AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb ooit eens een artikel gelezen waarom elastieken niet helpen om pull ups of chins te verbeteren en it made sense maar ik weet niet meer welk artikel of wat het precies weer was :rolleyes:

Als ik iets leuk vind vergeet ik het niet. Leg press ipv squat bijv. En ik hoef ook niet perse te benchen voor een ontwikkelde borst:dunno:.
Ik zeg ook niet dat je bepaalde oefeningen wel of niet moet doen. Maar een vast schema draaien is beter dan oefeningen dan weer wel en dan weer niet doen.

Ik heb ooit eens een artikel gelezen waarom elastieken niet helpen om pull ups of chins te verbeteren en it made sense maar ik weet niet meer welk artikel of wat het precies weer was :rolleyes:
Volgens mij heb ik dat artikel ook gelezen. Waar het op neer komt is dat je in het zwaarste deel van de beweging, namelijk het laatste stukje, juist de minste hulp hebt van het elastiek, omdat er dan minder spanning op het elastiek staat. Dat maakt het dus verre van ideaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.645
Omdat ik ze niet leuk vind en ik met andere oefeningen ook een mooi lichaam kan krijgen.
Ik heb de squat ook vaak vervloekt, maar ben blij dat ik toch heb doorgezet. Maar mijn doelen zijn ook niet esthetisch / bodybuilding gericht. Ik wil vooral overall functioneel sterk zijn/worden/blijven.

• #1.650
Ik heb de squat ook vaak vervloekt, maar ben blij dat ik toch heb doorgezet. Maar mijn doelen zijn ook niet esthetisch / bodybuilding gericht. Ik wil vooral overall functioneel sterk zijn/worden/blijven.

Ah zo, dat is mijn doel dan weer totaal niet. Leuke bijkomstigheid, verder niks.

Chins and ass, what else does a girl need?

Het is een vaak gehoord verhaal voor mannen dat je pas armen mag trainen als je een fatsoenlijke set chins kan.

Ik vind dat een prima uitgangspunt!

Tenzij je geen chins kan. Een artikel suggereerde 3 soorten curls en een paar sets bestaande uit 3 rug/rear delts oefeningen. Kan ik opsnorren bij interesse.

Als je er 1 kan, negatives en grease the groove, het is ook een skill. GreySkull suggereert ook wel eens je voeten in een soort L-sit ergens op laten rusten, de rugleuning van een schuin bankje bv.

Nog even over belangrijkere dingen, de foto van de dag, deze vind ik net niet, het is te weinig kat en teveel jij (of omgekeerd trouwens, of te weinig van beide). Terwijl het deel wat je wel ziet toch veelbelovend is.

• #1.654
Vandaag rustdag. Tot mijn grote vreugde heb ik gemerkt dat mijn gewicht gelijk blijft, dus mijn onderhoud is nu ongeveer 2000kcals :clap: . Daar kan ik wel mee leven en strak vet is ook gewoon mooi, vind ik.

Ik weet niet wat hij wel en niet verteld heeft. :p

Ik ga meestal voor maximale inspanning zonder resultaat.

• #1.660
Volgens mij word ik dement, ik kom m’n fitnesspasje tegen in m’n airfryer :dunno:. Verder vandaag lekker getraind, nieuwe pwo van xxl genomen en dat ging heel aardig en voor iemand die weinig squat heb ik het netjes gedaan, ruim m’n bw.

Squat
8x30
4x5x65

Hiptrust
3x6x90

One leg cable kick back
4x10x23

Back extension bw
4x20

Cable pull through
5x12x46

Outer thigh
2x20x71

Leg curl
4x15x30

Calf press
4x20x60

Seated calf press
4x8x60

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven