Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik had vandaag een vrije dag met me vrouwtje, jammer dat ik jullie niet heb gezien. Wel fijn om te lezen dat jullie goed getraind hebben!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.105
Ik had vandaag een vrije dag met me vrouwtje, jammer dat ik jullie niet heb gezien. Wel fijn om te lezen dat jullie goed getraind hebben!

Absoluut. Dat is ook nodig he! Hopelijk een volgende keer. Oh en ik hoop dat ik de press niet gesloopt heb, ik was diegene die er als een debiel aan had lopen trekken.

Absoluut. Dat is ook nodig he! Hopelijk een volgende keer. Oh en ik hoop dat ik de press niet gesloopt heb, ik was diegene die er als een debiel aan had lopen trekken.
Je hebt hem gesloopt inderdaad. Morgen komt de monteur van Life Fitness hem maken.

Kan gebeuren helaas. Maar als je de volgende keer aan de hendel wilt trekken ipv het pinnetje zou dat fijn zijn:D

• #1.107
Je hebt hem gesloopt inderdaad. Morgen komt de monteur van Life Fitness hem maken.

Kan gebeuren helaas. Maar als je de volgende keer aan de hendel wilt trekken ipv het pinnetje zou dat fijn zijn:D

Ja, dat hendeltje zag ik later pas. Je mag de rekening wel mailen. Sorry!

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #1.114
Ik wilde voor de vakantie nog even cutten, alleen ik merk dat een deadline+niet goed in mijn vel+te weinig eten resulteert in capriolen. Dat speelde de afgelopen dagen weer. Dus ik heb besloten mezelf voor nu even te accepteren, op onderhoud te eten en in elk geval niet aan te komen.

Gisteren 45 minuten gefietst. Vandaag weer lekker getraind:

Squat
10x20
8x30
8x45
2x60
2x8x50

Bb lunges
10x20
3x10x40

Bb hip trust
10x55
3x10x70

Landmine deadlift verh
8x20
4x8x50

Outer thigh
20x86

Seated leg curl
4x20x30

Arnold db press
10x10
3x10x11

Side raises
4x8x6

Face pull
4x15x36

Morgen de rest.

Vervelend dat je mentaal nog niet op de juiste plek zit. Hopelijk kun je dat gauw weer achter je laten.

Mag ik zo vrij zijn te vragen of je daarin ook hulp hebt / stappen hebt ondernomen? Omdat je eerder al aan hebt gegeven te kampen met problemen rondom eten.

• #1.116
Vervelend dat je mentaal nog niet op de juiste plek zit. Hopelijk kun je dat gauw weer achter je laten.

Mag ik zo vrij zijn te vragen of je daarin ook hulp hebt / stappen hebt ondernomen? Omdat je eerder al aan hebt gegeven te kampen met problemen rondom eten.

Ja dat hoop ik ook. Is toch een terugkerend iets. Ik heb energetisch therapie om bepaalde kernovertuigingen eruit te krijgen plus ik heb nog wat technieken van vroegere therapie die ik kan toepassen.

• #1.117
Begint een beetje vermoeiend te worden in mijn hoofd. Ik durf niet meer op of rond onderhoud te eten, de paniek slaat dan toe en krijg een groot gevoel van walging. Ik dacht dat die zelfhaat er wel uit was inmiddels. Weer allerlei capriolen uitgehaald om het eruit te krijgen. Gaat niet echt lekker zo en de technieken helpen niet. Ik zeg telkens tegen mezelf dat het lang niet zo erg is als vroeger, maar het gaat wel die richting op. Na de vakantie maar mee aan de slag, denk dat dat wel verstandig is. Jeetje dit is echt lastig, erkennen dat het jezelf niet lukt eruit te komen. Heb ook geen zin dat er een beerput open gaat, laat ik liever dicht. Misschien allemaal wat te persoonlijk hier voor het forum, maar ja dit hoort er ook bij toch? Het maakt me zo verdrietig.

Heb wel getraind vanmorgen. Zal morgen mijn trainingslog gebruiken waar het echt voor bedoeld is.

• #1.118
Vannacht niet echt geslapen, beetje liggen denken. Ben al blij dat ik de eetgestoorde stem herken, hij praat eigenlijk mee met de gezonde stem waardoor je het niet meteen in de gaten hebt wat er bezig is. Mijn gezonde stem wil mijn spieren voeden en die ongezonde stem wil steeds minder eten en allerlei regeltjes maken. Als dit niet lukt dan faal ik en voel ik me shit. Lijkt een beetje op het nicotinemonster bij roken, die maakt je ook van alles wijs zodat je blijft roken en hem blijft voeden.

Mijn training van gisteren:

Bb bench press
4x5x32,5

Incl db bench press
4x8x14

Compound row
4x8x71

Lat pull down machine
4x8x57

Straight arm lat pulldown
4x12x36

Inner bicep curl
4x8x8

Tricep dip machine
4x8x64

Bicep curl machine
4x8x13,5

Reverse grip tricep pushdown
4x8x27

Calfs press
4x20x57

Seated calf press
4x8x50

Abs

Was een goede training, blij dat ik geen last meer heb van mijn pols en gewoon weer mijn ding kan doen.

Vannacht niet echt geslapen, beetje liggen denken. Ben al blij dat ik de eetgestoorde stem herken, hij praat eigenlijk mee met de gezonde stem waardoor je het niet meteen in de gaten hebt wat er bezig is. Mijn gezonde stem wil mijn spieren voeden en die ongezonde stem wil steeds minder eten en allerlei regeltjes maken. Als dit niet lukt dan faal ik en voel ik me shit. Lijkt een beetje op het nicotinemonster bij roken, die maakt je ook van alles wijs zodat je blijft roken en hem blijft voeden.

Mijn training van gisteren:

Bb bench press
4x5x32,5

Incl db bench press
4x8x14

Compound row
4x8x71

Lat pull down machine
4x8x57

Straight arm lat pulldown
4x12x36

Inner bicep curl
4x8x8

Tricep dip machine
4x8x64

Bicep curl machine
4x8x13,5

Reverse grip tricep pushdown
4x8x27

Calfs press
4x20x57

Seated calf press
4x8x50

Abs

Was een goede training, blij dat ik geen last meer heb van mijn pols en gewoon weer mijn ding kan doen.
Niks gesloopt deze keer in Platinum gym?:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven