Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

78 :p zo das dan 2 Kilo minder eventjes.. Warom doe je dit zo eigenlijk? Alleen eiwitten?

• Topic Starter Topic Starter
78 :p zo das dan 2 Kilo minder eventjes.. Warom doe je dit zo eigenlijk? Alleen eiwitten?

FFtjes mezelf droogtrainen!! At iets van 400 gram pure koolhydraten op een dag dus dan houdt je echt superveel vocht vast = niet beachproof!!
Nu ff weekje alleen maar eiwitten heeft ervoor gezorgd dat ik veel droger ben en nu zegt iedereen.. wat ben jij ineens ****ing breed geworden de afgelopen 2 weken! Dat was de reden erachter :)

SJa ik weet het ik krijg 370 Gram KH binnen en plof ook van het vocht..

Voorbereiding: geen commentaar!

Training vrijdag 5 juni:

Benchpress: 15x bar, 10x 60kg, 8x 80, 5x 90kg, 7x 100kg
Chestdips: 30x BW, 30x BW, 30x BW
Widegrip pull-downs: 10x 47kg, 5x 77kg, 5x 87kg, 5x 107kg--> 8x 77kg
Seated rows: 10x 47kg, 8x 67kg, 5x 87kg--> 8x 67kg
Side raises: 10x 8kg, 8x 12kg, 6x 14kg--> 10x 10kg
10 minuten buikspierbashen, alles 10 reps en afwisselend schuine buikspieren en sixpack!

Comments achteraf: geniale training voor mijn gevoel en dat met waardeloze voorbereiding!! Vanaf volgende week helemaal volgas want dan vreten we weer koolhydraten! :D

nice, heel nice beuker! Mooie training, ennehh... volgende week vreten kreng, ander prop ik het er ff in bij je haha! Groeien zal je! ;)

t*ring volgens mij plofte je borst uit elkaar na het banken nog ff 3x 30 keer chestdips..

Whahaha... Is dit een uitnodiging? :D
iig 2 dineetjes per persoon ja, hahaha
Volgens mij weet het restaurant waar we zouden zitten ook niet wat die overkomt als we 3 hoofdgerechten per persoon bestellen ;)

t*ring volgens mij plofte je borst uit elkaar na het banken nog ff 3x 30 keer chestdips..
Jah was wel lekker gevoel!! Dippen droeg niet zoveel bij aan het plofgevoel, (ben dips met 30kg dumbbell tussen mijn benen gewend) maar dat getintel in je triceps wat je na rep 20 elke keer krijgt is zoo gruwelijk lekker!!

haha, beuker, man je bent zo lekker aanstekelijk! Ik heb alweer zin om te trainen man

haha, beuker, man je bent zo lekker aanstekelijk! Ik heb alweer zin om te trainen man

Ik mag hopen dat je weer zin hebt om te gaan trainen!! Anders had ik je persoonlijk de sportschool ingesleurd! :P ;)

Haha, maar ik mag nu weer!! ;) Let's geht loss!!!

Training zaterdag 6 juni LB2:

breathing squat: 20x Bar, 20x 60kg, 20x 70kg, 20x 80kg (Dat brandt gek!!)
Legextensions in superset met Legpress: 10x 50kg-->10x 120kg, 10x 65kg-->10x 150kg, 10x 75kg-->10x 160kg (Dat brandt nog erger gek!!)
Stiffed legdeadlift: 10x 60kg, 10x 100kg, 10x 127,5kg

Comments achteraf: met stiffed leg deadlift 5 minuten rust tussendoor gehad, waarom?? Omdat ik anders kotsend in de sportschool zou rondwandelen! Na training trilden mijn handjes!
Breathing squat wel briljant trouwens dat je vanaf rep 15 overal begint te trillen om het gewicht onder controle te houden! Echt meesterlijk zwaar! Volgende week 90kg daarbij proberen!!
Legpress was overigens in superset wel stukkie zwaarder maarre volgende week ook maar ff de 202,5kg in superset proberen ;) :P

Sjezus Beuker! R U out of your mind?? Heel brute training gap! Dikke setjes gozer :D

Wel spannend trouwens, mij de sportschool in slepen :D, kunnen we meteen ff een lekkere krachtmeting doen :P hehe
Daarna dan maar restaurantje leeg vreten hahaha

Sjezus Beuker! R U out of your mind?? Heel brute training gap! Dikke setjes gozer :D

Wel spannend trouwens, mij de sportschool in slepen :D, kunnen we meteen ff een lekkere krachtmeting doen :P hehe
Daarna dan maar restaurantje leeg vreten hahaha

Thnx!! Wacht maar tot ik weer op normale voeding zit ;)
En als toetje een Italiaanse ijscokraam?? :P ;)

Borden pasta en rijst waren gister niet aan te slepen! Heerlijk die koolhydraten! Had ze wel een beetje gemist! 7 uur slaap was ook niet verkeerd! Kortom best aardige voorbereiding! Mijn ontbijt bestond alleen wel uit slechts een Shakie, Multivitaminepil en Omega 3-6-9pil maar daar kregen we wel een half uur slaap extra door! :P (laatste 2,5 uur voor de training heb je toch niks aan je voeding, behalve voor herstel na je training dan!)

Training maandag 8 juni UB1 High reps, low weight:
voorbereiding 10 minuten schouders opwarmen! (bench was bezet :P)
Flymachine in superset met Flat Benchpress:
10x 70kg --> 10x 60kg
10x 80kg --> 10x 70kg
8x 85kg --> 8x 75kg (en toen knalde me borst uit elkaar!)

Gestrekte armen Lat pushdown --> Widegrip pull-ups:
10x 19kg --> 10x BW
10x 26kg --> 9x BW (10e keer met spot)
10x 33kg --> 8x BW (en toen knalde mijn rug uit elkaar!)

Dumbbell Shoulder press:
10x 22kg
10x 22kg
10x 22kg

MTS abdominal machine:
10x 32,5kg
10x 42,5kg
10x 52,5kg
Verder niet in de stemming om te buikspierbashen! Vrijdag weer een dag!

Heerlijke training verder! Man in de sportschool zag me in de kleedkamer en zei: Ben je aan het trainen voor wedstrijden ofzo? :P Complimentje or what? :D

zo beukert, lekkere training man! Je vreten ook op orde, goed zo! Damn, nog ff en je bent sterker dan ik.... hmmmm..... ik ga gasgeven! :D

zo beukert, lekkere training man! Je vreten ook op orde, goed zo! Damn, nog ff en je bent sterker dan ik.... hmmmm..... ik ga gasgeven! :D

:) You should!! Ga jij maar ff gas geven met je opeltje ;) geef ik gas met een maybach

Damn, ben nu alweer hyperactief!! Hoeveel energie kan je hebben :P

Zo beuker.... 180 Below Par baby! :D Kom maar op met die Maybach haha

Terug
Naar boven