AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
  • #1.629
De 5e training van deze week is achter de rug. Hopelijk zit ik nu in het ritme.

Vandaag dacht ik eens echt een goede chin up te doen: springen, uithangen en volledig optrekken. Er is me eentje gelukt, maar het voelde alsof ik uit elkaar werd getrokken. Au.
Naast de glutes ga ik me ook focussen op chin ups en pull ups.

Chin up
1

Assisted chin up machine
4x6x36

Assisted pull up machine
4x6x50

Rope bor
4x8x41

One arm db row
3x12x12

Iso bicep curl
4x8x6

Inner bicep curl
4x8x6

Weighted sit up
3x10x10

Sit up
3x10

Reverse cable side bends
4x12x18

Probeer chin ups eens met elastiek

if-pb-set-01-detail01.jpg

• #1.631
Probeer chin ups eens met elastiek

if-pb-set-01-detail01.jpg

Met een bankje lukken ze wel, toch niet de volledige ROM dan. Thx voor de tip! Ga het met die machine en elastiek voor elkaar krijgen. Vind het ook wel badass uitzien als een vrouw zich optrekt.

focussen op chin ups en pull ups.
Mooie doelstelling Pat, de meeste (wannabees) beginnen er nog geeneens aan
Het gaat je veel kracht opleveren in je UB
Hard werken maar hou vol, denk maar aan al die jaloerse blikken van die bitches :cheer:

• #1.634
Mooie doelstelling Pat, de meeste (wannabees) beginnen er nog geeneens aan
Het gaat je veel kracht opleveren in je UB
Hard werken maar hou vol, denk maar aan al die jaloerse blikken van die bitches :cheer:

Ik begin soms, maar dan vergeet ik het weer een tijd, net als benchen en kniebuigen. Van bitchmannen ja! Kan niet wachten.

Nette training!

Chinups zou je ook op kunnen bouwen door te springen en dan zo langzaam als mogelijk te zakken. Elastieken zijn weer handig om wat meer volume te draaien. Persoonlijk zou ik die 2 combineren.

Laatst bewerkt:
  • #1.637
Nette training!

Chinups zou je ook op kunnen bouwen door te springen en dan zo langzaam als mogelijk is te zakken. Elastieken zijn weer handig om wat meer volume te draaien. Persoonlijk zou ik die 2 combineren.
Negatives zijn idd mooi om je oefening af te sluiten, ik heb daar met opbouwen ook veel voordeel uitgehaald

Goed advies!!! :thumbs:

Je kunt ook chinups alleen het negatieve gedeelte trainen, dus omhoog springen en zo langzaam mogelijk laten zakken een x aanta keer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven