Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij is die leg press bij jullie naadje (om er nog maar ff op terug te komen) verder lekker ambitieus met de squats, he? hihihi
Ziet er best asrdig uit beuker, je moet hier en daar nog wat schaven natuurlijk...

Wat je ook kan doen met de hogere reps, in stappen te werken: 15, 12, 10 ofzow

Wilde eigenlijk als laatste setje squat 6x 150kg noteren ;) Ik dacht.. daar hapt Kwark helemaal op :P ;) Maar dit werkt ook en is iets reeler..
Leg press is idd beetje naadje maar je ziet dat ie in superset is met Leg extensions?? Eerst 10x 65kg legextensions en direct erachteraan 10x 202,5kg legpress! Nou wedden dat ik sterf!

haha, idd daar ga je wel dood van jah, maar ehhh je kan toch ook ff lekker lunges doen ofzow ipv die gare leg press, met een dikke 80 kilo in je nek? ga je ook dood van hoor

haha, idd daar ga je wel dood van jah, maar ehhh je kan toch ook ff lekker lunges doen ofzow ipv die gare leg press, met een dikke 80 kilo in je nek? ga je ook dood van hoor
Jah, daar zit wel wat in..is denk wel beter voor algehele ontwikkeling van mijn pootspieren! Maar die in superset gooien? Hoe verstandig is dat?

hehe, da's lekker sick! hihihi

hehe, da's lekker sick! hihihi

Jup sick was het zowieso :) Maar hoe blessuregevoelig is het!! :D Daar twijfel ik nog een beetje over...

Want nu heb ik op benendag Compoundoefening waar ik mezelf de knetter inbeuk en daarna min of meer isolatieoefeningen! Om er dan nog ff een compound in te gooien is wel beetje meer vragen om blessures of niet?

benen training is per definitie pittig natuurlijk, ik zou gewoon ff kijken wat je aankan... je merkt vanzelf of het te heavy is of niet. Als je een beetje oppast met gewicht, moet het wel te doen zijn, maar vergeet in elk geval je warmup niet!

Zitten even een weekje zonder internet!Vandaar ff dooie boel @ topic

Vrijdag en vandaag nog ff upperbodytraining ertegenaan gegooid! Wel standje deload dusse redelijk rustig getrained. Training van vrijdag niet meer te reproduceren. Vandaag het volgende gedaan:

Training dinsdag 2 juni UB1:

Incline benchpress: 4*10x 60kg
Cable decline flyes: 4*10x 15kg (met one sec hold)
Mts Isolate pull-downs: 4*10x 50kg (per hand)
Machine rows: 4*10x 50kg
Military press: 3*10x 40kg
Buikspierbashen: 10 minuten
Cable bicep curls: 4*10x 35kg
Tricep rope pull downs: 4*10x 20kg

Lekker volgepompt!

Eind van de week weer levend hier!!

jij beest, beuker! ;) Zo zie ik het graag je gaat echt als een mother****er, yeah! :D

jij beest, beuker! ;) Zo zie ik het graag je gaat echt als een mother****er, yeah! :D

Oww maar dit was easy training hoor!! Vrijdag gaan we pas echt weer gruwelijk hard!! Nu ff voor spierherstel aan het zorgen, ben op dit moment heerlijk ontspannen, zwaar bruin van 4 dagen strand en bijna droog omdat ik alleen maar eiwitten aan het vreten ben en verder niks (overigens wel 3300kcal aan alleen eiwitproducten, (voornamelijk, cashewnoten, kwark en kipfilet en bakken groente)

Jij nog een beetje aan het beuken?? FF je logje checken hoor ;) Kijken of jij nog beetje je best doet!

hehe, lekker knallen jah toch! Ik zou zegguh check it out! Kep net mijn training gepost, nix bijzonders, vooral ff lekker vol pompen die handel, heerlijk!

Weer ff bij een vriend internet gebietst nu:

Training van woensdag 3 juni:

Squat: 5x 60kg, 5x 90kg, 5x 110kg, 5x 130kg
1-leg lunges smith machine: 5x 40kg, 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg
Glute press: 5x 45kg, 5x 75kg, 8x 102,5kg, 12x 102,5kg

En toen zaten mijn poten vol, daarna nog ff met een vriend 2 uur lang op zee lopen beuken met ons zeilbootje, branding van 1,5 meter, golven van 3 meter op zee en windkracht 5 en toen waren we helemaal massief gesloopt :D Geniaal!

Haha cool man. Dikke squats heb je ondertussen al. :eek:

haha die beuker lekker naar de kloote! :D
Die poten van jou worden nu wel serious shit kerel, nu ga ik morgen extra mijn best doen hehe ;)

Haha cool man. Dikke squats heb je ondertussen al. :eek:

Op naar de 150kg!!
haha die beuker lekker naar de kloote! :D
Die poten van jou worden nu wel serious shit kerel, nu ga ik morgen extra mijn best doen hehe ;)
Oww oww ik maak me zorgen! Heb er nu alleen wel spijt van dat ik gister echt keihard heb gezopen in de kroeg en nu heb ik me toch een partijtje spierpijn in me poten! Kan niet eens normaal zitten!!

ach, voor 1 keer hey! Kom op! Morgen gewoon weer knallen!

Oww oww ik maak me zorgen! Heb er nu alleen wel spijt van dat ik gister echt keihard heb gezopen in de kroeg en nu heb ik me toch een partijtje spierpijn in me poten! Kan niet eens normaal zitten!!

De man met de hamer vriend ;)

Je gaat goed. Strenght heb je in elk geval genoeg in je donder. Nu de volgende keer ook die strenght in je koppie over weten te brengen en minder zuipen :D

Op naar de 150kg!!

ow ow, sukkie! Naja, als je er maar van hebt genoten :D... Je kan alleen wel beter gaan zuipen op een niet-training dag, gap!

Nou, check me log maar want ik heb weer een PRretje te pakken: 160 SQ 8x!!! :D

ach, voor 1 keer hey! Kom op! Morgen gewoon weer knallen!
Scoor ik extra strafpunten dat ik er gister voor 2x van heb gemaakt?? :P

De man met de hamer vriend ;)

Je gaat goed. Strenght heb je in elk geval genoeg in je donder. Nu de volgende keer ook die strenght in je koppie over weten te brengen en minder zuipen :D
Na nog een dag zuipen en nu nog steeds ****ing spierpijn in me kont is het besef in me donder geslopen :) Weer wat geleerd! Wel een harde les ;)

ow ow, sukkie! Naja, als je er maar van hebt genoten :D... Je kan alleen wel beter gaan zuipen op een niet-training dag, gap!

Nou, check me log maar want ik heb weer een PRretje te pakken: 160 SQ 8x!!! :D
Zuipen op een niet-trainingsdag was idd ook top ;)

Nice Kwark!! 160 echt te ziek jonge! Niet normaal!!

Owww trouwens ff tussentijdse update! Heb de afgelopen week alleen maar eiwitten gevroten, koolhydraten beperkt tot het avondeten enne ben nu gortdroog @ 78kg!

Denk trouwens dat het zuipen ook lekker heeft meegeholpen aangezien je daar ook een hoop vocht van verliest! :)

heel netjes beuker, sjah heb ik me ff uitgeslooft gister he? Es kijken of je me topt ouwe hahaha (o nee, ik ben ouwe, naja anyway... Prettig weekend !

Terug
Naar boven