- Waardering
- 11.227
Ik zou het pijnlijk realistisch willen noemen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou het pijnlijk realistisch willen noemen...
Mijn inziens is de echte Cringy is er al een hele tijd klaar mee. Heeft blijkbaar geen doel, en koerst op het spiegelbeeld van de dag.
Maar hoe zij zich ziet, hangt weer af van haar humeur, en haar gevoel over zich zelf. Wat een toestand.
Om wat ? Vanwege je uiterlijk. Dat gaat alleen maar achteruit.
Zoek een nieuw doel, en ga iets constructiefs doen. Maak er wat van.
.
Soms kan je beter maar niets zeggen. Gewoon doen wat voor jou werkt. En wat de rest hier ook denkt/zegt lekker links laten liggen.Dbb forum staat denk ik ook voor denigrerend bodybuilding forum. Ik kan er niet mee zitten. Ik weet waar ik sta en waar ik vandaan kom en dat is het belangrijkste![]()
Ik heb mijn hele leven gesport omdat ik het leuk vond. Eerst hardlopen, toen wielrennen en nu spierballen kweken! Het is toch niet vol te houden om elke keer met tegenzin naar de sportschool te gaan, omdat het moet van jezelf? Probeer dan iets te vinden wat je wel leuk vindt en je fit houdt.en ja de sport doe ik om er goed uit te zien, niet omdat ik het zo leuk vind.
Ik doe daar misschien ook wel een aan mee, maar ik probeer er voor te waken dat in iemand zijn log te doen.Dbb forum staat denk ik ook voor denigrerend bodybuilding forum. Ik kan er niet mee zitten. Ik weet waar ik sta en waar ik vandaan kom en dat is het belangrijkste![]()
Wat ben jij ook een goed mens.Ik doe daar misschien ook wel een aan mee, maar ik probeer er voor te waken dat in iemand zijn log te doen.
Zet jezelf even op een voetstukIk doe daar misschien ook wel een aan mee, maar ik probeer er voor te waken dat in iemand zijn log te doen.
Ik heb mijn hele leven gesport omdat ik het leuk vond. Eerst hardlopen, toen wielrennen en nu spierballen kweken! Het is toch niet vol te houden om elke keer met tegenzin naar de sportschool te gaan, omdat het moet van jezelf? Probeer dan iets te vinden wat je wel leuk vind en je fit houdt.
Neem een racefiets en ga met @ScumbagAnnie op pad! Is ook goed voor je![]()
Sta ik voor open hoor!ook voor wat anders?
ik vraag dit voor mezelf