Fitness Seller

Beter volg je niet

De gemiddelde leek zal gewoon denken dat Bert zijn dieet heeft aangescherpt en zwaarder is gaan trainen. Zeker met een half jaar er tussen..

• Topic Starter Topic Starter
De gemiddelde leek zal gewoon denken dat Bert zijn dieet heeft aangescherpt en zwaarder is gaan trainen. Zeker met een half jaar er tussen..
Precies dit. Leken zijn helemaal niet met de gedachte "goh, zou hij wat gebruiken" bezig. Daarnaast denken ze dat ik 'te verstandig' zou zijn om 'zoiets doms' te doen.

Vandaag spinninglesje gedaan met paar collega's, was prima.:)
Verder nog even wat werk erdoorheen stampen vandaag/morgen, zodat ik het meeste dit jaar heb afgerond. Volgende week paar dagen vrij. :)

20191220

Shoulders + Triceps (+ Abs)

- OHP:

Opwarmsets
3 x 10 x 60 kg
2 x 8 x 65 kg

- Machine Shoulder Press:
?, 13, 12, 11 x 70 kg

- Machine Side/Lateral Raise:
17, 17, 16, 12+6 x 2,5 kg per side

- DB Front Raise (Seated): (+ alternating)
7+4, 10+3, 10+3, 8+4 x 10 kg
Dropset 5 x 8 kg - 9 x 6 kg

- Machine Reverse Flye:
16, 17, 12+4 x 40 kg + hold

- Machine Dips:
12, 12, 13, 9+4 x 80 kg (= max)

- Cable Rope Triceps Pushdown:
10+10 x 50 kg
10+10, 10+7, 9+8 x 55 kg

- Machine Abs:
4 supersets 65-60 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle: +1/2

Bijna alles weer geplust in reps t.o.v. vorige training.

Nu vrij t/m 2e Kerstdag. Nog wel 1 dagje rond kerst vrijwilligerswerk doen.

Ow, en het trainingsmuziekje van vandaag was Best of Thunderdome 1998.

Tijdens dit nummertje kreeg ik echt een goeie pomp enecht weer zo zin om naar een feestje te gaan en te genieten, net als vroeger:

Compleet:

Ow, en het trainingsmuziekje van vandaag was Best of Thunderdome 1998.

Tijdens dit nummertje kreeg ik echt een goeie pomp enecht weer zo zin om naar een feestje te gaan en te genieten, net als vroeger:

Compleet:

Beter van niet.. niet goed voor de gains :P

Rengdengdeng :peachy:

• Haha
Waarderingen: vntl
Ik was nooit zo gabberig; maar Neophyte - Execute.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik was nooit zo gabberig; maar Neophyte - Execute.
Heerlijk. The Hardest Remake, No. 1 Fan, None of Ya Left, Braincracking, Mellow Moenie Mauwe etc.

Heb ergens in m'n kast nog wel een hoodie liggen van Neophyte en polo'tje van Evil Activities. Zelfs een zwembroek. :roflol:
Enzyme-X glow in the dark shirt had ik ook. Was wel leuk in het uitgaanscircuit. Toch één van de betere labels i.m.o. (alhoewel ik Enzyme-X minder vond, maar de oude Enzyme: Nosferatu, Ophidian, Endymion).

Heerlijk. The Hardest Remake, No. 1 Fan, None of Ya Left, Braincracking, Mellow Moenie Mauwe etc.

Heb ergens in m'n kast nog wel een hoodie liggen van Neophyte en polo'tje van Evil Activities. Zelfs een zwembroek. :roflol:
Enzyme-X glow in the dark shirt had ik ook. Was wel leuk in het uitgaanscircuit. Toch één van de betere labels i.m.o. (alhoewel ik Enzyme-X minder vond, maar de oude Enzyme: Nosferatu, Ophidian, Endymion).

Nu ben je me kwijt. :)

Maar ik houd ook van : Chosen few - Name of the DJ
Three o three - public energy

Beetje jeugdsentiment, had een stel gabbervrienden, zelf was ik meer van de underground feestjes toen. Met meer deephouse en dat soort; ik herinner me er niet veel meer van :grinny: . En daarnaast hield ik ook van metal en dingen als the prodigy, system of a down....

Haha. Ik vond een aantal nummers goed, maar ook een hoop bagger (zoals dat 'Raise Your Fist').
Nummers als Yes and Take U Back waren wel leuk.

Raise your fist is inderdaad echt bagger. Ik stond in 2014 nog in het publiek mee te blèren: 'boze vuist, boze vuist'.

Ik ben echt een Dr peacock fan :o

Beetje jeugdsentiment, had een stel gabbervrienden, zelf was ik meer van de underground feestjes toen. Met meer deephouse en dat soort; ik herinner me er niet veel meer van :grinny: . En daarnaast hield ik ook van metal en dingen als the prodigy, system of a down....
Chop suey.

Atmoz, memorylane, zinos?

Terug
Naar boven