Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Op een of andere manier vind ik dit echt het mooiste gedeelte van het lichaam, samen met benen en kont. Eerder dit jaar de deadlift eruit gegooid omdat ik de herstel periode te lang vond (letterlijk overal spierpijn, zelfs in de pecs) en goodmornings wezen doen zodat ik alsnog de andere spiergroepen individueel kon slopen de dagen erna.
Maar sinds 2 maanden terug weer de deadlift erin gegooid en ik zie de streep over m'n hele rug nog weer sterker verbeteren en de onderkant krijgt diepte en schaduw, en de kerstboom wordt beter zichtbaar bij de juiste pose, schaduw diepte erin. 1 ding is zeker, goodmornings zijn goed maar deadlift is echt koning. Wel een extra rustdag nodig, maar als het aan mij ligt neem ik nooit meer afscheid van deadlift.
Vind jij dat je onderrug nog veel werk nodig heeft?
Maar sinds 2 maanden terug weer de deadlift erin gegooid en ik zie de streep over m'n hele rug nog weer sterker verbeteren en de onderkant krijgt diepte en schaduw, en de kerstboom wordt beter zichtbaar bij de juiste pose, schaduw diepte erin. 1 ding is zeker, goodmornings zijn goed maar deadlift is echt koning. Wel een extra rustdag nodig, maar als het aan mij ligt neem ik nooit meer afscheid van deadlift.
Vind jij dat je onderrug nog veel werk nodig heeft?