Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Hey ik woon ook in Groningen, pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen jij dit nou echt of lul je maar gewoon wat? Ik hoop dat laatste.
Dat bestaat nu al, bij de VDAB kan je opleiding volgen en tegelijk uitkering blijven ontvangen. Maar IMO mag dit het eerste jaar niet, verhoogt de kans op misbruik teveel. Ga dat eerste jaar maar eerst eens leren wat werken is, beetje bijdragen aan de economie en samenleving ook.Of geef ze recht op een uitkering als ze een opleiding volgen, ze stimuleer je ze om bij te gaan leren en hebben ze daarna ook veel meer kans op het vinden van werk.
Dat bestaat nu al, bij de VDAB kan je opleiding volgen en tegelijk uitkering blijven ontvangen. Maar IMO mag dit het eerste jaar niet, verhoogt de kans op misbruik teveel. Ga dat eerste jaar maar eerst eens leren wat werken is, beetje bijdragen aan de economie en samenleving ook.
Nou waar is je motivatie voor dit stukje. Zal wel weer om te smullen zijn, zo'n zoetsappige klaagzang. Ben benieuwd naar je argumenten voor "het afglijden tot het vriespunt".
Je bent 17. Je hebt tot op heden deze samenleving alleen maar fortuinen gekost, en nog helemaal niets opgebracht. Dus als je rechtlijnig bent, moet jij ook eerst een jaartje of 10 werken om ergens recht op te mogen hebben. Of verdien jij wel money for nothing omdat je toevallig in Nederland uit een geurige gleuf geschoten bent?Omdat de desbetreffende persoon sowieso nog barweinig heeft bijgedragen aan de maatschappij.
Nederland is een erg leuk land vind ik dat nu en in het verleden grote prestaties heeft neergezet. We zijn als klein land het machtigste land ter wereld geweest, en nu nog steeds zijn we de 16e economie ter wereld. Als EU lid maken we deel uit van de grootste economie ter wereld. Ook op sport gebied presteren we veel beter dan je op grond van bevolkingsaantal zou verwachten.
Verder zijn we cultureel ook prominent (schilderkunst) en ook op gebied van wetenschap hebben we vele grote namen voortgebracht. Bijna langs elk denkbare meetlat presteert Nederland veel beter dan je zou verwachten gezien de grootte.
Ik heb dat hele huidige gezeik van de Nederlanders ook nooit begrepen, als kind herinner ik me nog hoe ik met mijn grootmoeder de noordergrens overtrok om haar familie te bezoeken. Laid back mensen die spraken vanuit het hart, geen Vlaamse kortzichtigheid, lekker progressief ten aanzien van alles wat anders is en allochtonen die allemaal mooi de Nederlanse taal spraken.
Ergens dacht ik dat die superieure mentaliteit onvernietigbaar was, en hoopte ik ooit naar daar te kunnen verhuizen. Nu zou nog geen haar op mijn hoofd daarraan denken.