- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Bert bumble is ook wel een leuke app.
Soort tinder met matches.
Alleen moeten de vrouwen het gesprek beginnen.

Bedankt.Goed bezig Bert! Hou ons op de hoogte van je avonturen.
Verder sluit ik me helemaal aan bij @Sparks79 , treed eens uit de comfort zone, en zie wat het je brengtLeef de leef!
Vond het wel een leuk idee. Laat de vrouwen maar is komen met onzedelijke openingzinnen

Vond het wel een leuk idee. Laat de vrouwen maar is komen met onzedelijke openingzinnen![]()

Ik heb geen moeite met initiatief nemen, maar verwacht van mij geen hoogdravende openingszinnen.Vond het wel een leuk idee. Laat de vrouwen maar is komen met onzedelijke openingzinnen![]()

Je kan altijd terug vallen op de dbb opening zinnen die hebben een 100% gegarandeerde werking.. Volgens het pua topic dan...Ik heb geen moeite met initiatief nemen, maar verwacht van mij geen hoogdravende openingszinnen.![]()

Ik heb geen moeite met initiatief nemen, maar verwacht van mij geen hoogdravende openingszinnen.![]()
en geloof me dat doet wel wat met ze.Oke dan. Not sure if serious.je moet je soms gewoon even vermannen en zeggen wat in je opkomt op dat moment daar houden vrouwen van!
geloof het of niet ik zeg gewoon 'ik neuk je echt hard'en geloof me dat doet wel wat met ze.
Geen goed idee in Bert zijn geval.
Jawel, maar in mijn hoofd komen meestal normalere teksten op.
Oke dan. Not sure if serious.
Ik zeg ook wat in mij opkomt, maar dat is toch wat anders. Ik zoek denk ik wat anders is een vrouw dan jij.

Met zo'n openingszin trek je toch bepaalde vrouwen aan en stoot je bepaalde vrouwen af.Ik ben serieus, soms moet je het gewoon doen ik denk dat je er te veel bij nadenkt.....
Iets anders zoeken in een vrouw? Denk jij dat ik alleen een gat zoek om in te graven ofzo![]()
Hij mag al in mijn gat gravenIk ben serieus, soms moet je het gewoon doen ik denk dat je er te veel bij nadenkt.....
Iets anders zoeken in een vrouw? Denk jij dat ik alleen een gat zoek om in te graven ofzo![]()

Met zo'n openingszin trek je toch bepaalde vrouwen aan en stoot je bepaalde vrouwen af.
Ik snap wat je bedoelt. Maar op een forum als Tinder zitten mensen met verschillende doelen. Sommige zoeken enkel iemand om te neuken, dat is een feit.Ja, oke geen openingszin maar je snapt me wel toch.
Ik snap wat je bedoelt. Maar op een forum als Tinder zitten mensen met verschillende doelen. Sommige zoeken enkel iemand om te neuken, dat is een feit.
Hm, ja, heb je een goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Ik als vrouw zijnde vind het overkomen als "een bescherming voor vrouwen zodat niet alle geile mannen zich gelijk op hun storten". Rot op met je bescherming![]()