XXL Nutrition

Benen trainen als favo spiergroep

bij ons zijn er wel wat met massieve poten... de beachboys blijven liefst zo ver mogelijk van het squat rek en de leg presses weg, maar in het algemeen valt dit zeer goed mee.. ook zie je tijdens zomerseizoen geregeld voetballers of weet ik wa die vlug nog wat kracht komen trainen en niet veel anders doen dan benen.. ik heb ook het gevoel dat als je meerdere mensen benen ZIET traine, de rest automatisch volgt :o

Kuiten als billen!!!!

Mijn benen zijn altijd kapot, en heb het idee dat ik niet eens zo veel kilo's verzet. Maar ja zolang ik me benen voel zal het wel genoeg zijn.

• Topic Starter Topic Starter
pak jij de stang vanuit de benchpress op je nek, en dan omhoog?

Dan heb je zeker ook geen rek daar bij je gym. Lukt dat een beedje? Squat je dan boven dat bankje, dus eigelijk box squat, of loop je eerst een stuk voorbij dat bankje?
Ja op me nek en dan omhoog.
En dan een paar stappen achteruit en naast het bankje squaten.

Wij hebben alleen een smith staan en die gebruik ik als ik zwaarder dan 110 ga squaten.
En voor front squat.

front squat is zo verrot, krijg m maar niet onder de knie
Die is juist erg fijn om te doen die voel ik enorm :D

Ik hou de stang bijna tegen me keel aan en leunt om me schouders en me armen kruis ik, zodat ik de stang kan vasthouden met me handen.

Ja op me nek en dan omhoog.
En dan een paar stappen achteruit en naast het bankje squaten.

Wij hebben alleen een smith staan en die gebruik ik als ik zwaarder dan 110 ga squaten.
En voor front squat.

Ah ok, hoever zak je door? Is dat te doen, om 100 kilo eruit te krijgen en terug te leggen? Of zinvoller om in het smithrek te doen.

Kan het zelf ook alleen in een smithrek doen, wat ik nogal k*t vind. Maar had dit niet als optie gezien omdat het me niet mogelijk leek. Zal het eens proberen volgende week. :D

Ah ok, hoever zak je door? Is dat te doen, om 100 kilo eruit te krijgen en terug te leggen? Of zinvoller om in het smithrek te doen.

Kan het zelf ook alleen in een smithrek doen, wat ik nogal k*t vind. Maar had dit niet als optie gezien omdat het me niet mogelijk leek. Zal het eens proberen volgende week. :D
Tot 100 kilo zak ik zover mogelijk door ATTG dus.
Maar zwaarder tot max 160 (zwaarder ben ik nog niet gegaan)hou ik me boven benen 90gr en dan weer omhoog anders wordt het me TE zwaar hehehe.
train pas 8mnd dus ben nog niet zo sterk als andere die jaren bezig zijn.

Eindelijk ergens kunnen trainen waar ze een SQ rek hebben yeahhh. Sq met losse stang is toch een stuk zwaarder. 130 ging moeilijk 8 keer

benen vind ik altijd wel lekker om te trainen.

woensdag benendag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benen trainen word wel gedaan maar niet door veel mensen bij ons, wat ik op zich niet erg vind, want dan blijven het squatrek e.d. redelijk vrij.

Soms verwissel ik mijn borstdag (maandag) met benendag (donderdag/vrijdag) omdat die gasten aan het begin v/d week allemaal wel hun borst trainen waardoor alles weer bezet is. En aan het einde van de week zijn die mietjes er allemaal niet waardoor me borst uitgebreid kan trainen.

Terug
Naar boven