XXL Nutrition

Beter volg je niet

Al met al, voel me gewoon even down, dat heb je soms. Maar ik besef mijzelf dat ik geen reden tot klagen heb. Ben gezond, heb een prima baan, modaal inkomen en kan sporten wanneer ik wil.
Speelt nog wat anders waardoor ik een dip heb, maar daar weid ik hier liever niet over uit, want het slaat nergens op.
Tel je zegeningen, zeker. Iedereen begrijpt dat je je soms eenzaam voelt en een goede relatie kan dat zeker minderen.

uit ervaring kan ik je vertellen dat je je in een relatie nog veel eenzamer kuntvoelen, al zul jij dat nu misschien niet zien/begrijpen. Maar echt; beter geen relatie dan een slechte.

Een goede relatie kun je pas aangaan als je zelf in je eentje op je gemak kunt zijn en gelukkig met jezelf. Volgens mij doe je best vaakdingen waar jij je goed bij voelt, en dan kom je heus een keer iemand tegen waar het wel bij klopt.

Aan de andere kant; maak eens een beetje gebruik van al die spieren waar je hard voor hebt gewerkt en ga eens los op tinder. Haal dat magische idee van ‘de ware’ eens uit je hoofd. Vrouwen zijn net kerels met borsten en Meer woorden. Neuk er eens een paar en zie dat ze zeker niet heilig en fantastisch zijn allemaal. Ga ze gewoon zien zoals ze zijn; individuen. Geen magische wezens oid.

Maak je niet afhankelijk van het idee van die relatie. En wees klaar om je leven alleen te leven en maak er het beste van. En dan ineens zul je zien dat er hele leuke individuen bij zijn. Sommigen waar je heel goed tijd mee kan doorbrengen. Maar dan gaat het zomaar vanzelf.

En voor je het weet heb je samen een huis gekocht en zijn er kinderen onderweg. Gaat jou gewoon nog gebeuren denk ik.Je bent te aardig om alleen te blijven, er komt er vanzelf een die bij je past. Maar wacht er vooral niet op. Hoe eerder je het los laat, hoe eerder dit zal gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter
Tel je zegeningen, zeker. Iedereen begrijpt dat je je soms eenzaam voelt en een goede relatie kan dat zeker minderen.

uit ervaring kan ik je vertellen dat je je in een relatie nog veel eenzamer kuntvoelen, al zul jij dat nu misschien niet zien/begrijpen. Maar echt; beter geen relatie dan een slechte.

Een goede relatie kun je pas aangaan als je zelf in je eentje op je gemak kunt zijn en gelukkig met jezelf. Volgens mij doe je best vaakdingen waar jij je goed bij voelt, en dan kom je heus een keer iemand tegen waar het wel bij klopt.

Aan de andere kant; maak eens een beetje gebruik van al die spieren waar je hard voor hebt gewerkt en ga eens los op tinder. Haal dat magische idee van ‘de ware’ eens uit je hoofd. Vrouwen zijn net kerels met borsten en Meer woorden. Neuk er eens een paar en zie dat ze zeker niet heilig en fantastisch zijn allemaal. Ga ze gewoon zien zoals ze zijn; individuen. Geen magische wezens oid.

Maak je niet afhankelijk van het idee van die relatie. En wees klaar om je leven alleen te leven en maak er het beste van. En dan ineens zul je zien dat er hele leuke individuen bij zijn. Sommigen waar je heel goed tijd mee kan doorbrengen. Maar dan gaat het zomaar vanzelf.

En voor je het weet heb je samen een huis gekocht en zijn er kinderen onderweg. Gaat jou gewoon nog gebeuren denk ik.
Ik snap dat je het goed bedoelt, meeste kan ik mij wel vinden, op een dingetje na.
Gevoel gaat wel weer over, komt goed.

Maar minder goed dan ik-draag-geen-camokledig-voor-pics-op-een-forum-maar-ben-wel-militair-maar-heb-geen-behoefte-om-dat-verkapt-aan-iedereen-te-laten-zien-types.
Ik ben te lui om mij om te kleden en zit op de kazerne. De tijd van stoer in camouflage over straat lopen is wel voorbij.

Ziet er goed uit Bert, enorm contrast met de pezige hardloper van een paar jaar terug :thumb:

Zojuist heb ik Planet Bert verlaten en heb mij op Tinder begeven. Wel jammer dat ie begint te miepen over betalen en ik niet kan zien wij mij geliked heeft.

Zojuist heb ik Planet Bert verlaten en heb mij op Tinder begeven. Wel jammer dat ie begint te miepen over betalen en ik niet kan zien wij mij geliked heeft.
lekker Bert! Betalen doet volgens mij bijna niemand, alleen ekte fuckbois. Ik heb er ook wel eens aan gedacht om op tinder te gaan, maar woon in een dorp waar je er letterlijk zo doorheen bent :roflol:

lekker Bert! Betalen doet volgens mij bijna niemand, alleen ekte fuckbois. Ik heb er ook wel eens aan gedacht om op tinder te gaan, maar woon in een dorp waar je er letterlijk zo doorheen bent :roflol:
Waarom beperk je jezelf tot je eigen dorp. Ik zit nu ook 80 km van m'n huis.

• Like
Waarderingen: BB_
Waarom beperk je jezelf tot je eigen dorp. Ik zit nu ook 80 km van m'n huis.
Omdat ik ondanks dat ik in een dorp woon, midden in de randstad woon en maar weinig met de auto kan. OV vanuit mijn dorp is ook om te janken.

Oke, maar als je tindert kun je toch wel verder kijken .

Succes op tinder ! Hopelijk brengt het wat je zoekt.
Zo niet, bedenk dan dat uitgaan niet altijd bier en keiharde muziek hoeft te zijn. Je kunt ook naar een cabaret voorstelling gaan, een filmhuis, een food truck festival, allemaal dingen waar de gemiddelde leeftijd boven de 20 is en waar veel mensen alleen heen gaan en je makkelijk aanspraak hebt.
Ps ken je nmlk al ? Geen dating maar nieuwe mensen leren kennen.

Goed bezig Bert! Hou ons op de hoogte van je avonturen.

Verder sluit ik me helemaal aan bij @Sparks79 , treed eens uit de comfort zone, en zie wat het je brengt :D Leef de leef!

@Bert bumble is ook wel een leuke app.
Soort tinder met matches.
Alleen moeten de vrouwen het gesprek beginnen.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven