Beukwood
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
haha njam njam, dat ga ik ook eens maken!
Je SQ komt aardig dichtbij beuker, toch heb ik gister met de benen training weer ff flink lopen rammen, ondanks de zinderende hitte en slecht eten150 kilo SQ... Ik moet je wel proberen voor te blijven want je bent loeisterk haha
Jah ik ben ook zwaar jaloers op je
(doel is ook stiekum om jou in te halen
150 kilo waag ik me trouwens nog niet aan want dat is toch net ff tandje teveel... nog wel
)Erg lastig (voornamelijk techniek) dat laatste maar met wat oefening zal het je zeker lukken.
Snap niet dat iedereen zo'n last heeft van het onweer? Ik slaap altijd heerlijk van zo'n knetterend onweer, vind het rustgevend ofzo. Je hoort namelijk totaal geen andere geluiden.
Lolz... Ik heb ook geen last van onweer, ik heb er een dikke fobie voor!!
Heb al 3x de bliksem op 50 meter van me in zien slaan en nu ben ik er als de dood voor... Vorige week ging het ook onweren toen ik van mijn werk naar huis reed, gevolg: Ik onder een betonnen trap in een flatje
Vriend is me met de auto komen oppikken 

150 kilo SQ... Ik moet je wel proberen voor te blijven want je bent loeisterk haha

) ga soms ook nog ff door naar de kroeg, dus ben dan niet opgeladen genoeg om te pieken! Vandaar high reps op die dag..