AndroidHealthClinic

Ben jij tevreden over je kerstboom in je onderrug?

Peiling Peiling ...

• Totaal stemmers
    80

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Op een of andere manier vind ik dit echt het mooiste gedeelte van het lichaam, samen met benen en kont. Eerder dit jaar de deadlift eruit gegooid omdat ik de herstel periode te lang vond (letterlijk overal spierpijn, zelfs in de pecs) en goodmornings wezen doen zodat ik alsnog de andere spiergroepen individueel kon slopen de dagen erna.

Maar sinds 2 maanden terug weer de deadlift erin gegooid en ik zie de streep over m'n hele rug nog weer sterker verbeteren en de onderkant krijgt diepte en schaduw, en de kerstboom wordt beter zichtbaar bij de juiste pose, schaduw diepte erin. 1 ding is zeker, goodmornings zijn goed maar deadlift is echt koning. Wel een extra rustdag nodig, maar als het aan mij ligt neem ik nooit meer afscheid van deadlift.

Vind jij dat je onderrug nog veel werk nodig heeft?

Ja, ben pas laat begonnen met de deadlift en had altijd al een vrij zwakke onderrug.

Working on it.;)

Ben atm te vet daarvoor en ik ben de slechtste deadlifter ooit :o

Teveel werk, heb die eigenlijk nooit echt goed getraind, spijtig genoeg

Ja hoor :)
heb het al jaren niet meer gezien, maar dat komt wel weer met nieuwe foto's ..

met heel veel pijn en moeite kan ik me eikel likken maar het is onmogelijk om tussen me benen door te kijken hoe me onderrug eruit ziet.

lol stoppen met deadliften ivm spierpijn :roflol:

en ik doe niet meer aan enquetes.

Heb deadlift er ook uitgegooid om dezelfde redenen als jij.
Ik ga 'm er nog niet terug insteken, maar komt nog wel.
Pics van jouw kerstboom btw?

Ik heb nog geen kerstboom. Plaatje hoe het eruit zou moeten zien zodat ik me voor kan bereiden voor als ik een kerstboom krijg? misschien met kerst ofzo.

Ik had wel een splinter in me onderrug, maar dat heb ik net ffe opgelost:P

Kan altijd beter natuurlijk, ik ben nooit tevreden.

Nee ben ik niet tevreden mee en daar zal ik nog flink wat voor moeten trainen:D

Meen ooit eens een brute pic (redelijk close-up) van samir bannout gezien te hebben, waarop je echt scherp een kerstboom zag, weet iemand deze te vinden?

een GM is voornamelijk voor je Hamstrings. Weinig kerstboom dus

Toen ik nog regelmatig trainde, voordat ik chronisch naar de klote was, was dit het best ontwikkelde deel van mijn lichaam. Mijn erector spinae liepen als gigantische kabels over mijn onderrug.

met heel veel pijn en moeite kan ik me eikel likken maar het is onmogelijk om tussen me benen door te kijken hoe me onderrug eruit ziet.

lol stoppen met deadliften ivm spierpijn :roflol:

en ik doe niet meer aan enquetes.

Door spierpijn blijf ik een oefening juíst doen ;)

t84shl.jpg

Dat is een boom!

Maar dat ben ik niet helaas :p

Ik denk trouwens dat GM > deadlift

Hoe heet die kerel ook alweer, salieri?

Terug
Naar boven