XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Volgende keer zonder string en bh, maakt ook weinig verschil meer uit nu toch. :D Heb alles al gezien. ^^

Goede vooruitgang.

• Topic Starter Topic Starter
Je ziet toch niks? Een zijkant van een bil oh jee dat kan echt niet... Ik ben trots op mijn vooruitgang en het is gewoon professioneel bedoeld ;-) .

Net getraind maar ik merkte dat mijn kracht iets minder was door m'n ziek zijn,wel nog 45 minuten spinning gedaan erna toch zo'n 2 uurtjes bezig geweest. Fijne nieuwe gym ,de dumbbells gaan telkens met 1 kilo omhoog en dat is zeer prettig en ook hebben ze fijne apparaten.

Zie wel de vooruitgang. Volgende keer met hetzelfde licht proberen dan kun je het idd nog beter zien.

he pat hoe gaat het hier? Niet teveel gesnoept tijdens sinterklaas? :D

Progressie is heel goed te zien, veel strakker en mooier!!!! GOGOGO

Laatst bewerkt:
Toch niet alweer verdwenen he? :mad:

Haha nee echt niet,ik train lekker door. Met de motivatie zit er wel goed! Begin ook wat sterker te worden.

Wil nu alleen zo min mogelijk dierlijke producten nemen dus dat wordt wel even lastig ... Eieren wil ik niet meer eten en melk wil ik ook schrappen. Ben nu op zoek naar soja shakes en zo.

Sinterklaas ben ik goed doorgekomen zonder teveel gevreet en jij ?

Ga je nog wel weer loggen? Wel leuk om je voortgang te zien.

Zeker lastig om die producten te schrappen. Waarom wil je dat doen?

Veganist?

Ik heb veel te veel gesnoept. Banketstaaf, chocoladeletters etc. Viel te snel af, dus dacht dat t wel kon. Maar ben in 1 week een kg zwaarder, die ik niet zo makkelijk meer kwijt raak. Balen! :o

In 1 week, 1 kg? Hahaha jij bent ook erg Abfab. :P Moeten we samen maar eens gaan eten. XD

Haha, als ik echt ga eten kom ik makkelijk meer aan. Dit was alleen snoepen he :D

Mooi k*t...
Je ziet t ook gelijk aan heupen, buik en triceps.

Veganist?

Ik heb veel te veel gesnoept. Banketstaaf, chocoladeletters etc. Viel te snel af, dus dacht dat t wel kon. Maar ben in 1 week een kg zwaarder, die ik niet zo makkelijk meer kwijt raak. Balen! :o

Veganist lijkt me super moeilijk.

Hmm lekker toch af en toe zoveel in een keer.

Nee, ik loop ook met nogal wat kleding aan nu ;)

Maar als je de foto's naast elkaar ziet, valt ieder ander dat ook op hoor. Is niet erg, weer wat van geleerd.

Nee, ik loop ook met nogal wat kleding aan nu ;)

Maar als je de foto's naast elkaar ziet, valt ieder ander dat ook op hoor. Is niet erg, weer wat van geleerd.

Haha oh okee..naja, en zo zijn we aan t zoeken naar de beste manier om ons lichaam steeds mooier te krijgen en ons er ook nog lekker bij te voelen.

Is het niet gewoon vocht abfab?
Soms moet dat gewoon kunnen,even de remmen los.

Ja zeker moeilijk ,even weer puzzelen. Puur omdat ik niet tegen het dierenleed kan. Ik at eerst blije eieren maar nu zag ik weer een filmpje van levende mannenkuikentjes die door de shredder gingen ... En het maakt niet uit of je biologische eieren of legbatterij eieren neemt. Het gebeurt altijd.

En alle melkproducten neem je verder ook niet? Melk, yoghurt, kwark etc?
Dus eigenlijk veganist zeg maar?

Lijkt mij ook niet. Miss meer om de leefomstandigheden? Maar volgens mij zit dat bij mee meeste houders wel goed.
Ja sorry misschien ben ik wel een beetje naïef met dit ,
maar melken zit inderdaad prima bij de meeste boeren en boerinnen :)

toevallig laatst nog een docu over gezien...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven