Fitness Seller

Benen trainen

-Squat
-Leg Press
-Leg extension

Ben ik maandag mee begonnen:

4 sets
12, 10, 10, 8

Nou ik zweer het je ik kon niet meer lopen als ik het nu aanspan voel ik het nog, probeer dat maar eens wedde dat je spierpijn krijgt :D

Doe het al heel lang en ja dat doet pijn en nu blijven doen!

Ik zou met drie oef toch de voorkeur geven aan een hamstring oefening ipv leg-extension. Stiff legged deads! Of je doet hem er gewoon bij.

ik had nog een klein vraage, ik wil ook graag aan squaten en deadlifts beginnen.
maar ik fitness pas ong 3 weken en ben 17 jaar . is het dan al slim om dat te doen.

Alast bedankt

Ja waarom niet als je niet te zwaar begint kan je dat gerust doen. Techniek onder de knie krijgen enzo.

pobo zei:
ik had nog een klein vraage, ik wil ook graag aan squaten en deadlifts beginnen.
maar ik fitness pas ong 3 weken en ben 17 jaar . is het dan al slim om dat te doen.

Alast bedankt

je moet gewoon meteen met de goede massabouwers beginnen.. ik begrijp niet waarom je eerst een half jaar van je goede beginjaar weg wilt gooien door te trainen met oefeningen die niet de beste zijn..

Ik adviseer,
- Hamstrings liggend
- Squat
- Schuine leg press
- Leg extension
- Hyper extension
- Kuiten
Ik zou starten met 4 x 10
( Evt kan je nog een squat doen maar dan voeten tegen elkaar, dus smal uitvoeren..Of over twee verschillende dagen verdelen bovenstande oefeningen)

Terug
Naar boven