Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
upload_2019-9-3_19-30-57.465221.png

Staat bij ons ook, best een heftig martelwerktuig en zeker goed voor een aantal dagen bedenkelijk lopen :thumb:
Love it. In Platinum Gym staan ook alle benodigdheden voor een goede peach @pat82. Deze booty builder, kickback machine, reversed hyper extension. Daarnaast ook nog chille beenapparatuur zoals een vertical leg press en hack squat machine. :D Bereid je dus maar voor op een kneitergoede training!

• Like
Waarderingen: BB_
Love it. In Platinum Gym staan ook alle benodigdheden voor een goede peach @pat82. Deze booty builder, kickback machine, reversed hyper extension. Daarnaast ook nog chille beenapparatuur zoals een vertical leg press en hack squat machine. :D Bereid je dus maar voor op een kneitergoede training!
Aahh ik ben jaloers!! Doe mij ook zo'n gym!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.064
Hahaha, dat was ik even vergeten. @wovano zei dat gisteren al ja.
Balen dat ik dat nu pas weet! Heb serieus mijn hele dag al volgepland en heb nergens meer tijd over om even hoi te komen zeggen. :(

Oh andere keer dan

Klinkt heel goed! Misschien eens samen een peachtraining doen?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #1.067
Impaqt in Weeze, de vervanger van Q-base.
Ik ga sowieso nog een meet organiseren in Platinum gym. Had gezegd dat die dit najaar zou plaatsvinden maar toen kwam @svenrpb plotseling aanzetten met een meet.

Nice! Zie net op tv, eerste hulp bij festivals, toevallig :p. Ja dat klopt inderdaad. Klein beetje verschoven. Ben trouwens benieuwd wie er nog meer bij platinum traint?

• #1.076
Ik weet niet precies wat het is, maar mijn motivatie is momenteel -2. Krijg mezelf amper naar de gym gesleept haha. Ik ga nu sec om geen plumpudding te worden, maar plezier erin heb ik even niet. Het valt me op dat ik als ik bijna bij het fysiek ben waar ik tevreden mee zou zijn, mijn drive compleet verdwijnt en ik denk lekker belangrijk. Gelukkig weet ik dat als ik eenmaal weer een plumpudding ben, ik spijt krijg en dan weer opnieuw moet beginnen.

Training van vandaag:

Squat
5x20
5x40
5x50
3x5x60 woop woop

Bb bridge
3x6x115 woop woop
5x10x75

Back extension
4x12x12,5

One leg press glute variant
4x12x66

Leg press narrow
4x8x120

Calf press
4x20x50

Leg curl
4x15x30

Tricep dip
4x12x57

Nou als ik deze train bekijk met jou nep motivatie wordt ik bang als jij gaat knalluh...woop woop :p

Volgens mij is F4F standaard rotzooi en paupers, hier in Zwolle ook
F4F in Breda is prima. Daar noem je ook wat, Zwolle. :P
Ik weet niet precies wat het is, maar mijn motivatie is momenteel -2. Krijg mezelf amper naar de gym gesleept haha. Ik ga nu sec om geen plumpudding te worden, maar plezier erin heb ik even niet. Het valt me op dat ik als ik bijna bij het fysiek ben waar ik tevreden mee zou zijn, mijn drive compleet verdwijnt en ik denk lekker belangrijk. Gelukkig weet ik dat als ik eenmaal weer een plumpudding ben, ik spijt krijg en dan weer opnieuw moet beginnen.

Training van vandaag:

Squat
5x20
5x40
5x50
3x5x60 woop woop

Bb bridge
3x6x115 woop woop
5x10x75

Back extension
4x12x12,5

4x12x66

Leg press narrow
4x8x120

Calf press
4x20x50

Leg curl
4x15x30

Tricep dip
4x12x57
Het gaat prima schat, PR op de squat. :cheer:

Training van vandaag:

Squat
5x20
5x40
5x50
3x5x60 woop woop

Bb bridge
3x6x115 woop woop
5x10x75

Back extension
4x12x12,5

4x12x66

Leg press narrow
4x8x120

Calf press
4x20x50

Leg curl
4x15x30

Tricep dip
4x12x57

Wat is eigenlijk de reden dat je een triceps oefening doet aan het einde van je benen training?

Nog even volhouden! Je bent er bijna. Soms hoort trainen zonder zin er even bij. Komt echt wel weer!

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven