MuscleMeat

Beter volg je niet

Omdat ik tinder een vleeskeuring vind...

Enerzijds met je eens anderzijds heb ik ook ervaren dat je aan tinder echt serieus leuke contacten kan over houden. Het eerste idee is idd voornamelijk een platte vleeskeuring, profielteksten worden maar zelden gelezen en het is vooral swipen aan de hand van de foto's die gezien worden. Toch heb ik gemerkt dat wanneer je een match hebt met iemand en je begint te chatten er wel degelijk een klik kan ontstaan die oprecht is en verder gaat dan vleeskeuring waarmee het begon.

Klinkt een beetje als een midlifecrisis Bert.

Ondanks dat je zelf zegt dat het niet hebben van een relatie geen gemis is denk ik dat jij er echt goed aan doet iemand te vinden die bij je past. Vind het jammer dat dit nog niet is gebeurd, je komt bij mij namelijk over als een sympathieke en zorgzame kerel. Uhg er kwam een beetje maagzuur naar boven. Anyway, ik gun het je maar je zult er wel iets voor moeten doen. Hoe staat het met first dates?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle liefde :heart:

Klinkt een beetje als een midlifecrisis Bert.

Ondanks dat je zelf zegt dat het niet hebben van een relatie geen gemis is denk ik dat jij er echt goed aan doet iemand te vinden die bij je past. Vind het jammer dat dit nog niet is gebeurd, je komt bij mij namelijk over als een sympathieke en zorgzame kerel. Uhg er kwam een beetje maagzuur naar boven. Anyway, ik gun het je maar je zult er wel iets voor moeten doen. Hoe staat het met first dates?
Bedankt!:thumbs:
Sorry, ik was wellicht niet duidelijk of je begrijpt me verkeerd. Ik heb wel behoefte aan een relatie, maar zie verder het hebben van veel vrienden niet als een gemis.
Natuurlijk gaat het niet vanzelf. Iedere keer als ik een leuke vrouw spreek, klikt het prima, maar vroeg of laat vallen ergens de woorden "mijn vriend". Vriendschappelijk kan ik het met bijna iedereen prima vinden, maar daar blijft het bij. Ik heb nog geen bericht gehad van First Dates, weet ook niet wat de kans is.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle liefde :heart:

Bedankt!:thumbs:
Sorry, ik was wellicht niet duidelijk of je begrijp me verkeerd. Ik heb wel behoefte aan een relatie, maar zie verder het hebben van veel vrienden niet als een gemis.
Natuurlijk gaat het niet vanzelf. Iedere keer als ik een leuke vrouw spreek, klikt het prima, maar vroeg of laat vallen ergens de woorden "mijn vriend". Vriendschappelijk kan ik het met bijna iedereen prima vinden, maar daar blijft het bij. Ik heb nog geen bericht gehad van First Dates, weet ook niet wat de kans is.

Klinkt misschien heel bro maar om niet in de friendzone te belanden moet je snel actie ondernemen. Is er een klik en je voelt een tinteling in je ding dong dan go for it. Eindeloze diepgaande gesprekken is een ding voor later. Leef Bert, je hebt niets te verliezen.

Vandaag even een rustdagje, want kon mij niet meer herinneren wanneer dat voor het laatst was.

Verder een beetje zitten denken over de dingen. Waar ik heen wil, wat m'n doelen zijn in het leven etc. Ik vind m'n werk prima, maar niet heel uitdagend en iets beneden niveau; sporten vind ik leuk; daarbuiten heb ik eigenlijk niet veel. Ik heb wat meer vrije tijd dan in het verleden, toen ik werken + studeerde + sporten combineerde en hier vrijwel iedere minuut van de dag, ook weekenden, feestdagen, vakantie-uren een paar jaar lang aan opging. Toen had ik een motivatie en focus die ik nu niet meer op zou kunnen brengen. Nu zou ik meer tijd over moeten hebben voor leuke dingen, maar de tijd buiten werken en sporten lijkt zo weg te smelten. Ik wil me best graag wat meer verdiepen in een aantal dingen, maar voor een studie weet ik mezelf niet meer te motiveren en tijd vrij te maken. Vroeger had ik nog plezier in leuke dingen doen, uitjes, sociale dingen, avontuurlijke vakanties etc. Nu geef ik daar niet vele meer om. Kortom: wat is het doel van het leven, of is het leven nutteloos? Sport is het enige waar ik echt plezier uit haal. Soms voel ik eenzaam, maar behoefte aan veel vrienden heb ik niet. Wel iemand om dingen mee te delen, een knuffel, lief te hebben. Ongetwijfeld zal kuren een impact hebben op mijn gedrag, maar ik denk dat wanneer je eenmaal een relatie hebt gehad, dit meer mist dan daarvoor (aangezien je dan niet weet wat je mist). Vroeger vond ik 't prima alleen te zijn; verveelde me nooit, dagen vlogen voorbij, en zag/sprak op het werk en sport genoeg anderen.

That's it.

Mogelijk dat het kuren inderdaad wel een beetje impact heeft op hoe je je voelt en hoe je over dingen nadenkt.

Probeer niet alleen te kijken naar alles wat je niet hebt / niet wilt veranderen / niet wilt, maar naar wat je wel graag zou willen en probeer wat meer daar naar te handelen.

Waar wil je je dan in verdiepen? En waarom doe je dat niet? Je zegt dat er niet veel tijd is, maar misschien moet je in dat geval iets minder tijd doorbrengen in de sportschool, dat is natuurlijk een kwestie van wat je liever wilt? Je zegt dat je even een rustdag hebt omdat je de laatste niet meer kunt herinneren. Het is niet zo dat meer trainen meer gains opbrengt. Maar je zegt ook dat sporten het enige is waar je plezier in hebt. Dan is het toch ook niet erg dat je daarbuiten niet veel hebt?

Het is niet zo dat je een druk bestaan moet hebben vol met uitjes, vrienden, sociale activiteiten, vakanties? Je mag en kunt doen wat je zelf graag wilt.. dat is het mooie.. het is jouw leven, jij bepaalt wat je er mee doet, wat je er mee wilt.

Ik ben van mening dat het leven geen doel heeft en dat is toch helemaal niet erg. Je gaat uiteindelijk immers hartstikke dood.

Ik kan me voorstellen dat je het mist om iemand om je heen te hebben, om dingen mee te delen. Ik zou niet weten wat ik er zonder zou moeten.

Je wilt niet tinderen, want het is een vleeskeuring. Maarrrr, je kunt er van maken wat je zelf wilt. Ja, er zullen legio's mensen op zitten die het alleen doen voor de seks. Wat dan nog? Die kun jij toch skippen. Er zullen heus ook mensen zijn die daar zitten voor tijdverdrijf, sociaal contact, en wie weet wat er van komt?

Probeer misschien eens wat meer open te staan voor dingen, dingen uit te proberen, in plaats van bij voorbaat al dingen af te wijzen. Wie weet wat het je brengt? Kwaad kan het niet toch, je kunt er wellicht van leren?

Vroeger had ik nog plezier in leuke dingen doen, uitjes, sociale dingen, avontuurlijke vakanties etc. Nu geef ik daar niet vele meer om. Kortom: wat is het doel van het leven, of is het leven nutteloos? Sport is het enige waar ik echt plezier uit haal. Soms voel ik eenzaam, maar behoefte aan veel vrienden heb ik niet. Wel iemand om dingen mee te delen, een knuffel, lief te hebben. Ongetwijfeld zal kuren een impact hebben op mijn gedrag, maar ik denk dat wanneer je eenmaal een relatie hebt gehad, dit meer mist dan daarvoor (aangezien je dan niet weet wat je mist). Vroeger vond ik 't prima alleen te zijn; verveelde me nooit, dagen vlogen voorbij, en zag/sprak op het werk en sport genoeg anderen.
Misschien is het tijd voor een (creatieve) hobby?

• Like
Waarderingen: BB_
Ga nog eens naar de sauna...

Mogelijk dat het kuren inderdaad wel een beetje impact heeft op hoe je je voelt en hoe je over dingen nadenkt.

Probeer niet alleen te kijken naar alles wat je niet hebt / niet wilt veranderen / niet wilt, maar naar wat je wel graag zou willen en probeer wat meer daar naar te handelen.
Bedankt voor je bericht. Momenteel zijn er niet heel veel dingen die ik echt zou willen behalve een relatie.
Waar wil je je dan in verdiepen? En waarom doe je dat niet? Je zegt dat er niet veel tijd is, maar misschien moet je in dat geval iets minder tijd doorbrengen in de sportschool, dat is natuurlijk een kwestie van wat je liever wilt? Je zegt dat je even een rustdag hebt omdat je de laatste niet meer kunt herinneren. Het is niet zo dat meer trainen meer gains opbrengt. Maar je zegt ook dat sporten het enige is waar je plezier in hebt. Dan is het toch ook niet erg dat je daarbuiten niet veel hebt?

Het is niet zo dat je een druk bestaan moet hebben vol met uitjes, vrienden, sociale activiteiten, vakanties? Je mag en kunt doen wat je zelf graag wilt.. dat is het mooie.. het is jouw leven, jij bepaalt wat je er mee doet, wat je er mee wilt.
Ik heb een paar interessante boeken gekocht en volg wat meer de actualiteiten/nieuws. Heel veel tijd blijft er verder niet over.
Ik ga volgende week een proefles salsadansen volgen. Geheel buiten mijn comfortzone, houten klaas die ik ben. :) @Portonia1 : thanks!! :D

Ik ben van mening dat het leven geen doel heeft en dat is toch helemaal niet erg. Je gaat uiteindelijk immers hartstikke dood.

Ik kan me voorstellen dat je het mist om iemand om je heen te hebben, om dingen mee te delen. Ik zou niet weten wat ik er zonder zou moeten.
Dat is het inderdaad.
Je wilt niet tinderen, want het is een vleeskeuring. Maarrrr, je kunt er van maken wat je zelf wilt. Ja, er zullen legio's mensen op zitten die het alleen doen voor de seks. Wat dan nog? Die kun jij toch skippen. Er zullen heus ook mensen zijn die daar zitten voor tijdverdrijf, sociaal contact, en wie weet wat er van komt?

Probeer misschien eens wat meer open te staan voor dingen, dingen uit te proberen, in plaats van bij voorbaat al dingen af te wijzen. Wie weet wat het je brengt? Kwaad kan het niet toch, je kunt er wellicht van leren?
Tinder zal ik nog eens overwegen. Je hebt gelijk dat ik niet op voorhand dingen moet afwijzen, daarom ik heb ook vol goede moed mij al vaker aangemeld op diverse datingsites en gezocht, maar iedere keer kwam ik erop uit dat dit voor mij toch niet het juiste medium is. Ik heb ook gewoon zo weinig met social media e.d. Ik zal desalniettemin eens naar Tinder kijken.
Misschien is het tijd voor een (creatieve) hobby?
Daar heb ik juist niet echt behoefte aan en ik ben ook niet zo creatief.

---
Al met al, voel me gewoon even down, dat heb je soms. Maar ik besef mijzelf dat ik geen reden tot klagen heb. Ben gezond, heb een prima baan, modaal inkomen en kan sporten wanneer ik wil.
Speelt nog wat anders waardoor ik een dip heb, maar daar weid ik hier liever niet over uit, want het slaat nergens op.

20200108

Back (Kromhoutkazerne)

- V-Grip Row (Meadows Attachment):

12 x 70 kg
9+2, 10, 8+3 x 75 kg
Slechte form op het eind

- Wide-Grip Lat Pulldown:
12 x 90 kg
8 x 95 kg
10, 10 x 90 kg

- V-Grip Lat Pulldown:
10, 10, 10, 11 x 90 kg

- Pendlay Row:
8, 10, 10, 11 x 80 kg

- Paused Deadlift:
5 x 5 x 140 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
3 x 15 x 37,5 kg

Nog wat abs.

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

Training ging wel prima. Op het werk had ik moeite me te concentreren en weinig focus. Tijdens de training gelukkig wel.

Paar quick foto's.
IMG_20200108_130550.jpgIMG_20200108_194005.jpg

Trek je pens eens in! Straks denken de mensen nog dat ik je buikje te vol heb gestoken :rolleyes: :eyebrow:

Te breed voor de spiegel! :clap:

Dan denken ze dat je hem helemaal leeg hebt gezogen.

Verkapt-kijk-mij-militair-zijn-want-camobroek-post.

Vind je 1 foto zonder broek niet genoeg?

Beter dan kijk-mij-camokleding-dragen-ondanks-dat-ik-geen-militair-ben-types.;)
Maar minder goed dan ik-draag-geen-camokledig-voor-pics-op-een-forum-maar-ben-wel-militair-maar-heb-geen-behoefte-om-dat-verkapt-aan-iedereen-te-laten-zien-types.

Terug
Naar boven