Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik dacht ik ga voorzichtig bulken voor wat massa en dan cutten maar kan het idd een maandje proberen op onderhoud. Hopelijk krijg ik dan toch wat meer spier. Ben nu over if en leangains aan het lezen ,klinkt ook goed...

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 21:00 ----------

Onder onderhoud mack dan kan ik toch geen spieren kweken ?

Bulken voor bikiniklasse?

Voorzichtig bulken he!

Schoon bouwen dan hoef je straks minder vet eraf trainen. Het is maar net wat jezelf wilt. En nog steeds bikini of bodyfitness?

Weet niet of ik die ambitie nog heb abfab ...ergens blijft het lonken. Wil wel graag wat meer body en meer bil :-)) .

Ja zeker voorzichtig Sjors ,vind het best eng aankomen maar dacht 6 weekjes dat valt wel mee.

Dat klopt natty , ik heb de tijd ik probeer het gewoon.

Dat if blijft me trekken ,ik kan altijd zo moeilijk kiezen hoe te trainen en hoe te eten .

Proberen kan altijd! En inderdaad, als je toch nog niet aan het voorbereiden bent op een specifieke wedstrijd, lekker bouwen aan je lichaam als je dat mooier vindt.

Als vrouw kweek je sowieso al weinig spieren (als natural)

Eerst de winterjas uittrekken en dan nog maar eens kijken;)

Maar goed, is allemaal persoonlijk.

Ben bang dat er niet veel overblijft als ik nu verder afval Mack . M'n billen kunnen niet groeien als ik te weinig eet ,wel? Vandaar dat ik voorzichtig wilde bulken.

Heb flinke spierpijn dat is een goed teken !

Heb mijn onderhoud berekend en dat is nu 1980 cals. Ik begin gewoon met zigzaggen , kijken wat het doet.
Op trainingsdagen 2280 cals en rustdagen 1680 cals .

Niet naar Mack luisteren hoor; die ziet alleen ripped meisjes.

Om er beter uit te zien, moet je eten. Veel eten. Zonder massa, geen vorm. Punt.

Niet naar Mack luisteren hoor; die ziet alleen ripped meisjes.

Om er beter uit te zien, moet je eten. Veel eten. Zonder massa, geen vorm. Punt.

Niet de hele winterjas, dat zou straks beetje koud zijn natuurlijk. Zomer is over.

Iets wat cutten en daarna opbouwen. Op wel % zat je nu ongeveer pat?
Ik heb opgebouwd en tegelijk in vet gedaald. Het kan wel;)

Meningen verschillen altijd;)

Ik ben voorstander van schoon bouwen.
Vp rond 17 en dan lean gainen.

Wat is massa?
Wie wil er nou rondlopen met hoog vp?

Goed laten we deze discussie niet weer voeren:D

Als je geen massa hebt, is het zinloos ( imo ) om heel diep te cutten. Beter drop je wat tot 18% en ga je dan schoon bouwen.
Ik zou wel degelijk een beetje boven onderhoud eten ( schoon ) en dan steeds bijsturen waar nodig.

Ik zie het te vaak gebeuren; meisjes die zich te lang bezig houden met cutten en zodoende na 2 jr nog steeds geen shape hebben. Cutten kan altijd nog; bouwen is al lastig genoeg.

Then again, dit is voor bikini he..volgens mij boeit het dan ook niet eens.

Als je geen massa hebt, is het zinloos ( imo ) om heel diep te cutten. Beter drop je wat tot 18% en ga je dan schoon bouwen.
Ik zou wel degelijk een beetje boven onderhoud eten ( schoon ) en dan steeds bijsturen waar nodig.

Ik zie het te vaak gebeuren; meisjes die zich te lang bezig houden met cutten en zodoende na 2 jr nog steeds geen shape hebben. Cutten kan altijd nog; bouwen is al lastig genoeg.

Then again, dit is voor bikini he..volgens mij boeit het dan ook niet eens.

Ik zeg rond 17 en jij 18:p

Haha is toch zelfde;)

Anyway Pat.
Als je al wilt 'bulken' max 10% boven onderhoud.
Is zat.

Er zit nog wel winterjas maar heb er toch wat af weten te krijgen Natty ,zit nu op 25,5 %.

Tuurlijk wil ik niet moddervet rondlopen Mack . Ik dacht eerst 6 weken 300 cals teveel= 8400cals dat is ongeveer 1,2 kilo vet dat vind ik nog wel te overzien.

M'n kont is zo klein geworden en plat dat ziet er niet uit . Ik wil ronde billen.

Idd beetje spelen dan met cals Sjors . Wil inderdaad dat er een mooie shape overblijft en geen skinny b*ch worden.

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 20:51 ----------

Netjes Natty dat het beiden is gelukt.

Persoonlijk zou ik zeggen eerst cutten tot zeg ongeveer 20 % en dat wat opbouwen. Kans dat je % meer oploopt zit er wel in of je moet heel voorzichtig zijn. Maar is inderdaad net wat je wilt. En of je kont in die paar weekjes veel meer groter zal zijn als je daarna gaat cutten, denk t niet;)

Ik zeg rond 17 en jij 18:p

Haha is toch zelfde;)

Anyway Pat.
Als je al wilt 'bulken' max 10% boven onderhoud.
Is zat.

Had ik niet gezien :p

Succes dame! Ik krijg ook dat effect van cutten ( mijn kont en t**ten zijn *poef* weg ), dus ik heb voor onderhoud en dan zigzag gekozen. Soms erboven en soms op onderhoud. Er moet toch echt weer massa naar die plekken en dat gaat niet gebeuren zonder voeding.
Cutten doe ik wel weer als er weer genoeg op zit om te verliezen :D

Wat er snel aankomt zal er ook weer snel afgaan.

En andersom.

Stel je voor dat je in een maand 4 kilo aankomt pat.
Hoeveel daarvan zou spier zijn?

Vrouwen maken al weinig testosteron aan.
Hypertrofie kost gewoon tijd.

Is natuurlijk je eigen keus maar zo zonde als je straks 6 maand moet cutten;)

Dat is wel echt persoonsgebonden. Ik drop gewicht net zo snel als het eraan zit. Dat is cudt tijdens een cut als je niet genoeg massa hebt, want dan zie je er ook gewoon meteen vormloos uit.
Dat is tof als je bulkt, want dan plakt het er meteen op. Als Pat ook zo'n stofwisseling heeft, dan kan ik haar op onderhoud eten echt ten zeerste aanraden.

De massa terugverdienen naar de plekken waar je het hebt verloren duurt nog wel langer dan die 6 maanden...

( niet om te etteren hoor, maar voor mij zou jouw aanpak echt een waste of time zijn )

Iedereen heeft zijn eigen aanpak.

Die van mij werkt prima voor mij.

(Ook voor paar andere die ook het zo doen)

Maar als jij of pat anders wil doen prima.
Als je je droom fysiek maar haalt;)

Dat klopt mack wil geen 6 mnd cutten!! Idd beetje erboven om de schade te beperken. Opschroeven kan nog altijd.

Ok Sjors dus beter niet onder onderhoud maar gewoon beetje erboven en erop? We proberen gewoon. Op die plekken houden we het graag !

Oh heb foto s gemaakt ! Zo sta ik er nu voor . [afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven