grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey, ik zit ff in jouw logje te lezen en zie dat je eieren en melk wil schrappen uit je voeding. Leuk! Ik heb dat precies hetzelfde. Ik ben sinds mijn 19de vegetarier, maar ik weet dat het vooral voor mijn huid beter is geen zuivel te gebruiken.
in rotterdam zit de vitaminstore, ook in andere plaatsen en wellicht ook online?? Zij hebben een lekkere betaalbare chocoshake op basis van erwteneiwit. Biedt 11 gram per scoop. Ook bij de tuinen hebben ze erwteneiwitjes en sojashakes, ik moet ook nog ff verder zoeken, want variatie in smaakjes is ook niet mis.
Morgen ga ik het boek vegan bodybuilding bestellen (moet eerst ff wachtwoord van mijn visakaartje regelen) bij www.play.com. Misschien ook iets voor jou? Ken je de site www.veganbodybuilding.com ook? Erg leuk en leerzaam om lekker op rond te neuzen.
Doei!
ik vooral voor mijn huid en de uitdaging
Maar ik blijf ws wel af en toe een biologisch eitje eten en wat biologische honing, hoor, gaat vooral om kaas, yoghurt en kwark