- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus Walter is ook gewisseld qua bond begrijp ik.
Hij deed eerder altijd bij ons PLH mee (ik nu overigens ook niet meer)
HIj is idd erg sterk en dat al zo lang.
succes met de voorbereidingen!
Dat PLH te kampen heeft met een teruglopend aantal leden was me bekend...geen concurrentie moet je positief zien...ben je sneller kampioenEen teruglopend ledental, bijna geen concurrentie en een ander bestuur zijn voor mij de reden geweest om erbij weg te gaan.
PLH is helaas niet meer wat het geweest is
...ik ken lifters die bij de WPF en EPC (waar PLH meen ik bij aangesloten is) Europees of zelfs Wereldkampioen werden terwijl ze bij de EPF of IPF met hun prestatie geen eremetaal zouden behaald hebben.Dat PLH te kampen heeft met een teruglopend aantal leden was me bekend...geen concurrentie moet je positief zien...ben je sneller kampioen...ik ken lifters die bij de WPF en EPC (waar PLH meen ik bij aangesloten is) Europees of zelfs Wereldkampioen werden terwijl ze bij de EPF of IPF met hun prestatie geen eremetaal zouden behaald hebben.
En waar ga je nu wedstrijden doen?
O.K...veel suc6 alvastIk doe 15 oktober bij de PAG Duitsland een wedstrijd mee.
Als ik nog wat sterker ga worden is mijn ambitie ooit om voor de WPC te benchen

ThxSucces man!
WAT ik niet helemaal snap...jij valt toch in een andere leeftijdscategorie dan een Jordy of Walter?
...klopt dat Walter en Jordi andere leeftijdsklassen zijn MAAR helaas wordt bij het NK Raw Bandrukken alleen maar gelift in gewichtsklassen en geen onderscheid gemaakt in leeftijdsklassen zoals dat bij het NK Equipped Bankdrukken wel het geval is. Ik heb dat wel voorgeslagen maar wellicht wordt dat niet gedaan om dat de animo met zo'n 30 man niet spectaculair te noemen is. Bij het NK Equipped deden zo'n 70 man mee. NK PL classic was wel een suc6.Succes man!
WAT ik niet helemaal snap...jij valt toch in een andere leeftijdscategorie dan een Jordy of Walter?

Stel dat 100kg je 1 RM (1 Repetition Maximum, het gewicht waar je maximaal 1 herhaling kunt maken) is en je traind dan op 85% (85kg) dan zou het optimale totaal aantal van alle reps samen 15 zijn.
want zoals blijkt uit het voorbeeld van 3x6x70 + 3x5x80 hebben beide dezelfde liftscore terwijl 3x5x80 toch een zwaardere intensiteit heeft dan 3x6x70.