AndroidHealthClinic

ben ik nog te redden part2, 12 weken bezig (update 16-12-2013)

• Topic Starter Topic Starter
Goed gedaan man, je hebt jezelf gered en een nieuw leven/nieuwe start gegeven!
Je mag met recht trots op jezelf zijn!!

Ga zo door en blijf van die tulumba tatlisi en baklava af hé

hahaha ja ik vind/vond baklava zo lekker mmmm
hey bedankt

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

respect! je ziet er veel beter uit, waarschijnlijk voel jij je ook veel beter.

Blijf zo doorgaan m8

ik weet nu hoe ik het moet beschrijven hoe ik me voel, maar het voelt ontzettend goed:D.
bedankt

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Een woord: wow.

Perfect voorbeeld van doorzettingsvermogen hier!
Ik zie een compleet ander persoon.

idd ik voel me ook een ander persoon
thanks

Beast!

Heel knap, ga zo door man! Jij komt er wel met deze instelling!

Fck man dat is me een mooie prestatie! Keep the good work up!

Goed bezig! Wat ik me wel afvraag hoe kwam het dat je dik was ? Puur door snoepen en niet bewegen ?

Super progressie, keep going!

Re: ben ik nog te redden part2, 12 weken bezig

Sow snel gedaan maat! Goedbezugg

Goed bezig. Ik zou wel uitkijken dat het allemaal niet te snel gaat, vaak is het zo dat als je snel afvalt of aankomt het ook snel weer weg kan zijn, kijk daar voor uit.

Succes met het bereiken van je doelen!

Goed bezig. Ik zou wel uitkijken dat het allemaal niet te snel gaat, vaak is het zo dat als je snel afvalt of aankomt het ook snel weer weg kan zijn, kijk daar voor uit.

Succes met het bereiken van je doelen!

Ja klopt,

Daarom ben ik gelukkig onder begeleiding van coach, helemaal afgestemd op mijn lichaam.
We hebben afgesproken minimaal 1 jaar te trainen zonder verwachtingen!!! Met deze instelling valt de resultaten dus altijd mee:D
Krijg om de 6 weken nieuwe trainings en voedingsschema indien nodig eerder.
mijn doel is volgend jaar augustus vetpercentage rond 12% en gewicht rond 75kg. als het niet lukt gaan we gewoon door.

Ben zeer gemotiveerd en train met veel plezier.

Dank je

baas! top gedaan

Hallo,

Normaal ben ik niet van de lange berichten maar.....

Ik ben zeer vereerd door de reactie's en vragen, krijg ook privé berichten of ik mensen wil helpen, tuurlijk wil ik dat!!! Vragen over wat ik eet en hoe ik train.
Zo ben ik ook begonnen ik wou ook hulp,3 maanden geleden heb ik mijn eerste post gedaan, ben ik nog te redden? Nu vragen mensen hulp aan mij.
Weet je wat voor gevoel dat geeft, zo MOTIVEREND!!!!

Mijn geluk is echt mijn coach want ik wist echt van niks, training en voeding is iets nieuw voor mij. Ik snap heel goed dat mensen hulp willen want je wilt ergens beginnen en goed beginnen en niet zo maar dingen doen.
Wat heel belangrijk is,wat wil je en hoe graag wil je het. Ik wou HEEL graag en heb er alles voor over. Je hele leefwijze veranderen is niet makkelijk!!!

En nee mijn coach heeft geen toverstok of andere wonder middelen maar wel heel veel kennis en tijd voor mij. Eerste stap was dat mijn calorie behoefte werd berekend,gekeken naar mijn persoonlijke situatie zoals wat voor werk, leeftijd inspanning, training ik deed en -500 calorie onder mijn behoefte,simpel en kort gezegd.
Ik eet ook de dingen wat op de forum staat en train goed!!! Eet, train en rust doe het met passie en de resultaten komen dan vanzelf. Blijf gemotiveerd, denk wat je graag wilt bereiken denk er iedere keer aan waarom je bent begonnen. Ik krijg van mijn coach veel info over eten,trainen en motivatie maar JIJ zelf moet het doen en niemand anders. Ga je zelf ontwikkelen want je kan niet altijd onder begeleiding zijn of klakkeloos alles over nemen.

Het is voor mij veel te vroeg om dingen te roepen ben goed,gezond bezig en vind het erg leuk om te doen. Had wel meteen " verdomme waarom nooit eerder aan begonnen".Het moet je wel liggen. Dat je niet met tegenzin alles doet.
Ik heb een doel/droom dat is op de website staan van mijn coach
met before and after foto's met een lichaam waar ik nooit van durfde te dromen.
Mijn droom lichaam is rond 10% vetpercentage of droger mooie duidelijke sixpack en goede massa net als hier op de foto.
Ik weet niet wanneer dat is of hoe lang ik nog moet maar 1 ding weet ik zeker ik kom op die site.

People, do it with passion or not at all,

Tot kijk.

image.jpg

In zo'n korte tijd, echt netjes man. Succes verder maar dat gaat wel lukken.

klasse!!

Respect, voor zowel jou als je coach! Dat jullie dit samen zo hebben bereikt goed bezig man :)

Heb hier al 5 jaar niet gepost maar sick brag! :)

Terug
Naar boven