XXL Nutrition

Beter volg je niet

Deze is ook schön

• Like
Waarderingen: BB_
En we gingen ook wel naar Antwerpen, Zillion was meer mainstre
Oh, ja ik ben nog een puppy. Dat heb ik niet meegemaakt. Zie op partyflock dat het laatste feestje in 2003 was

Ja, ouwe lul hier. Toen was Tiesto nog niet groot. En Trance was underground ;), nog lang niet EDM en miljoenengroot. Voor sensation.... voor trance energy...

We gingen ook wel naar Zillion (antwerpen), was best een grote club. En Culture club heette het geloof ik...

En dat zillion werd later heel groot en schandalen enzo. Was wel tof, bewegende dansvloer, vuurwerk in de zaal, echt wel indrukwekkend. Later werd het heel druk en was de lol er een beetje af.

• Topic Starter Topic Starter
Zegt me allemaal niet zo veel wat ik nu lees.

Behalve:

Buzz Fuzz :bow:

Ik ben na 2006 nooit meer naar een feestje geweest, en had zelfs toen de beste periode al gemist ("hardcore is toch dood, ik was al gabber in 1991" :roflol:). Overigens ging ik naar feesten zoals Nightmare waar ook een Early Stage was om de '90's te herbeleven. Klasgenoot woonde bijna naast Paul Elstak. Liepen we op de basisschool met die Forze DJ Team-beertjes. :roflol:

20191221

Legs

- Low Bar Squat:

Opwarmsets
5 x 120 kg
3 x 5 x 130 kg
2 x 5 x 135 kg
Niet ontevreden. Voelde eerst wel heavy, maar laatste sets gingen steeds beter. Vorm en uitvoering waren wel wat lelijk, dus komende weken even het gewicht constant houden en zorgen dat het 5 nette reps worden op goeie diepen en met knieën stabiel.

- Incline Squat Machine:
13, 14 x 110 kg
12, 12 x 120 kg

- Lying Leg Curl:
12, 10, 10 x 20 kg (per side)
8 x 20 g - drop 7 x 15 kg - drop 9 x 10 kg + hold

- Leg Extension:
15, 14, 14 x 32,5 kg
14 x 32,5 kg - drop 8 x 25 kg - drop 8 x 20 kg + hold

- Abductor Machine:
16, 15, 16, 14+4 x 70 kg

- Seated SS Standing Calf Raise:
15 x 40 kg SS 8+3 x 70 kg
15 x 40 kg SS 11 x 70 kg
12+3 x 40 kg SS 5+3 x 70 kg
17 x 40 kg SS 7+5 x 65 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle::needle:

M.u.v. Leg Curl (waar ik vaak mee begin) alles kunnen plussen (reps of gewicht). Ook al is het maar 1 rep, progressie is progressie.

BW = 109,2 kg
Al 2 weken constant. Ik heb ook een beetje rustig aangedaan met kcals, wilde niet te veel vet meer aanzetten. Komende week toch maar eens ophogen, want ik wil nog wel wat massa aanzetten. Met de feestdagen voor de deur moet dat lukken.

Incline squat machine, heb je daar een foto van?
Goeie progress aan het maken :)

Trainingsmuziekje van de dag.

Incline squat machine, heb je daar een foto van?
Goeie progress aan het maken :)
Thanks. Niet helemaal hetzelfde, maar deze lijkt er een beetje op. Soort Hack Squat, maar de beweging voelt wel anders aan; het gewicht rust dan ook niet op de schouders.
1576958113227.png

Ik overwoog nog even rug te gaan trainen, maar toch maar borst gedaan. Verkeerde keuzen.

20191222

Chest + Biceps
(was de bedoeling)

- Bench Press:
Opwarmsets
5 x 125 kg (easy, foutje, 130 was de bedoeling)
2 x 5 x 130 kg --> die tweede set voelde niet goed in mijn schouder (vorige keer nog gewoon 5x5 op 130 kg gehaald), dus besloot te deloaden (en evt. wat hoger in reps te gaan)
1 x 120 kg --> Het unracken voelde al niet lekker en bij de eerste rep schoot het in mijn schouder. Nog wel gecontroleerd kunnen racken, maar toen was het klaar.

Nog even Pec Deck aangevoeld, maar kreeg 'm niet vanuit de startpositie.

Training omgegooid, want de Lat Pulldown voelde wel prima aan.
Back

- Wide-Grip Lat Pulldown:

15 x 80 kg
15 x 85 kg
12, 12 x 90 kg

- Wide-Grip Seated Row:
12 x 70 kg
12, 12 x 75 kg
12, 10+3 x 80 kg

- V-Grip Seated Row (Small):
15 x 80 kg
?, 12 x 90 kg
12 x 95 kg

- MTS Front Pulldown: (MMC&TUT)
10, 12, 12, 8+3 x 60 kg

- Straight-Arm Lat Pulldown:
20, 15, ? x 70 kg (voelde ik lichtjes in m'n shouder)

- Smith Machine Shrugs:
3 sets 100 kg

- Machine Abs:
4 supersets 60 kg

Rugtraining ging toch niet slecht, maar borst zit er even niet meer in. Benchen sowieso niet. Even rust houden v.w.b. borst en dan kijken hoe het gaat. Voorlopig in ieder geval niet meer op kracht, maar op 10+ reps. Komende week even aankijken of schouders wel gaat. Het is denk ik de aanhechting borst/schouders aan de voorzijde; wellicht enkel wat verrekt en niets ernstigs.

Trainingsmuziekje van vandaag Thunderdome - The Essential '92-'99 Collection.

Last van schouders was vandaag al grotendeels weg, dus het stelde blijkbaar niet veel voor. Bepaalde bewegingen (waaronder benchen) en kracht zetten naar binnen toe, voel ik wel, maar vandaag prima m'n schouders kunnen trainen.

20191223

Shoulders + Biceps

De shoulder press-oefeningen voelde ik nog wel lichtjes, dus niet te gek gedaan. Rustig en gecontroleerd. De rest van de oefeningen lekker op de pomp.

- Seated DB Shoulder Press:
Warming-up
2 x 12 x 30 kg
2 x 10 x 34 kg

- Machine Shoulder Press:
13 x 60 kg
12 x 65 kg
11, 12 x 70 kg

- Machine Lateral/Side Raise:
16 x 2,5 kg (per side)
14, 13, 12+4 x 5 kg

- Reverse Machine Flye:
15 x 35 kg
3 x 15 x 45 kg

- Seated DB Front Raise:
10+2, 12+3, 12+2, 11+3 x 10 kg (2-arm + alternating)
Dropset 5 x 8 kg - drop 6 x 6 kg

- EZ-Bar Biceps Curl:
12, 12, 13, 7+3 x 43 kg

- Machine Curl:
15 x 40 kg
12, 12, 9+3 x 45 kg
Goeie pomp

- DB Hammer Curl (Standing):
12, ?, 8+5, 8+3 x 18 kg (+alternating)
Dropset 7 x 14 kg

Rating:
:needle::needle::needle::needle:

M'n armen zijn nog vrij klein, dus komende periode toch even extra aandacht voor biceps (triceps zijn oké). Benen blijven altijd een aandachtspunt en train ik al het vaakst; daarna rug.

Morgen benen trainen, waarschijnlijk bij FOX. Daarna dagje sauna: Thermen Binnenmaas; altijd lekker rustig, redelijk ruim, goeie sauna's, goed eten, prima bediening en via Groupon doorgaans tussen de € 11 en € 19 voor een ticket. (Niet zo'n mensenmassa als bij Thermen Holiday in Schiedam.)

Last van schouders was vandaag al grotendeels weg, dus het stelde blijkbaar niet veel voor. Bepaalde bewegingen (waaronder benchen) en kracht zetten naar binnen toe, voel ik wel, maar vandaag prima m'n schouders kunnen trainen.
Gelukkig maar :thumb:

20191224

Legs (@ Fox Gym)

- Low Bar Squat:

Opwarmsets
2 x 5 x 130 kg
3 x 5 x 135 kg

- Hack Squat:
11, 13 x 110 kg
11, 9+2 x 120 kg
Heerlijke pomp. Het gevoel hebben dat je bij rep 6 als close to failure zit, maar dan toch nog tot 11 komt met 1 sec. rest pauzes. :flexgrin:

- Unilateral Leg Press:
16, 18, 21, 24 x 65 kg (per side)

- Lying Leg Curl:
16 x 43 kg
12 x 50 kg
11 x 50 kg - drop 5 x 43 kg
11 x 50 kg - drop 6 x 43 kg - drop 6 x 36 kg + hold :fire:

Beide Leg Extensions waren bezet, dus eerst maar:
- Seated Calf Raise:
4 sets 60-55 kg tot failure

- Leg Extension:
12, 13 x 40 kg
? x 40 kg - drop 5 x 35 kg + hold
11 x 40 kg - drop 5 x 35 kg - drop 4 x 30 kg

Waren weer veel beesten aanwezig en een paar ex-toppers, waaronder Berry de Mey en een buffel waarvan ik de naam kwijt ben, gast van 130+ kg.

Rating:
:needle::needle::needle::needle::needle:

Daarna dagje naar de sauna geweest. Tijdens löyly (opgieting) voor het eerst mintkristallen ervaren. Aparte beleving, zeker wanneer je naar buiten loopt en het ijskoud aanvoelt. Daarna nog een die hardsessie met Rammstein-muziek. Niet eerder meegemaakt, dit was echt extreem. Verschroeide oorschelpen en op het eind kon ik m'n ademhaling niet meer controleren. Nu lekker voor pampus op de bank liggen.:)

Enige dat mist is iemand mijn in mijn armen om romantisch bij de kerstboom te knuffelen.

Ojee... Sauna.

:trollfacex:

• Like
Ik zit nu in de zevende week van m'n tweede kuur (en ga blasten-cruisen, dus eerste blast, 500 mg Test E).
Update tot nu toe:
- BW steeg gestaag, maar is afgelopen 2 weken constant gebleven. Ik had mijn kcals ook even net opgehoogd, want best wat vet aangezet. Ik wil nu toch nog even het maximale eruit halen en wat kg's pakken, dus afgelopen dagen kcals opgehoogd naar 5300 kcal. Hier komt wel een kantelpunt m.b.t. eetlust.
- Kracht gaat prima, laatste paar weken wel wat kg's of reps geplust.
- Slaap is oké. In slaap vallen is niet zo'n probleem, echter wordt ik vaak rond een uur of 5 wakker en valt pas tegen de tijd dat m'n wekker gaat weer in slaap. Ook wanneer ik later dan gepland naar bed ga.
- Libido is oké, niet noemenswaardig. Ik mis wel wat, maar meer op het gebied van liefde. In het verleden heb ik dit niet zo gehad. Wellicht ook omdat ik toen niet wist wat ik miste.
- Lichte acne, maar smeer dagelijks benzoylperoxide en suppleer zink; dat helpt wel iets.
- Gedrag is niet* echt veranderd. Ik merk dat ik iets sneller getriggerd kan zijn, maar weet dit prima te controleren zonder dat op mijn omgeving af te reageren.

Ik kijk er wel naar uit om weer te gaan cutten en een beetje ripped te worden. Ben vooral benieuwd wat ik dan overhoud.

Zo meteen even rug trainen, daarna naar m'n familie wegens kerst. Eetlust is vrij laag vandaag.

Laatst bewerkt:
  • Like
Terug
Naar boven