MuscleMeat

benchpress jij meer als 100 kilo of ?

Peiling Peiling benchpress jij meer als 100 kilo of ?

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op dit moment is m'n record 100kg 3x dus 105kg moet wel 1x lukken!

men meest is 1 x 100kg

dus niet meer dan 100

maar kijk graag naar BigBrother en Idool enzow :eek:

Ik kan 110kilo 2 keer:P Maar ben zeker niet sterk met BP ik train al 3 jaar en kan sinds de laatste maanden pas 100 kilo bank drukken :D Maaaaaaaar aangezien ik aan bodybuilden doe heb ik liever een stel t**ten die eruit zien alsof ze 150 kilo drukken, dan een stel t**ten die 150 kilo drukken en niet uitzien;)

geen idee eerlijk gezegd, zal er omhangen

ik ook meer dan 100 kg

eergisteren nog 2 x 120 kg gedaan, wel met klein beetje hulp van spotter

ik zeg er wel bij dat dat mijn pr is, maar als ik een normale training heb dan pak ik geen 100 kg hoor maar 80-95 kg ;)

ik ook meer dan 100 kg

eergisteren nog 2 x 120 kg gedaan, wel met klein beetje hulp van spotter

ik zeg er wel bij dat dat mijn pr is, maar als ik een normale training heb dan pak ik geen 100 kg hoor maar 80-95 kg ;)

ik krijg nog karma van jou :cool:

Moet net lukken ja:D
Zaterdag op de sportschool clubcompetitie dag.
Dan eens ff bekijken wat momenteel mijn top is:D
Hoop wel dat ik 170 aantik (met een stop erbij). Zonder stop was 190 mijn top en ik denk een heel eind dat weer te kunnen drukken, dus 100 gaat net;)

Nee zit rond de 90 kg en weeg zelf 72kg
Hoop het wel binnenkort eens te halen

Als je onder de 100 drukt heb je geen zelfrespect!

Yup...

Nu moet ik alleen nog meer dan 100kg squatten en deadliften :treuren:

Ik drukte 130x3.
Heb de bench er nu volledig uitgegooid en train alleen nog maar met db's. BP is overrated en schoudervernkend (voor mij dan).

Ik doe tegenwoordig meer incline maar vorige week kon ik nog 9 reps maken met 100KG. Mijn PR is 14 reps met 100KG maar dat is alweer een tijdje geleden.

Ik kan 110kilo 2 keer:P Maar ben zeker niet sterk met BP ik train al 3 jaar en kan sinds de laatste maanden pas 100 kilo bank drukken :D Maaaaaaaar aangezien ik aan bodybuilden doe heb ik liever een stel t**ten die eruit zien alsof ze 150 kilo drukken, dan een stel t**ten die 150 kilo drukken en niet uitzien;)

+1, bench max 95kg denk (1rm). 10 reps op 70/75kg

mijn pr is 90, maar doe meestal setjes met 70-65, op 65 kilo bw. na de zomer bulken en voor kracht! hoop binnen een paar maand die 100 dan wel te pakken

Ja, maar de laatste keer dat ik het daadwerkelijk deed is 2 jaar geleden ofzo. Doe nooit benchpresses.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven