- Waardering
- 11.230
3D-lats! Die willen we toch allemaal?Die pullover machine. Als laatste gedaan vanmorge. Leek wel of lats dimensie erbij kregen.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3D-lats! Die willen we toch allemaal?Die pullover machine. Als laatste gedaan vanmorge. Leek wel of lats dimensie erbij kregen.![]()
Fijn om horen (lezen) Pat! Keep it up!

Dan moet je die machine proberen. Voelde een rek naar buiten toe vanuit de oksel naar onder. Heb ik nog met geen andere machine gehad.
Ik had vandaag een vrije dag met me vrouwtje, jammer dat ik jullie niet heb gezien. Wel fijn om te lezen dat jullie goed getraind hebben!
Je hebt hem gesloopt inderdaad. Morgen komt de monteur van Life Fitness hem maken.Absoluut. Dat is ook nodig he! Hopelijk een volgende keer. Oh en ik hoop dat ik de press niet gesloopt heb, ik was diegene die er als een debiel aan had lopen trekken.

Je hebt hem gesloopt inderdaad. Morgen komt de monteur van Life Fitness hem maken.
Kan gebeuren helaas. Maar als je de volgende keer aan de hendel wilt trekken ipv het pinnetje zou dat fijn zijn![]()
Gelukkig ben je voorzichtiger met mijn hendelJa, dat hendeltje zag ik later pas. Je mag de rekening wel mailen. Sorry!

Nee joh dat is niet nodig maar wel bedankt voor het aanbod.Ja, dat hendeltje zag ik later pas. Je mag de rekening wel mailen. Sorry!
Nee joh dat is niet nodig maar wel bedankt voor het aanbod.
Tot de volgende keer!
Roid rage?Oh en ik hoop dat ik de press niet gesloopt heb, ik was diegene die er als een debiel aan had lopen trekken.

Hahaha dan verdubbeld de werking toch heheAAS in de tweede graad moet je ook zeker niet onderschatten.![]()
Vervelend dat je mentaal nog niet op de juiste plek zit. Hopelijk kun je dat gauw weer achter je laten.
Mag ik zo vrij zijn te vragen of je daarin ook hulp hebt / stappen hebt ondernomen? Omdat je eerder al aan hebt gegeven te kampen met problemen rondom eten.
Niks gesloopt deze keer in Platinum gym?Vannacht niet echt geslapen, beetje liggen denken. Ben al blij dat ik de eetgestoorde stem herken, hij praat eigenlijk mee met de gezonde stem waardoor je het niet meteen in de gaten hebt wat er bezig is. Mijn gezonde stem wil mijn spieren voeden en die ongezonde stem wil steeds minder eten en allerlei regeltjes maken. Als dit niet lukt dan faal ik en voel ik me shit. Lijkt een beetje op het nicotinemonster bij roken, die maakt je ook van alles wijs zodat je blijft roken en hem blijft voeden.
Mijn training van gisteren:
Bb bench press
4x5x32,5
Incl db bench press
4x8x14
Compound row
4x8x71
Lat pull down machine
4x8x57
Straight arm lat pulldown
4x12x36
Inner bicep curl
4x8x8
Tricep dip machine
4x8x64
Bicep curl machine
4x8x13,5
Reverse grip tricep pushdown
4x8x27
Calfs press
4x20x57
Seated calf press
4x8x50
Abs
Was een goede training, blij dat ik geen last meer heb van mijn pols en gewoon weer mijn ding kan doen.

, misschien van het weekend weer? Ik zal voorzichtig zijn.