Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.645
Mijn inziens is de echte Cringy is er al een hele tijd klaar mee. Heeft blijkbaar geen doel, en koerst op het spiegelbeeld van de dag.
Maar hoe zij zich ziet, hangt weer af van haar humeur, en haar gevoel over zich zelf. Wat een toestand.
Om wat ? Vanwege je uiterlijk. Dat gaat alleen maar achteruit.
Zoek een nieuw doel, en ga iets constructiefs doen. Maak er wat van.

Doelen buiten de sport heb ik genoeg en ben ik ook mee bezig en ja de sport doe ik om er goed uit te zien, niet omdat ik het zo leuk vind. En ja mijn spiegelbeeld fluctureert, zag ik ook liever anders, maar dat is nu eenmaal zo. Heb mn spiegels ook weleens afgeplakt in slechte periodes :roflol:.

• #2.647
Dbb forum staat denk ik ook voor denigrerend bodybuilding forum. Ik kan er niet mee zitten. Ik weet waar ik sta en waar ik vandaan kom en dat is het belangrijkste :emo:
Soms kan je beter maar niets zeggen. Gewoon doen wat voor jou werkt. En wat de rest hier ook denkt/zegt lekker links laten liggen.

en ja de sport doe ik om er goed uit te zien, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik heb mijn hele leven gesport omdat ik het leuk vond. Eerst hardlopen, toen wielrennen en nu spierballen kweken! Het is toch niet vol te houden om elke keer met tegenzin naar de sportschool te gaan, omdat het moet van jezelf? Probeer dan iets te vinden wat je wel leuk vindt en je fit houdt.

Laatst bewerkt:
  • #2.656
Ik heb mijn hele leven gesport omdat ik het leuk vond. Eerst hardlopen, toen wielrennen en nu spierballen kweken! Het is toch niet vol te houden om elke keer met tegenzin naar de sportschool te gaan, omdat het moet van jezelf? Probeer dan iets te vinden wat je wel leuk vind en je fit houdt.

Ik ga niet met tegenzin, voel me altijd lekker erna.

Ik denk dat een haat-liefdeverhouding met bepaalde trainingen, oefeningen, sporten en diëten voor veel sporters herkenbaar is.

Ik kom net op het goede moment een kijkje nemen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven