Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
20191127_225311.jpg

Ben benieuwd! Gisteren weer zo druk gehad, om 22u pas 500kcals gegeten. Had geen honger maar toch aangevuld tot 1500, anders vandaag niks waard in de gym.

She's a vampire!

• #1.927
Spul was niet fantastisch, misschien was ik gewoon te moe, had ook geen zin. Een ontsteking in mn lies maakt lopen en lb trainen pijnlijk. Krap 50 minuten getraind gisteren:

Elevated bridge
4x12x55kg

Leg press high stand
4x8x127kg

Cable pull through ss back extension bw
4x8x46kg. 4x15

Doggy kick db
3x20x6kg

Outer thigh
3x20x71kg

Db shoulder press
4x8x12kg

Side raises
4x15x5kg

Upright cable row
4x8x36kg

Tricep push rope ss cable curl
4x12x23kg. 4x8x23kg

Om 22.00uur pas 500kcal? Pfff dan zou ik niet eens meer van m'n plek komen. En zowel dan ben ik een nog grotere heks, dan ik nu al ben als ik honger heb :roflol:

Volgende keer dubbele scoopie?

Of met Black Booster. :P

Ik vind pre-workouts nogal overrated. En als als je ze gebruikt om te compenseren voor andere slechte gewoontes, kun je beter die aanpakken i.p.v. naar pilletjes en poedertjes grijpen. Just my opinion...

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.935
Ik vind pre-workouts nogal overrated. En als als je ze gebruikt om te compenseren voor andere slechte gewoontes, kun je beter die aanpakken i.p.v. naar pilletjes en poedertjes grijpen. Just my opinion...

Nee er valt niks te compenseren haha. Gewoon lekkere energie, focus en als het meezit een fijne pomp.

Dan heb je nog nooit een goede Pre-workout gehad.

En raad je aan dat zo te houden.. ;)

Ik heb 1x in mijn leven een 'echte' pre-workout geprobeerd en dat was ook de laatste keer. Ik werd helemaal gek van die beta-alanine kriebels over de huid...
Wat versta je onder 'echte'? Met 1,3-DMAA, zoals Jack3d/Black Booster/Monster/Cocaine of een eentje oude de goeie ouwe tijd?
Niets mis met op z'n tijd een PWO, op de momenten dat je het even nodig hebt. Deze week had ik dat bijvoorbeeld.

Ik heb 1x in mijn leven een 'echte' pre-workout geprobeerd en dat was ook de laatste keer. Ik werd helemaal gek van die beta-alanine kriebels over de huid...
Daar heb ik eerlijk gezegd ook een hekel aan. Ik word daar ook niet vrolijk van. Van mij mogen ze die rotzooi eruit laten..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven