- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop dat je snel terug rust in je hoofd vindt.
Wel goed dat je blijft doortrainen, zo kun je de muizenissen misschien ook wat van je afzetten.
Wanneer vertrek je op vakantie?
Knap dat je hier zo persoonlijk durft te zijn! Herkenning is een van de belangrijkste dingen om te hebben zodat je er wat aan kan doen. Ik hoop dat je je snel beter voelt!![]()
.
Ja ik ook, nu verheug ik me wel op de vakantie, maar niet op al dat eten. De 23e vertrekken we.
Normaal ben ik er niet zo open over, hier durf ik wel. Tegen B. ook wel, maar de rest van mijn omgeving hoeft het niet te weten. Het is een lastig te begrijpen iets voor de meeste mensen. Dank je, lief!
Weet ik, je bent lief. Hou ook van jou.
Gisteren was een lastige dag, ik had een rustdag en heb mezelf gedwongen bepaalde dingen te eten en ik ging bijna tegen het plafond van walging, maar heb het uitgezeten. Ik moest gewoon een beginnetje hebben en nu volhouden tot ik er door heen ben.![]()

Voel je je vandaag beter, ondanks gisteren die lastige dag? ( Voel je natuurlijk niet verplicht om hier op te antwoorden!)
Niets dan respect voor jou @pat82 . Hoe je hier zo open over durft te zijn, niet enkel naar jezelf toe, maar ook naar de buitenwereld. Het feit dat je beseft en openlijk toegeeft dat er een probleem is, is wellicht al een eerste stap in de goede richting, toch....?
Jouw vakantie komt als geroepen. in een andere omgeving vertoeven, kan wonderen doen. Probeer de zorgen los te laten en te focussen op al het positieve. Je komt er zeker wel uit!
Was leuk om je eens te zien.![]()
Waar zijn jullie gaan eten?
Bij de Thai daar?Ja vond ik andersom ook! In Sittard, op de rijksweg naast BigRib. Bij jullie de vlaai lekker en goed gevierd?

Bij de Thai daar?
Daar tegenover ligt omnomnom en krijg je heerlijke pokebowls:
En de vlaai was heerlijk natuurlijk
Die kussentjes op het bankje
FAN-TAS-TIC
daar moet ik naar toe!