- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh, ja ik ben nog een puppy. Dat heb ik niet meegemaakt. Zie op partyflock dat het laatste feestje in 2003 was
, nog lang niet EDM en miljoenengroot. Voor sensation.... voor trance energy...
). Overigens ging ik naar feesten zoals Nightmare waar ook een Early Stage was om de '90's te herbeleven. Klasgenoot woonde bijna naast Paul Elstak. Liepen we op de basisschool met die Forze DJ Team-beertjes. 

Thanks. Niet helemaal hetzelfde, maar deze lijkt er een beetje op. Soort Hack Squat, maar de beweging voelt wel anders aan; het gewicht rust dan ook niet op de schouders.Incline squat machine, heb je daar een foto van?
Goeie progress aan het maken![]()

Gelukkig maarLast van schouders was vandaag al grotendeels weg, dus het stelde blijkbaar niet veel voor. Bepaalde bewegingen (waaronder benchen) en kracht zetten naar binnen toe, voel ik wel, maar vandaag prima m'n schouders kunnen trainen.

Zou je niet zeggen..Gedrag is echt veranderd. Ik merk dat ik iets sneller getriggerd kan zijn, maar weet dit prima te controleren zonder dat op mijn omgeving af te reageren.
Godver, daar had *niet* tussen moeten staan. Blijkbaar kan ik niet normaal meer typen.