jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Ee beetje wel ja, maar om even te benadrukken dat het geen pretje is.
En dat hij over een paar weken ze waarschijnlijk weer dikker wilt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ee beetje wel ja, maar om even te benadrukken dat het geen pretje is.
En dat hij over een paar weken ze waarschijnlijk weer dikker wilt.
.Geloof je echt in die theorie, Tokkelboer? "Isolatie + weinig gewicht + minimaal 20 reps + 20min. fietsen op hoog rpm weinig tot redelijke weerstand = keiharde definitie"?

Yep daar geloof ik echt in ja.
Uiteraard wel met de juiste voeding maar ik ga er vanuit dat hij dat wel oke heeft.
Maar licht gewicht en veel herhalingen zullen je zekers helpen droog te worden.
Op BR vroeg laats iemand aan Sibil waarom ze 5x50 doet bij haar atleten.
Antwoord: Droog trainen en het bevorderen van het groeihormoon.
---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------
Natuurlijk moet het gewicht niet zo licht zijn dat je het op je gemak kan doen.![]()
?Denk toch echt dat je het nu bij het verkeerde eind heb.
Maar goed er zijn 1001 manieren om te cutten.
Iedereen heeft zo een andere voorkeur.
Succes in iedergeval.
. Anyway, denk dat ik het eerst ga proberen met voldoende conditie in te lassen en dan voornamelijk korte intensieve conditietrainingen
. Toch bedankt voor de raad en wie weet pas ik die methode ook wel op tijd en stond toe
.Yep daar geloof ik echt in ja.
Uiteraard wel met de juiste voeding maar ik ga er vanuit dat hij dat wel oke heeft.
Natuurlijk moet het gewicht niet zo licht zijn dat je het op je gemak kan doen.![]()
En afsluiten met 20-30 min. cardio. De ene keer constant, de andere keer HIIT.
---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

3x per week cardio! en dan kun je kiezen tussen touwtje springen of joggen, beide erg effectief, je verbrand er veel calorieeen mee!! en in de tussentijd gewoon de oefeningen blijven doen, je zou misschien wel met minder gewicht kunnen squaten, zo train je volgens mij minder snel massa.. enn natuurlijk voeding, gezond eten, niet teveel vet, en niet meer calorieen dan je lichaam nodig heeft.
Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar in ieder geval succes ermee![]()
. Ga het proberen klaar te spelen met veel cardio en zien wat het geeft
. Bedankt voor de raad in ieder geval, ik hou het in mijn achterhoofd
!ga cutten (dieëten)
cardio naar je krachttraining
meer isolatieoefeningen doen..leg raise, lunges enzo. 15 tot 20 reps per set of meer.

m'n benen zijn sterk gedefinieerder geworden. Cut+fietsen, KT, zaalvoetbal.
. Fietsen doe ik vrijwel dagelijks. Met maandje of 2 cutten kom ik er wel denk ik

Ik heb meteen grotere jeans gekocht. Later toen ik begon met een lichte cut, zag ik mijn benen als eerste slinken. Ze hielden blijkbaar het meeste vet geborgen. En het was echt geen harde cut. Carbs omlaag en nog meer carbs omgeruild voor eiwitten. Een halfuurtje cardio na de training erbij en dat was al voldoende.
!ik ben van maat 48 naar 36Ik heb meteen grotere jeans gekocht. Later toen ik begon met een lichte cut, zag ik mijn benen als eerste slinken. Ze hielden blijkbaar het meeste vet geborgen. En het was echt geen harde cut. Carbs omlaag en nog meer carbs omgeruild voor eiwitten. Een halfuurtje cardio na de training erbij en dat was al voldoende.
Ja logisch, veel reps en een lage weerstand is cardio!
Vind het totaal zinloos om van je krachttraining een cardiotraining te maken. Door de jaren heen is bewezen dat zware en intensieve training de meeste groeifactoren en hypertrofie stimulatie opwekt, en dat is toch juist in de cut belangrijk?
Nee. In de cut moet je krachttraining en cardio doen, en niet een luie tijdsbesparende middenwegcombinatie.
En wat betreft Sibil, zeker een slimme vrouw, alle respect voor haar.. maar heeft ze een wetenschappelijke onderbouwing voor haar 50 reps squats e.d.? ben benieuwt![]()