- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
78zo das dan 2 Kilo minder eventjes.. Warom doe je dit zo eigenlijk? Alleen eiwitten?

SJa ik weet het ik krijg 370 Gram KH binnen en plof ook van het vocht..
Zelfde gevoel voor borst!!nice, heel nice beuker! Mooie training, ennehh... volgende week vreten kreng, ander prop ik het er ff in bij je haha! Groeien zal je!![]()
Klinkt als een romantisch dineetje voor 2
Kan niet wachten om weer te gaan bulken! 
Owww gezelligKlinkt als een romantisch dineetje voor 2
Kan niet wachten om weer te gaan bulken!
![]()

Volgens mij weet het restaurant waar we zouden zitten ook niet wat die overkomt als we 3 hoofdgerechten per persoon bestellenWhahaha... Is dit een uitnodiging?
iig 2 dineetjes per persoon ja, hahaha

Jah was wel lekker gevoel!! Dippen droeg niet zoveel bij aan het plofgevoel, (ben dips met 30kg dumbbell tussen mijn benen gewend) maar dat getintel in je triceps wat je na rep 20 elke keer krijgt is zoo gruwelijk lekker!!t*ring volgens mij plofte je borst uit elkaar na het banken nog ff 3x 30 keer chestdips..
haha, beuker, man je bent zo lekker aanstekelijk! Ik heb alweer zin om te trainen man

Let's geht loss!!!

Sjezus Beuker! R U out of your mind?? Heel brute training gap! Dikke setjes gozer
Wel spannend trouwens, mij de sportschool in slepen, kunnen we meteen ff een lekkere krachtmeting doen
hehe
Daarna dan maar restaurantje leeg vreten hahaha

(laatste 2,5 uur voor de training heb je toch niks aan je voeding, behalve voor herstel na je training dan!)
)
Complimentje or what? 
zo beukert, lekkere training man! Je vreten ook op orde, goed zo! Damn, nog ff en je bent sterker dan ik.... hmmmm..... ik ga gasgeven!![]()
You should!! Ga jij maar ff gas geven met je opeltje
geef ik gas met een maybach
You should!! Ga jij maar ff gas geven met je opeltje
geef ik gas met een maybach
Damn, ben nu alweer hyperactief!! Hoeveel energie kan je hebben![]()