- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Duidelijk toch, de aantallen...Jezus wat veel oefeningen. Waar ligt de focus op bij je trainingen?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duidelijk toch, de aantallen...Jezus wat veel oefeningen. Waar ligt de focus op bij je trainingen?

Jezus wat veel oefeningen. Waar ligt de focus op bij je trainingen?
Je kan ook niet snel te weinig doen foh tha boo-tiiiiiiiGlutes, normaal doe ik een upper/lower split. Vandaag had ik zin in meer. Zitten ook wat pompbewegingen bij dus het valt eigenlijk wel mee.
Koekiemonster?
Huisarrest
You know the drill....
Glutes, normaal doe ik een upper/lower split. Vandaag had ik zin in meer. Zitten ook wat pompbewegingen bij dus het valt eigenlijk wel mee.
www.eatrunlove.nl
Probeer chin ups eens met elastiek
Home
Aangezien mijn lichaam mijn beroep is, wil ik alleen het beste. Dit heeft me ertoe aangezet om Dutch Giant Nutrition te creëren.www.eatrunlove.nl
![]()
Mooie doelstelling Pat, de meeste (wannabees) beginnen er nog geeneens aan

Eens!Vind het ook wel badass uitzien als een vrouw zich optrekt.
Mooie doelstelling Pat, de meeste (wannabees) beginnen er nog geeneens aan
Het gaat je veel kracht opleveren in je UB
Hard werken maar hou vol, denk maar aan al die jaloerse blikken van die bitches![]()
Gewoon een vast schema volgen. Dit klinkt een beetje als 'fuckarounditis'.Ik begin soms, maar dan vergeet ik het weer een tijd, net als benchen en kniebuigen.

Gewoon een vast schema volgen. Dit klinkt een beetje als 'fuckarounditis'.![]()
.Negatives zijn idd mooi om je oefening af te sluiten, ik heb daar met opbouwen ook veel voordeel uitgehaaldNette training!
Chinups zou je ook op kunnen bouwen door te springen en dan zo langzaam als mogelijk is te zakken. Elastieken zijn weer handig om wat meer volume te draaien. Persoonlijk zou ik die 2 combineren.
Toen ik nog trainde was ik werkelijk de enige in mijn gym die gewoon effe 5x5 pull ups deed. Was altijd wel gaaf ja..Vind het ook wel badass uitzien als een vrouw zich optrekt.