- Waardering
- 3.153
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Training 2/4 Haeflandsport.
Flat Bench Press (grip met wijsvinger op de merklijnen en pink op de merklijnen) 20x20, 2x10x70, 2x5x100, 6x130, 6x5x140kg
Pfffffff...het valt me eerlijk gezegd niet mee
Daarna wilde ik meteen front/neckpress doen...nam de lege halter (20kg) en wtf
...was nog verzuurd van het BD, voelde loodzwaar aan...10 minuten gewacht en toen weer begonnen...2x10x60 & 2x10x70kg...toch gekozen voor de frontpress (militarypress)...de neckpress gaat wel...maar dan moet ik echt geen gewicht aan de halter gaan hangen...dus toch maar gewoon militarypress gedaan.
Het is beschamend dat als ik BD gedaan heb daarna mijn schouders/triceps al ver op zijn en ik verplicht ben om effies een langere pauze te maken voordat ik verder kan om mijn schouders te doen...dat had ik nou 10 jaar geleden niet
Het militarypress gebeuren had echter één voordeel...toen ik de halter van de grond tilde merkte ik dat ik geen last kreeg van mijn onderrug...dus...toch maar nog eens barbell row gedaan (pendlay versie).
Weliswaar heel lichtjes maar géén auwa in mijn rug
...6x10x50kg...trek de halter nu meer naar het midden van mijn buik en merk dat me dat goed af gaat...nu heel rustig opbouwen.
Ik merkte dat deze workout toch pittiger was dan een workout m.b.v. machines...kijken of we dat nu ook kunnen volhouden
Flat Bench Press (grip met wijsvinger op de merklijnen en pink op de merklijnen) 20x20, 2x10x70, 2x5x100, 6x130, 6x5x140kg
Pfffffff...het valt me eerlijk gezegd niet mee

Daarna wilde ik meteen front/neckpress doen...nam de lege halter (20kg) en wtf
...was nog verzuurd van het BD, voelde loodzwaar aan...10 minuten gewacht en toen weer begonnen...2x10x60 & 2x10x70kg...toch gekozen voor de frontpress (militarypress)...de neckpress gaat wel...maar dan moet ik echt geen gewicht aan de halter gaan hangen...dus toch maar gewoon militarypress gedaan.Het is beschamend dat als ik BD gedaan heb daarna mijn schouders/triceps al ver op zijn en ik verplicht ben om effies een langere pauze te maken voordat ik verder kan om mijn schouders te doen...dat had ik nou 10 jaar geleden niet

Het militarypress gebeuren had echter één voordeel...toen ik de halter van de grond tilde merkte ik dat ik geen last kreeg van mijn onderrug...dus...toch maar nog eens barbell row gedaan (pendlay versie).
Weliswaar heel lichtjes maar géén auwa in mijn rug
...6x10x50kg...trek de halter nu meer naar het midden van mijn buik en merk dat me dat goed af gaat...nu heel rustig opbouwen.Ik merkte dat deze workout toch pittiger was dan een workout m.b.v. machines...kijken of we dat nu ook kunnen volhouden

Laatst bewerkt:

Frans, leeftijd zegt niets...je bent zo oud als je je voelt...als ik klaar ben met 6x5x140kg bankdrukken voel ik me behoorlijk oud
met de familie) dit is idd een zwaar volume, ik wordt 

zondag he, ik ben te lui om te lezen