- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
FP; archen niet met de rug maar wel met de schouders?
Dit bovenstaande schema van (maar) 4 wkn is wellicht beter zonder andere spiergroepen, je pakt dagelijks al borst, schouders en triceps.
Andere spiergroepen zou ik dan niet doen voor een optimaal resultaat.
Ik zal het nog ff aankijken, ik ben nog niet zover...thnxs...
Dit bovenstaande schema van (maar) 4 wkn is wellicht beter zonder andere spiergroepen, je pakt dagelijks al borst, schouders en triceps.
Andere spiergroepen zou ik dan niet doen voor een optimaal resultaat.
Ik zal het nog ff aankijken, ik ben nog niet zover...thnxs...

. Ik zou dit log ook wel i.p.v. log from huggybear log from polar bear (ijsbeer) kunnen noemen, want met deze temperaturen ben ik niet veel waard.Ik heb geprobeerd het beste ervan te maken maar bij de 3e set vond ik het na 3 reps met 160kg goed geweest. Light training gisteren was een verademing in vergelijking met de heavy training en ging beduidend beter. Tijdens de light training veel aandacht aan techniek besteed en proberen deze te perfectioneren op een manier waarmee ik het maximale eruit kan halen.
….en dat zonder archen, zonder legdrive en met een vrij close grip…onvoorstelbaar en ongekend dat iemand zolang meegaat en op die leeftijd nog zulke prestaties weet neer te zetten. Ik zie er echt naar uit om hem te ontmoeten!