- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Misschien dat je me verkeerd begreep. Als je een wedstrijd doet is het wel zo handig om aan hun regels te houden. Ik bedoelde meer dat de regels enigsinds kunnen afwijken per bond en dat dit nogal verwarring kan bezorgen.
Dan heb ik je inderdaad verkeerd begrepen

Dat gebeurd wel eens vaker op dit forum

Er zijn nogal wat verschillende bonden en nog meer verschillende regels.
Ga er maar vanuit dat die bonden wat onder auspiciën van de IPF vallen de strengste regels hebben.
Niet om reclame voor mijn club te willen maken, maar de IPF is de grootse powerliftingbond ter wereld en word als de Golden Standard beschouwd en de regels van de IPF worden ook toegepast op de Worldgames enz.
Iedere krachtsporter (powerlifter/strongman) heeft als doel om zo sterk mogelijk te worden en zo veel mogelijk te liften.
Je bepaald zelf de grenzen en hulpmiddelen hierbij...en omdat velen de grenzen te nauw en de hulpmiddelen te beperkt vinden krijg je dat men vaak gaat kiezen voor een andere bond, waar er nauwelijks grenzen zijn.
Soms kiest men voor een andere bond uit geografische reden, maar meestal uit onvrede!!!

Hahaha...nee hoor...(alhoewel je beslist ook - net als de meeste mannen - oog zult hebben voor het vrouwelijk schoon 
Als ik een bepaalde oefening doe, dan is dat om mijn bench te kunnen versterken.