XXL Nutrition

Beste gym regio leuven

Snyder

Novice
Waardering
1
hey DBB,

ik zit volgend jaar op kot in leuven en ik probeer al een tijdje een gym te vinden die aansluit bij mijn doelen... (halters liefst 60kg+, voldoende freeweights/squatrack/overige, een GHR zou episch zijn) wedsrijdatleten etc

IN leuven vind ik al helemaal niets, het dichtst in de buurt is www.championgym.be in tienen (dikke 10 minuutjes op de trein) maar zij antwoorden helaas niet...

nog mensen vanuit deze regio die een goeie no-bull gym kunnen aanraden?

Alvast bedankt!

en ook alvast sorry indien het ik het topic in het verkeerde subforum heb aangemaakt!

TTimmerman

• Topic Starter Topic Starter
niet bepaald wat ik zoek, nog andere suggesties?

haha man sorry dat ik lach, maar een GHR vinden in België

good luck

die gym in tienen is idd niet slecht; ik ben er zelf nog een paar keer geweest

ja GHR nog nooit tegengekomen, improviseren dan maar :)

oh ideaal, zal je ff PM'en

heverlee is beste wat je in leuven zelf zal vinden

tienen ziet er wel bruut uit :D

tot hoeveel gaan halters in heverlee, squatpower rack, deadlift platform etc? :D

gewoon kwestie dat ik al wat opties kan achterhouden :D

halters tot 60kg, squatrek, flat, incline en decline bench,...

wel geen deadlift platform dat wordt voor het squatrek adhv rubberen onderleggers gedaan

evengoed, bedankt man!

met deadlift wel zachtjes terugleggen. Die kerel is tegen mij al eens komen flippen dat 'alles meetrilde' :rolleyes:

Ook geen magnesium toegelaten. En die barbells zijn van die hele dikke (32mm denk ik). En op de foto's staan de nieuwere (lente 2011) plate loaded machines nog niet

het zal champion gym worden :-) net antwoord van gehad, geen GHR, halters tot 60kg maar ik vermoed dat de sfeer daar beter en motiverender is als in heverlee!

bedankt iedereen die heeft meegeholpen!

Energym in Kessel - Lo ;-)

beschrijf eens aub :p
geen fotos van te vinden...

Heverlee is een goede gym en mssn wel de beste van de meer bekende gyms hier in Leuven..
Meest hardcore, maar minder bekend, in de buurt van Leuven zal wel in Haasrode zijn: industrial gym (dacht ik). Magnesium is toegelaten, zacht prijsje, etc... is ergens een topic over hier op dbb.

die in haasrode ziet er ook erg goed uit maar is vooral op powerliften/strongman gericht. grootste voordeel aan tienen (na de goeie infrastructuur/wedstrijdatleten) is dat het werkelijk aan het station van tienen ligt dus gemakkelijk bereikbaar

ze hebben er wel geen GHR :(

en over ener-gym: dat is iets te health-city ish voor mij... geen disrespect aan degene die er trainen natuurlijk

Powerzaal in de nayer (sportkot leuven)

Mail sturen naar wouter blondeel en motiveren waarom je in de powerzaal moet trainen en een gewone gym niet volstaat.

cool, wist niet dat dat kon.
Hoeveel kans heb je dat je binnen mag?

denk dat ik het op champion gym ga houden :) vooral de atmosfeer van paar collega wedstrijd atleten die een grote plus is!

maar nogmaals bedankt iedereen :D

topsportzaal van de KUL heeft er eentje dacht ik gezien te hebben

Terug
Naar boven