- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga voor goud!!
@Potentie @SkatermarvinIk vind pre-workouts nogal overrated. En als als je ze gebruikt om te compenseren voor andere slechte gewoontes, kun je beter die aanpakken i.p.v. naar pilletjes en poedertjes grijpen. Just my opinion...
Ik vind pre-workouts nogal overrated. En als als je ze gebruikt om te compenseren voor andere slechte gewoontes, kun je beter die aanpakken i.p.v. naar pilletjes en poedertjes grijpen. Just my opinion...
Ik krijg een pomp van je foto’sNee er valt niks te compenseren haha. Gewoon lekkere energie, focus en als het meezit een fijne pomp.

Dan heb je nog nooit een goede Pre-workout gehad.Ik vind pre-workouts nogal overrated. En als als je ze gebruikt om te compenseren voor andere slechte gewoontes, kun je beter die aanpakken i.p.v. naar pilletjes en poedertjes grijpen. Just my opinion...

Ik heb 1x in mijn leven een 'echte' pre-workout geprobeerd en dat was ook de laatste keer. Ik werd helemaal gek van die beta-alanine kriebels over de huid...Dan heb je nog nooit een goede Pre-workout gehad.
En raad je aan dat zo te houden..![]()
Wat versta je onder 'echte'? Met 1,3-DMAA, zoals Jack3d/Black Booster/Monster/Cocaine of een eentje oude de goeie ouwe tijd?Ik heb 1x in mijn leven een 'echte' pre-workout geprobeerd en dat was ook de laatste keer. Ik werd helemaal gek van die beta-alanine kriebels over de huid...
Daar heb ik eerlijk gezegd ook een hekel aan. Ik word daar ook niet vrolijk van. Van mij mogen ze die rotzooi eruit laten..Ik heb 1x in mijn leven een 'echte' pre-workout geprobeerd en dat was ook de laatste keer. Ik werd helemaal gek van die beta-alanine kriebels over de huid...