AndroidHealthClinic

Beter volg je niet

• Topic Starter Topic Starter
Ben trouwens ook al een paar keer meegeweest op een single reis. Was erg tof, maar niet zo gericht op daten. Wel leuke ervaring. A.s. woensdag eerste salsales.

Goed bezig Bert! Hou ons op de hoogte van je avonturen.

Verder sluit ik me helemaal aan bij @Sparks79 , treed eens uit de comfort zone, en zie wat het je brengt :D Leef de leef!
Bedankt.

Dit heb ik vroeger wel gedaan hoor. Stappen, bier drinken, uitjes, feesten. Met de loop van de jaren steeds minder geworden omdat ik merkte dat het meer een sociale verplichting werd dan dat ik mezelf er plezier mee deed. Daarnaast ook andere prioriteiten (combineren van fulltime baan + full-time studie + sporten betekende voor mij echt 0 vrije tijd over). Een relatie eigenlijk altijd voor mij uitgeschoven; "dat komt ooit vanzelf wel". Zo werkt het natuurlijk niet.

Vond het wel een leuk idee. Laat de vrouwen maar is komen met onzedelijke openingzinnen :roflol:

Hm, ja, heb je een goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken.

Ik als vrouw zijnde vind het overkomen als "een bescherming voor vrouwen zodat niet alle geile mannen zich gelijk op hun storten". Rot op met je bescherming :roflol:

Ik heb geen moeite met initiatief nemen, maar verwacht van mij geen hoogdravende openingszinnen. :P

je moet je soms gewoon even vermannen en zeggen wat in je opkomt op dat moment daar houden vrouwen van!

geloof het of niet ik zeg gewoon 'ik neuk je echt hard':roflol: en geloof me dat doet wel wat met ze.

je moet je soms gewoon even vermannen en zeggen wat in je opkomt op dat moment daar houden vrouwen van!

geloof het of niet ik zeg gewoon 'ik neuk je echt hard':roflol: en geloof me dat doet wel wat met ze.
Oke dan. Not sure if serious.
Ik zeg ook wat in mij opkomt, maar dat is toch wat anders. Ik zoek denk ik wat anders is een vrouw dan jij.

Maar ook interessante teksten om te dienen als openingszin? Bij mij heeft het vaak niet geholpen om te zeggen wat in me op kwam. :)

Oke dan. Not sure if serious.
Ik zeg ook wat in mij opkomt, maar dat is toch wat anders. Ik zoek denk ik wat anders is een vrouw dan jij.

Ik ben serieus, soms moet je het gewoon doen ik denk dat je er te veel bij nadenkt.....

Iets anders zoeken in een vrouw? Denk jij dat ik alleen een gat zoek om in te graven ofzo :roflol:

Ik ben serieus, soms moet je het gewoon doen ik denk dat je er te veel bij nadenkt.....

Iets anders zoeken in een vrouw? Denk jij dat ik alleen een gat zoek om in te graven ofzo :roflol:
Met zo'n openingszin trek je toch bepaalde vrouwen aan en stoot je bepaalde vrouwen af.

Ik snap wat je bedoelt. Maar op een forum als Tinder zitten mensen met verschillende doelen. Sommige zoeken enkel iemand om te neuken, dat is een feit.

Ik zal en wil het nooit begrijpen waarom mensen uberhaubt op Tinder zitten.

Hm, ja, heb je een goed punt. Zo had ik er nog niet naar gekeken.

Ik als vrouw zijnde vind het overkomen als "een bescherming voor vrouwen zodat niet alle geile mannen zich gelijk op hun storten". Rot op met je bescherming :roflol:

Godsver, jij bent echt grappig. Ik zit hier hardop te lachen. Gelukkig in mijn eentje aan het thuiswerken vandaag....

Terug
Naar boven