Hummer je zou dit jaar bij de Masters inderdaad 1e geworden zijn en bij de Senioren 2e

Voor spek en bonen doe je nooit mee...het is een mentaal gevecht met jezelf, en je doelstelling zou moeten zijn om een goede wedstrijd te draaien en ervoor gaan om je pr te verbeteren.
Het is onmogelijk te zeggen wie er volgend jaar allemaal meedoen, en het is nog onvoorspelbaarder om te zeggen hoe ze het ervan zullen brengen.
Gewoon meedoen

!
Wat dat benchshirt betreft...het zou best wel leuk zijn als je mee naar Henk Keizer zou gaan...wellicht dat we ons ergens op een centraal punt kunnen afspreken...en dan gezamenlijk verder gaan?
Moeten we nog es effies over brainstormen...je hebt natuurlijk gelijk...Noord-Scharwoude is the end of the world...maar het is wat wimwam zei...tis maar wat je ervoor over hebt!
Vandaag ook nog getraind...leuke sfeer, er waren diverse jongens bezig met de voorbereiding op de sterkte Limburger waaronder Ruben Scheepers en Maurice Janssen, die zeker behoren tot de kanshebbers op de titel.
Lichte training vandaag...was effies het schema uitproberen van Korte...
Bench Press 6x5x120 met 3 verschillende grepen...ringvinger op de merklijnen, pink op de merklijnen en een
smalle greep.
Ging op zich allemaal wel lekker...alleen de smalle greep krijg ik helaas altijd wat last van mijn schouders, terwijl ik met een brede greep nergens last van heb.
Als ik moet benchen met een greep smaller dan de merklijnen merk ik dat dat me niet pijnloos afgaat.
Tevens kan ik breed veel zwaarder drukken dan smal...5x120 wide grip is easy en 5x120 close grip toch al pittig...dus zou ik eigenlijk het gewicht iedere keer moeten aanpassen.
Dat ga ik dus niet doen.
Wat ik wel wil gaan doen is een schema aanhouden met 6 sets, waarbij ik dan 2 gripbreedtes hanteer...ringvinger op de merklijnen en vervolgens pink op de merklijnen en zo ieder set afwisselen. En wellicht dan met een lager gewicht toch nog een close grip...
Maandag eens kijken hoe dat bevalt...dan zal ik ook weer met chains trainen.
Verder nog wat Lat Pull Down gedaan (10x10x60kg)...ik had tussendoor barbell row geprobeerd...maar hoef ik niet meer te doen...veroorzaakt overal pijntjes reeds met een gewicht van slechts 50kg

.
En ik heb geen zin om met pijn te trainen, ik doe dat wat ik leuk vind en wat me goed afgaat.