijp ook wel dat de politie bij gebrek aan personeel prioriteiten moet stellen. Ik vind het alleen een beetje krom om regels op te stellen die toch niet te handhaven zijn.
Wat een onzin. Je gaat toch toch niet bij ieder verkeerslicht een agent zetten of bij elke bocht kijken of iemand wel richting aangeeft.

Hoe gaat het hier? Nog een mooi 2020! :)

Ging ze niet verhuizen? Of is dat pas later in het jaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.535
Alles goed hier, beetje druk gehad met mn nieuwe vriend van het forum. Ondertussen niet meer gerookt en wel nog getraind. Minder volume is nog niet gelukt.

Laatst bewerkt:
Knap dat je niet meer gerookt hebt. Ik wel half peukie:(. Houden zo Pat!!

Ben benieuwd wie! :)
Ben superblij voor je. :)
Kaussaus? Was wel een toffe gast.

@Bert je hebt t zovaak over kaassaus dat ik sterk het idee krijg dat het een alterego van jouw was ..
Zoek toch eens niet overal wat achter.

Zo vaak? Oké, toen ie verbannen werd heb ik hier een paar posts aan gewijd omdat ik daar wat van vond. Verder staat mij bij dat @Cringy op z'n profiel heeft gepost dat zij hem een leuke toevoeging op het forum vindt en vond Kaassaus Cringy de knapste bij de contest. Kaussaus was ook actief in dit log. Vandaar mijn vermoeden, niets meer, niets minder. :P Anders zou ik @clawfinger gokken. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven