AndroidHealthClinic

Ben jij trots op je land?

Peiling Peiling Ben jij trots op het land waar je woont?

• Ja

Stemmen: 53 39,0%
  • Nee

Stemmen: 73 53,7%
  • Anders/Geen mening

Stemmen: 10 7,4%

• Totaal stemmers
    136
Tevens omarm ik ideeen als de eerste 10 jaar geen uitkering voor immigranten etc
Ben het er mee eens dat de criminaliteit onder de immigranten enorm hoog lift maar dit is onzin, hardwerkende immigranten hebben dus minder rechten wat overeenstemd met discriminatie.

Ben het er mee eens dat de criminaliteit onder de immigranten enorm hoog lift maar dit is onzin, hardwerkende immigranten hebben dus minder rechten wat overeenstemd met discriminatie.

Mwah bijna MeDieViL, het klopt niet helemaal wat je hier beweert.

Waarom zou een immigrant de eerste 10 jaar geen uitkering mogen hebben als hij hier hard werkt en geen problemen veroorzaakt?

Waarom zou een immigrant de eerste 10 jaar geen uitkering mogen hebben als hij hier hard werkt en geen problemen veroorzaakt?

Omdat de desbetreffende persoon sowieso nog barweinig heeft bijgedragen aan de maatschappij. Tevens spoort het aan tot arbeid, omdat anders armoedeval bijvoorbeeld op de loer ligt. Daar komt bij dan met deze maatregel de drang naar het leren van de Nederlandse taal flink wordt aangesterkt, iets wat ten goede komt van de maatschappij en haar burgers.
(Hierbij doel ik vooral op de niet-westerse allochtoon)

Laatst bewerkt:
Hoe doe je dat? Of bedoel je zwart werken?

Nee, ik bedoel altijd zijn best gedaan om te werken, maar dan toch een uitkering nodig omdat hij geen werkt meer vind. Een gewone immigrant die graag wil werken dus en niet de crimineel uithangen.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Omdat de desbetreffende persoon sowieso nog barweinig heeft bijgedragen aan de maatschappij. Tevens spoort het aan tot arbeid, omdat anders armoedeval bijvoorbeeld op de loer ligt. Daar komt bij dan met deze maatregel de drang naar het leren van de Nederlandse taal flink wordt aangesterkt, iets wat ten goede komt van de maatschappij en haar burgers.

Maar wat dan bij mensen die gwn geen werk vinden? Die mogen wegrotten? Als werkloosheid geen probleem hoefde te zijn als iedereen zijn best doet ok, maar zo is het niet.

Nee, ik bedoel altijd zijn best gedaan om te werken, maar dan toch een uitkering nodig omdat hij geen werkt meer vind. Een gewone immigrant die graag wil werken dus en niet de crimineel uithangen.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Maar wat dan bij mensen die gwn geen werk vinden? Die mogen wegrotten? Als werkloosheid geen probleem hoefde te zijn als iedereen zijn best doet ok, maar zo is het niet.

Waarom immigreert diegene hierheen dan? Zitten wij aan zo'n uitkeringstrekker vast en betaalt men, ook jij (als je werkt hebt), op ten duur de rekening.

Waarom immigreert diegene hierheen dan? Zitten wij aan zo'n uitkeringstrekker vast en betaalt men, ook jij (als je werkt hebt), op ten duur de rekening.

??? Mensen emigreren meestal naar andere landen voor een beter leven (kan het ze niet kwalijk nemen als ik kijk naar de levensomstandigheden van andere landen) alhoewel ik ook tegen de massaintegratie aangezien de criminaliteit een drastisch groot probleem is, er mag enkel "slimme" integratie plaatsvinden, wat filteren en alleen goed opgeleide mensen binnen laten) Belgie is ook geen opvangsplek voor de wereld natuurlijk, je kan onmogenlijk iedereen helpen.

Maar regeltjes gaan toepassen die discriminerend werken vind ik onzin.

Dat wij-zij gevoel komt van 2 kanten. Ik ben niet tegen moslims in het algemeen, alleen wel tegen criminelen. Dus als er iemand immigreert naar Nederland, in de hoop op een betere toekomst en wij proberen die te geven, en hij steelt een fiets. Kan die van mij weer linea recta terug waar die vandaan komt. Tevens omarm ik ideeen als de eerste 10 jaar geen uitkering voor immigranten etc etc. Nogmaals de cijfers liegen niet en die zien er voor jou, met jou multiculti verhaal, niet rooskleurig uit.

Nederland probeert de immigrant geen beter leven te geven. Niet per definitie. Immigranten komen hier om de meest uitlopende redenen. Het zit in de menselijke aard een fiets te stelen. Dat heeft niks te maken met immigrant zijn, maar meer met of een lege portemonnee of het gevoel slachtoffer te zijn van...

En dat zijn nou net twee kenmerken van een groot gedeelte in dit land die te maken hebben met lage inkomsten en alle daaruit voortvloeiende frustraties en incidenten. Dan heb ik het dus over Nederlanders, Surinamers, Marokkanen, Turken, Fransen, Gabbers, Chinezen en alle andere mede landgenoten die ik vergeten ben in allerijl.

En opmerkingen als;; Ga dan werken??? etc. zijn overrated..Het is iets lastiger dan sommige denken..Als dat alleen zou werken, was Nederland nu allang aan de betere hand onder een stabiele premier.

Je zet iets als een misstap begaan ( het stelen van een fiets door een Marokkaan bijvoorbeeld ) in een verkeerd kader. Dat is het probleem van heel jou partij.

??? Mensen emigreren meestal naar andere landen voor een beter leven (kan het ze niet kwalijk nemen als ik kijk naar de levensomstandigheden van andere landen) alhoewel ik ook tegen de massaintegratie aangezien de criminaliteit een drastisch groot probleem is, er mag enkel "slimme" integratie plaatsvinden, wat filteren en alleen goed opgeleide mensen binnen laten) Belgie is ook geen opvangsplek voor de wereld natuurlijk, je kan onmogenlijk iedereen helpen.

Maar regeltjes gaan toepassen die discriminerend werken vind ik onzin.

Zucht, dan maak je zelf toch ook onderscheid:rolleyes:
Iedergeval ik ben zelf voor alleen toelating mensen met een goede kans van slagen die aantoonbaar is, de taal beheersen en geen criminele acties ondernemen in dit land. Eerste 10 jaar geen uitkering ligt gewoon in het verlengde van dit allen.

Edit: Wat zeg jij nou weer van "mijn" partij. Welke partij is voor/van mij dan? PVV?

Laatst bewerkt:

Armoede onder immigranten is een probleem, maar je laat je eigen bevolking afglijden tot het vriespunt..

Zucht, dan maak je zelf toch ook onderscheid:rolleyes:
Iedergeval ik ben zelf voor alleen toelating mensen met een goede kans van slagen die aantoonbaar is, de taal beheersen en geen criminele acties ondernemen in dit land. Eerste 10 jaar geen uitkering ligt gewoon in het verlengde van dit allen.

Edit: Wat zeg jij nou weer van "mijn" partij. Welke partij is voor/van mij dan? PVV?

Dat is toch iets helemaal anders man, eens iemand een burger is van ons land moet hij dezelfde rechten krijgen als anderen, plain and simple.

Filter op de immigratie moet gwn anders loopt het mis.

Dat is toch iets helemaal anders man, eens iemand een burger is van ons land moet hij dezelfde rechten krijgen als anderen, plain and simple.

Filter op de immigratie moet gwn anders loopt het mis.

Jij stelt toch zelf eisen op, dan mag je ook wel wat voorwaarden aan de immigratie verbinden. Niks discriminatie, complete bs alleen maar om jezelf populair te maken. Leuk strooien met termen als racist, discriminatie etc. Werkt goed hoor:rolleyes: In mijn ogen onvermogen.

Armoede onder immigranten is een probleem, maar je laat je eigen bevolking afglijden tot het vriespunt..

Nou waar is je motivatie voor dit stukje. Zal wel weer om te smullen zijn, zo'n zoetsappige klaagzang. Ben benieuwd naar je argumenten voor "het afglijden tot het vriespunt".

Laatst bewerkt:
Waar heb ik jouw dan een racist genoemd? Ik zeg enkel maar dat ik dat een racistische regel vind en heb bij mijn weten geen enkele zegel op jouw geplakt.

EDIT: Discriminerende regel bedoel ik.

Laatst bewerkt:
Als hij eerst een jaar gewerkt heeft vind ik het best. Maar niet het land binnen en meteen uitkering. IMO moet iedereen eerst minimaal een jaar gewerkt hebben om überhaupt een uitkering te kunnen krijgen, en die uitkering ook beperken in de tijd, zodat men niet eeuwig aan de dop kan blijven.

Heb trots zijn op je natie nooit echt begrepen. Zinloos fenomeen.

Als hij eerst een jaar gewerkt heeft vind ik het best. Maar niet het land binnen en meteen uitkering. IMO moet iedereen eerst minimaal een jaar gewerkt hebben om überhaupt een uitkering te kunnen krijgen, en die uitkering ook beperken in de tijd, zodat men niet eeuwig aan de dop kan blijven.

Precies dus Big T

Of geef ze recht op een uitkering als ze een opleiding volgen, ze stimuleer je ze om bij te gaan leren en hebben ze daarna ook veel meer kans op het vinden van werk.

Of geef ze recht op een uitkering als ze een opleiding volgen, ze stimuleer je ze om bij te gaan leren en hebben ze daarna ook veel meer kans op het vinden van werk.

Meen jij dit nou echt of lul je maar gewoon wat? Ik hoop dat laatste.

Terug
Naar boven