Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo Patricia ga je voor het echte werk?
Goed figuur had je al dus dat moet te doen zijn hoor.
Wel volhouden hoor!!!

hey, ik zit ff in jouw logje te lezen en zie dat je eieren en melk wil schrappen uit je voeding. Leuk! Ik heb dat precies hetzelfde. Ik ben sinds mijn 19de vegetarier, maar ik weet dat het vooral voor mijn huid beter is geen zuivel te gebruiken.

in rotterdam zit de vitaminstore, ook in andere plaatsen en wellicht ook online?? Zij hebben een lekkere betaalbare chocoshake op basis van erwteneiwit. Biedt 11 gram per scoop. Ook bij de tuinen hebben ze erwteneiwitjes en sojashakes, ik moet ook nog ff verder zoeken, want variatie in smaakjes is ook niet mis.

Morgen ga ik het boek vegan bodybuilding bestellen (moet eerst ff wachtwoord van mijn visakaartje regelen) bij www.play.com. Misschien ook iets voor jou? Ken je de site www.veganbodybuilding.com ook? Erg leuk en leerzaam om lekker op rond te neuzen.

Doei!

hey, ik zit ff in jouw logje te lezen en zie dat je eieren en melk wil schrappen uit je voeding. Leuk! Ik heb dat precies hetzelfde. Ik ben sinds mijn 19de vegetarier, maar ik weet dat het vooral voor mijn huid beter is geen zuivel te gebruiken.

in rotterdam zit de vitaminstore, ook in andere plaatsen en wellicht ook online?? Zij hebben een lekkere betaalbare chocoshake op basis van erwteneiwit. Biedt 11 gram per scoop. Ook bij de tuinen hebben ze erwteneiwitjes en sojashakes, ik moet ook nog ff verder zoeken, want variatie in smaakjes is ook niet mis.

Morgen ga ik het boek vegan bodybuilding bestellen (moet eerst ff wachtwoord van mijn visakaartje regelen) bij www.play.com. Misschien ook iets voor jou? Ken je de site www.veganbodybuilding.com ook? Erg leuk en leerzaam om lekker op rond te neuzen.

Doei!

Met welke reden mijden jullie eieren en zuivel? Alleen voor je huid of zit er ook iets anders achter?

ik vooral voor mijn huid en de uitdaging :P
Maar ik blijf ws wel af en toe een biologisch eitje eten en wat biologische honing, hoor, gaat vooral om kaas, yoghurt en kwark

kaas,yooghurt en kwark eet ik ook niet.

Wel eieren natuurlijk:D

• Topic Starter Topic Starter
Fluevog,dat was wel de bedoeling maar merkte dat mijn dieet wel erg eenzijdig werd. Heb sojakaas geprobeerd maar vind het echt zo smerig. Ik blijf toch eieren en melkproducten nemen maar dan de biologische variant.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 13:40 ----------

Thx voor die shaketip,heb een zak neutrale sojashake staan maar durf hem niet te proberen.

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 13:41 ----------

Thx ! We gaan ervoor !

niks engs aan een sojashake, hoor ;)

Ik skip vooralsnog ook alleen de melkproducten, heb nog wel een pot whey over van melk, die maak ik wel even op. Als ik ergens wat ga eten gezellig, ga ik ook niet al te moeilijk doen, het moet wel leuk blijven allemaal

En een biologisch eitje once in a while....niks mis mee toch?

Wordt er ondertussen ook nog getraind?

toch n og ff reageren over eten. Heb het nl gisteren besproken met sportschoolhouder. die weet echt alles over voeding en is zelf ook vegetarier.

Voor mij is het het beste geen kaas, yoghurt, melkproducten te eten, maar wel elke dag 250gr magere kwark voor de eiwitten. Is ook zuivel, maar is bijna niemand intolerant voor. Wel eieren en elke dag 3 eetlepels olijfolie.

Ben benieuwd! M.a.w.. Volledig veganistisch wordt wel heeeeeel moeilijk in deze sport.

Je moet ook goed bedenken wat je wil, of veganistisch eten of eten wat het beste is voor deze sport.
Helaas willen mensen vaak een combinatie van dingen die niet goed samen gaan.

hoe gaat het hier?

Ik eet weer vlees ( echt erg maar ben gestopt met nadenken over zielige diertjes,het helpt zo weinig) zo veel mogelijk biologisch dat wel en ik train nog steeds.. Alleen niet regelmatig genoeg! Dan 4x achter elkaar en dan weer 2 weken niet,schiet niet op he. Ik wil weer regelmaat erin en ga een 4daagse split nemen . Verder pak ik mijn voeding iifym weer op,dat beviel goed en gaf ook resultaat.

Ben redelijk tevreden over mijn fysiek nu alleen het vetlaagje op m'n bovenarmen,rug en bij m'n taille mag een stuk minder. Ik ga mezelf morgen meten in vp en cm en aan de slag. De sportschool is altijd open dus no more excuses.

Gewoon blijven doorgaan! Hard trainen, goed eten en niet stressen.....de rest komt vanzelf. Er is altijd tijd voor de gym :p

Inderdaad ,doorgaan en volhouden !

M'n rug valt mee ,heb net foto gemaakt maar er is wel nog veel werk aan de billen ,ik zag er 4??

ImageUploadedByTapatalk1375477029.626341.jpg

Je zag er 4? :scratch:

Succes. iifym is goede methode om je dieet wat aangenamer te maken :).

Succes.

Laatst bewerkt:
Ik zie er geen 1 :)
Nou wel een keertje volhouden he!

Welcome back.

Ja sorrie er bestaat zoiets als internetvervuiling ,dat doe ik jullie niet aan . Inderdaad volhouden dat is soms een probleem. Ben al blij dat ik toch bleef gaan ook al was het niet vaak... Het langste wat er tussen zat is 3 weken ,oh dat is toch best erg ...

Ik ga nu m'n benen lekker trainen. Straks voedingsschema maken en ik ga nu zigzaggen , na de zomer begin ik met voorzichtig bouwen

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 09:13 ----------

Thx mack !

Wat bedoel je met zigzaggen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven