Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thx shena ,idd is dat dieet wat aangenamer .

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 09:16 ----------

Ene dag hoog in cals etc en andere dag laag. Heb ik goede dingen over gelezen dat je toch beetje kunt bouwen en vet kan lozen.

Je bedoelt gewoon carb cycling?

Nee dat is met kh ,ik doe met iifym en dan de ene dag 300 cals meer dan onderhoud en de andere dag 300 cals minder dan onderhoud. Zal eens kijken waar ik dat ook alweer gelezen heb van dat zigzaggen.

Oh en ik luister nu eindelijk naar jullie en probeer het less is more uit. Drie kwartier à een uur trainen per keer en minder oefeningen. Ben benieuwd wat het doet !

Net getraind

2 soorten squats 5x 10 x 40 kilo
lunges 5x10 x 40 kilo
Leg extension 5x 12x 23 kilo
Hip buitenkant 5x 12x 34 kilo
Hip binnenkant 5x12x 27 kilo

Crunches. 5x 12x 18 kilo

Had ook ergens gelezen dat die hip adductors/abductors niet veel zin hebben dat je beter meer kunt squaten?

Ga ook weer meer compoundoefeningen doen en toch maar een trainingsschema maken,ook best handig.

Ja die hip kunnen eruit. Vervangen voor andere oef.
Sowieso veel compounds.

Ten eerste, geen hamstrings?
Ten tweede, geen kuiten?

Die had ik al met squaten en met de lunges of niet? Kuiten doe ik maar 1x per week ivm balloneffect.

Wil ook los squaten en walking lunges doen ,maandag eens proberen .

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 11:58 ----------

Waarom bestaat zo n apparaat dan vraag ik mij af? Ik heb het vorige week pas gelezen dat het geen zin heeft.

Ja je pakt ze wel mee natuurlijk maar niet hetzelfde als bijv sldl;)

Gewoon zorgen dat je squat (back,front,hack whatever)
Leg press
Lunges
(Stiff legged) dl
1 curl variatie

Hoe vaak doe je benen per week?

Sterke abductoren en adductoren zijn wel belangrijk, maar ik denk niet dat het nodig is om ze apart te trainen (tenzij je ze doet om van een blessure te herstellen).

Met compound bewegingen pak je deze ook wel genoeg. Als je ze toch wat gerichter wilt trainen, kan je ook squaten en deadliften met een wijdere stand.

Ok thx ,ik ga ze erin gooien . Ik ga ze nu 2x in de week doen ,ben nog aan het twijfelen of ik split in ub en lb of dat ik een gewone 4 daagse split ga doen ?

Ok dan laat ik die apparaten weg en vervang ze door die andere oefeningen.

Heb net gemeten ,m'n vet is nu 25,5 en dat valt me mee gelukkig . M'n gewicht is nu 56,3 kg

Borst. 88 cm
Taille. 68 cm
Heup. 86 cm
Zadeltas 92 cm
Been 52,5 cm
Arm 26 cm

Over een maandje weer meten en even foto s maken .

Leuk dat je terug bent. Jammer dat je niet met regelmaat naar de gym ging. Nu er maar weer hard tegenaan.
Was het wennen van het vegetarische af?

Zelf vind ik split 4dgn fijn waarvan 2x benen. Niet zo van ub/lb.
Heb t gevoel meer daag split alles beter aan te pakken.

Boh was even ziek maar nu weer opgeknapt. Vanavond naar m'n nieuwe gym,ze hebben daar een syn'rgy 360 ,kan je vanalles mee. Leuk! Heb net ff een foto gemaakt .[afbeeldingen niet meer beschikbaar]. Ik zie verschil ;-)

Deze moet op first post!

Mooie vooruitgang en mooi om te zien ook

Laatst bewerkt:
Thx natty! Ik zag dat jij het goed doet!
Idd jammer maar nu weer lekker knallen. Ja was wel wennen dat ik opeens weer veel meer kon eten . Probeer nu ook te splitten en pak ook 2 x per week benen en ook triceps doe ik 2x en misschien biceps ook .

Net lekker getraind ,qua gewicht stelt het niet veel voor maar dat komt wel weer ??

Dumbell press. 5x8x 4kg
Incl dumbell press 5x8x4kg
Overhead 5x8x 6kg

Mil press 5x8x4kg
Side raise 5x8x3kg
Front raise. 5x83kg
Shrugs. 5x8x8kg

Bicep curl 5x8x6,25kg
Iso curl 5x8x stang

Tricep pushdown 5x8x 7kg
Tricep lucht 5x8x7kg
Achter hoofd 3x15 x5kg

Houd de komende 6 weken 5x8 aan en erna wil ik een schema proberen van een of ander fitnessmodel met een supermooi fysiek. Niet veel massa maar wel mooi afgetraind. Dat bestaat uit 3 sets van 20 herhalingen. Zag ik hier ergens op het forum.

Qua voeding zal ik toch niet alles puntje precies berekenen maar probeer mijn eiwitten gewoon hoog te houden 80 gr en vet minimaal 55 gr en op trainingsdagen iets meer en op luie dagen iets onder onderhoud qua cals. Geef mezelf nu de tijd het hoeft niet van vandaag op morgen .

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 20:50 ----------

Haha ja maar volgens mij zie ik weer anders uit nu.

Weet niet of ik biceps en triceps gelijk 2x zou pakken. Kun je later wel gaan doen met het aftrainen;)

Gewicht komt vanzelf.

Ja stiekem doe ik toch graag wat meer bang dat het geen effect heeft :-P . Oh ja less is more behalve benen dan.

Gewoon later doen. Als je bijv dat andere schema pakt voor wat aftrainen.

Je eet nu meer op de gok of wel een schema opgesteld?

Ik schrijf wel op hoeveel ik binnenkrijg aan cals ,eiwitten en vet. Het is nu toch vooral brood met kipfilet,shakes,eieren gekookt of gebakken,tonijn ,wat fruit en wat lekkers af en toe.
Heb een kant en klaar overschotel gevonden met 2 smaken ,elk 515 cals en 35 gr eiwit en 25 gr vet dan kom ik al een eind en die eet ik op trainingsdagen,de rest aanvullen met bovenstaande.

Uitkijken met kant en klaar met de toevoegingen die erin zitten. oa. vaak heel veel zout.

Daar heb ik niet op gelet Natty.. Zal eens kijken hoeveel erin zit.

Vandaag benendag, wilde rug erbij doen maar nog teveel spierpijn ...niks gewend he...
Hebben een nieuw ding in de gym, half rack iets dus kunnen we lekker los gaan squaten etc.

Vandaag benen en rug gedaan . Gisteren nog maar even gerust. Jeetje toch een stuk heftiger los squaten etc. !

Full squat 5x8x stang 15kg
Front squat 5x8x 15 kg
Lunges 5x8x15 kg
Walking lunges 4x5x15 kg

Goodmornings 5x8x15kg
Sl Deadlift 8x15kg 8x25kg 8x30kg 8x30kg 8x30kg
Bor 8x20kg 4x8x25kg

Lat pull down small 8x16kg 8x18kg 8x21kg 8x21kg
Seated row 8x13kg 8x16kg 8x18kg 8x21kg 8x21kg

Kuiten op leg press 5x8x45kg
Buikmachine 5x12x18kg
Twister 5x12x14kg

Ik wilde nog de curl en extension doen maar dat lukte niet meer.... Au! Echt niks gewend.

Heb toch besloten deze 6 weken ook te gaan bouwen , klein cal overschot zo n 300 . Eiwitten naar 110 gram en keihard trainen. Wil een beetje meer spier en mooi vol worden .

Waarom gelijk op een overschot? Kans dat je ook meer vet aan gaat komen. Waarom niet eerst onderhoud en dan daarop proberen wat te bouwen. Even maandje aankijken en dan kun je nog altijd veranderen.

Niet bulken.

Op onderhoud maximaal.

Zou er eigenlijk beetje eronder gaan;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven