ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Gedrag hier is wel anders hoorGodver, daar had *niet* tussen moeten staan. Blijkbaar kan ik niet normaal meer typen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gedrag hier is wel anders hoorGodver, daar had *niet* tussen moeten staan. Blijkbaar kan ik niet normaal meer typen.

Je vind echt dat je gedrag niet weer een 360 graden heeft gemaakt...Godver, daar had *niet* tussen moeten staan. Blijkbaar kan ik niet normaal meer typen.
De eerste kuur heb ik mij hier op het forum wel wat puberaal gedragen, dat geef ik zeker toe. Deze kuur moet ik zeggen dat ik denk dat er niet zo heel veel is veranderd, maar ik denk dat mijn omgeving dat het best kan beoordelen. Dan bedoel ik niet dit forum trouwens. Misschien dat ik wat meer flauwe grapjes maak, maar dat is het dan wel. Zoals ik zal zei, IRL merk ik dat ik iets sneller getriggerd kan zijn en me wat eenzamer voel, maar dat is het dan wel.Je vind echt dat je gedrag niet weer een 360 graden heeft gemaakt...![]()
Weet niet wat erger is je eerste kuur of deze...
Explain? Zeker m.b.t. deze.Je vind echt dat je gedrag niet weer een 360 graden heeft gemaakt...![]()

Hooggeleid GEn @ThuggishRuggish is de gene die het moet verbeteren.![]()
Je vind echt dat je gedrag niet weer een 360 graden heeft gemaakt...![]()
Thanks Thuggie. Ik ben gewoon nog steeds de oude Bert.Bij 360 is je gedrag gewoon hetzelfde bij 180 is het tegenovergestelde![]()

Zal wel gezellig worden bij Fox als de meeste andere gyms gesloten zijnLekkere rugtraining vandaag. Loggen volgt nog. Morgen weer naar Fox en dan naar m'n broer in R'dam.
Sterkte!Ja, zal wel druk zijn. In Breda viel het gisteren mee.Zal wel gezellig worden bij Fox als de meeste andere gyms gesloten zijnSterkte!

Vanaf nu weer even normaal en volgende week op het werk weer m'n gewone voeding. Wel blijf ik op 5300 kcal zitten. Afgelopen dagen helaas niet aangekomen, dus ik moet m'n kcals echt binnenkrijgen.

Lol.
Dat heette trouwens een discman, walkman was met cassettebandjes, dat waren nog eens tijden. 

Top 2000 op.