- Waardering
- 11.228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar zij vroeg jou helemaal NIETS. JIJ MOET god***domme EENS LEREN LUISTEREN VUILE VIEZE *********Wel een beetje overkill aan isolatie voor bi- en triceps als je 't mij vraagt...
BEDANKT VOOR JE ADVIES . Zullen we nooit meer rellen in Pat haar log? Goed bezig met afbouwen, ga zo door.
"Afbouwen"? Van de zuip of wat bedoelt u?

Upright Frontal Raise.
Ik doe liever sos scheppen
Fixed.
Lekker meerdere keren eten opscheppen
jij hoeft ook niet alles te snappen, ik hou hem er voorlopig ook wel inNog nooit van een kneeling squat gehoord, dus maar even gegoogeld. Ik snap nog steeds waarom iemand dit zou willen doen.
https://www.bodybuilding.com/exercises/kneeling-squat
Heerlijk nu de druk eraf is. Goede beslissing genomen. Op rustdagen is eten nog een beetje lastig, maar op trainingsdagen gelukkig niet. Trainingsdagen 2000 kcals, feed the muscle!! Rustdagen 1500kcals. Even een tijdje aankijken wat dit doet. Nieuwe pwo, vorige training te weinig genomen en deze training te veel. Ik was behoorlijk geagiteerd en ik zag sterretjes.
Sumo deadlift
4x10x45
Bb glute bridge
5x8x105
Ball elevated bridge
4x20
Ball leg curl
4x15
Leg press high
4x8x118
Leg press wide
4x8x127
Outer thigh
20x88
Arnold db press
8x11
8x12
3x6x13
Front/side raise
4x8x4
Hierna abort mission.

Volgende keer een hoeveelheid pwo tussen beide nemen dus.
Nette training wel!
Fijn ook dat je je weer wat beter in je vel voelt!
. Denk dat dit wel goed werkt, zal heel langzaam recompen zo, maar dat is prima voor nu.