MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
zozo, dat gaat lekker, beest! :D

Vermening je gewicht met 2,5. Het resultaat is het aantal grammen wat je dagelijks aan eiwitten naar binnen moet proppen. Probeer verschillende "soorten" eiwit te scoren, want we hebben dik 20 verschillende aminozuren. Als aanvulling natuurlijk de whey shakes, en de amino tabletten. Ik gebruik die van Precision Engineered. Die zijn duur, maar erg goed. Met een pot van 300 stuks doe je ongeveer een maand.

Je zult merken dat je herstel erg snel gaat, en dat je kans op blessures en spierpijn een stuk lager wordt. Doe om de 2 maanden ff 6 weken creatine om je body een extra boost te geven in termen van toevoer-acceleratie.
Hierdoor kan, en ik zeg KAN, je kracht met 30-40% toenemen. Wees alleen niet overmoedig, je moet goed beseffen wat je aankan en wat niet.

Verder: weinig tot geen koffie, geen zout, zo min mogelijk suiker (idd, ook cola!!!), verzadigde vetten.
Probeer in jhe bulk zo schoon mogelijk te werken, en kies voor snelle koolhydraten.

so far ff, gap! You animal!!!

Nou het grootste gedeelte van die dingen deed ik al!! 3x lichaamsgewicht aan eiwitten drukte ik er al in!! Vanaf deze week stond al in de planning om ook elke dag iig vis te eten! Tegen Cafeine kon ik al niet! Alleen in het weekend bakken met cola me mik in tijdens het stappen.. Verder ben ik zo kansloos dat als ik om 8 uur 's avonds 1 slokkie cola neem ik tot 3 uur 's nachts niet kan slapen van de caffeine ;) hehe!!
Zout gaan we minderen! Verder had ik vorige week ineens een pot met visolie capsules ontdekt bij ons in de kast, nog niet aangebroken!! Ook niet verkeerd volgens mij!!

Heb een enorme bak met onderzoeken gelezen en was al tot de conclusie gekomen dat je na je training gebruik moet maken van het anabolic window dat je het eerste uur hebt! Daarom neem ik standaard Anabolic Window shakie na de training (te zwaar ranzig) en direct erna douw ik vaak mezelf vol met een boterhammetje of 8 en vaak nog 4 eieren een half uurtje later! dus wat dat betreft waren we volgens mij best lekker bezig!!

Raad je me trouwens aan alleen EAA te nemen of nog een bepaald aminozuur in het bijzonder los te halen? De tuinen toko's hebben we hier trouwens niet in de buurt maar bestel altijd mijn shakies enzo op internet (volgende dag in huis) en daar moet vast ook wel wat moois van te maken zijn!!

En we gaan vanaf nu nog wat bewuster om met de suikers!!
Trouwens 30 tot 40% krachtgains met creatine zijn wel echt heeeeel ziek!! :)

Nou het grootste gedeelte van die dingen deed ik al!! 3x lichaamsgewicht aan eiwitten drukte ik er al in!! Vanaf deze week stond al in de planning om ook elke dag iig vis te eten! Tegen Cafeine kon ik al niet! Alleen in het weekend bakken met cola me mik in tijdens het stappen.. Verder ben ik zo kansloos dat als ik om 8 uur 's avonds 1 slokkie cola neem ik tot 3 uur 's nachts niet kan slapen van de caffeine ;) hehe!!
Zout gaan we minderen! Verder had ik vorige week ineens een pot met visolie capsules ontdekt bij ons in de kast, nog niet aangebroken!! Ook niet verkeerd volgens mij!!

Heb een enorme bak met onderzoeken gelezen en was al tot de conclusie gekomen dat je na je training gebruik moet maken van het anabolic window dat je het eerste uur hebt! Daarom neem ik standaard Anabolic Window shakie na de training (te zwaar ranzig) en direct erna douw ik vaak mezelf vol met een boterhammetje of 8 en vaak nog 4 eieren een half uurtje later! dus wat dat betreft waren we volgens mij best lekker bezig!!

Raad je me trouwens aan alleen EAA te nemen of nog een bepaald aminozuur in het bijzonder los te halen? De tuinen toko's hebben we hier trouwens niet in de buurt maar bestel altijd mijn shakies enzo op internet (volgende dag in huis) en daar moet vast ook wel wat moois van te maken zijn!!

En we gaan vanaf nu nog wat bewuster om met de suikers!!
Trouwens 30 tot 40% krachtgains met creatine zijn wel echt heeeeel ziek!! :)

Mooi, mooi Beuker! :D Heel goed bezig. Je hoeft echt niet elke dag vis te vreten, maar wel met enige regelmaat. Weet niet of de visolie zo zinvol is, vaak zijn de shakes (hoeveel neem jij er per dag???) al redelijk uitgebalanceerd.

Jah, je hoeft qua BCAA's niet perse 1 specifieke amino extra te halen, haal gewoon een flink zware, min. 1500mg ofzow, die kan je overal halen :D

Idd, drop de zout en zuiker! ;)

Ik 1 visolie capsule zit 1 gram vet..
Ik eet meestal 5 dagen p/w een portie vette vis (50 - 150 Gram) Hetzij op brood, hetzij bij het warme eten, als je vis eet kies dan voor vette vis anders heb je er nog niks aan (Paling/Makreel/Haring) Of bij de warme maaltijd bijvoorbeeld Zalm..

Zalmfilet is niet al te vet (8 Gram --> 100 Gram)

suikers vervuilen je bulk onnodig, omdat die in je lichaam heel makkelijk in vet omzetten.

Snelle koolhydraten zorgen er na de training voor, dat je lichaam ze meteen kan opnemen, en voorkomt verbranding van evt. spiermassa. Natuurlijk zal je lichaam pas in het laatste staduim kiezen voor spierverbranding, maar iemand die een hele hoge metabolisme heeft, ontkomt er in zekere mate toch niet aan, daarom na de training zorgen voor snelle koolhydraten en natuurlijk je eiwitten, zodat het herstel proces meteen in gang kan worden gezet. Je dwingt je lichaam zo in de groei stand.

Welke crea weet ik ook neit precies, ik weet wel dat je de "oude" en de "nieuwe" crea hebt, de oude houdt behoorlijk vocht vast, de nieuwe minder. Dat ze beide schadelijk zijn voor de nieren is bekend, maar dat is grotendeels op te vangen door veel water drinken, en daarnaast moet je crea nooit langher dan 6-8 weken achtereen gebruiken. Las dan een pauze in van 2 maanden, en probeer de training dan op dat niveau te handhaven.

Na 2 maanden kan je gerust weer crea gebruiken. Voor zover ik weet, is het like this.

Goed onder woorden gebracht! :thumb:

Mooi, mooi Beuker! :D Heel goed bezig. Je hoeft echt niet elke dag vis te vreten, maar wel met enige regelmaat. Weet niet of de visolie zo zinvol is, vaak zijn de shakes (hoeveel neem jij er per dag???) al redelijk uitgebalanceerd.

Jah, je hoeft qua BCAA's niet perse 1 specifieke amino extra te halen, haal gewoon een flink zware, min. 1500mg ofzow, die kan je overal halen :D

Idd, drop de zout en zuiker! ;)

Neem anabolic window shakie na de training en verder 2 whey shakies op een dag! C'est tout. Heb trouwens qua botten beetje dunne lichaamsbouw (op mijn 18e woog ik 52 kilo (liep heel veel hard, halve marathon o.a. ook gelopen)) en af en toe beetje last van gewrichten dus ik dacht.. visolie werkt ook goed voor je gewrichten.... :P :) erg simpel gedacht waarschijnlijk?

Ik 1 visolie capsule zit 1 gram vet..
Ik eet meestal 5 dagen p/w een portie vette vis (50 - 150 Gram) Hetzij op brood, hetzij bij het warme eten, als je vis eet kies dan voor vette vis anders heb je er nog niks aan (Paling/Makreel/Haring) Of bij de warme maaltijd bijvoorbeeld Zalm..

Zalmfilet is niet al te vet (8 Gram --> 100 Gram)
Vis vreet je toch voor je Omega-3 vetzuren die bijna alleen maar in vis zitten?? Zo zou je toch bij elke soort vis baat hebben of lopen alle bodybuilders voor niks koolvis te bikken? In dat geval kan ik mijn vriezer wel weer leeggooien ;) hehe

Training maandag 18 mei:

Comments vooraf: geen idee of het placeboeffect is of niet maar sinds ik visolie capsules vreet word ik zelfs na 4 uur slapen te zwaar relax wakker! Lichaam voelde vanochtend na 5,5 uurtjes slaap iig compleet hersteld!!

Benchpress: 5x 60kg (t*ring wat zwaar al, fitnessmaatje dacht er hetzelfde over!! Toch maar ff tandjes op elkaar gezet), 5x 80kg, 5x 100kg, 4x 110kg!!!!, 5x 100kg
Squat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5*5x 105kg
BOR's: 5x 60kg, 4*5x 75kg

Comments achteraf: Helaas bij de 110kg bij de 5e rep beetje spot nodig!! Desondanks toch 4x op eigen kracht!! PRetje!!
Squat: spottertje achter mijn setjes 105kg gezet, daardoor echt superdiep gezakt!! Fitnessmaatje dacht dat ik te diep zakte :) Zelf weet ik wel beter!!
Chill gevoel aan mijn training overgehouden iig!! Ben helemaal trots op mijn 110kg :P ;)

Goeie graining! wtf die Bench.. wtf!! :O Zeer netjes!

In koolvis zit geen vet, hoogstens 1 gram.. daarom eten de BB het ook in voorbereiding en zo..

Vette vis = Haring/Makreel/Paling.. Magere vis is Kabejauw,tilapia, Garnalen, en Tonijn..

Die neem je niet voor de vetten maar voor de eiwitten..

Goeie graining! wtf die Bench.. wtf!! :O Zeer netjes!

In koolvis zit geen vet, hoogstens 1 gram.. daarom eten de BB het ook in voorbereiding en zo..

Vette vis = Haring/Makreel/Paling.. Magere vis is Kabejauw,tilapia, Garnalen, en Tonijn..

Die neem je niet voor de vetten maar voor de eiwitten..

Thnx!!

Ahhh op zo'n manier bedoel je.. "anders heb je er niks aan"...
Nu is het alleen zo dat wij als wij vis eten dan is het of Koolvis of Zalm of nog een vetarme vis iig, naam ff kwijt!! Eigenlijk eten we altijd vetzuurarme vis dusse die visoliecapsules zijn voor mij volgens mij zo gek nog niet denk ik...

Als jij geen vette vis eet niet nee, ik eet 5 porties vette vis per week (Haring/Makreel/Paling) En dat zijn 15 gram vetten per keer (15 capsules dus) Maar met een paar capsules kan je ook wel toedoen hoor!

Als jij geen vette vis eet niet nee, ik eet 5 porties vette vis per week (Haring/Makreel/Paling) En dat zijn 15 gram vetten per keer (15 capsules dus) Maar met een paar capsules kan je ook wel toedoen hoor!

Mijn paps verzuimt nog wel eens alles te kopen wat goed is voor me ;) (hehe, mag hij wel extra winkelwagentje meenemen) dusse vetarme vis zal het blijven!! Voorlopig Visoliecapsules dus voor me!!

Daarnet 2x 500 capsules BCAA's besteld!!

En vandaag nog naar geen grammetje suiker gegrepen... Wel vage beleving trouwens!!
Heb nu:
-24 boterhammen,
-2x pakkie noodles (700kcal) op,
-2x cornflakes zonder suiker toegevoegd!
-300 gram kipfilet,
-2 eiwitshakies,
-anabolic window shakie,
-2 koppen tomatensoep,
-2 bakkies thee en heel veel water
-Zware vitaminepil
-2 visoliecapsules

En ik ben gewoon ****ing licht in mijn hoofd omdat mijn bloedsuikerspiegel zo laag is!! Hoe vaag :) Voel me overigens wel vitaal ;)

Oke dan, schuiven begrijp ik! Ik mis idd goede vetten.. Ik zou dan savonds nog 500 gram kwark samen met 50 Gram noten doen (NotenMix of Cashews)

Denk dat hier jouw probleem met groeien zit miss..
Je kan ook te weinig vetten binnen blijven, vetten zorgen voor een goed testosteron spiegel om te groeien..

Oke dan, schuiven begrijp ik! Ik mis idd goede vetten.. Ik zou dan savonds nog 500 gram kwark samen met 50 Gram noten doen (NotenMix of Cashews)

Denk dat hier jouw probleem met groeien zit miss..
Je kan ook te weinig vetten binnen blijven, vetten zorgen voor een goed testosteron spiegel om te groeien..

Owww maar ik groei wel!! Qua kracht gigantisch, qua kilo's nog ietsje minder!! Maar goed! 's avonds neem ik altijd al 500 gram kwark en als we noten in huis hebben stop ik die er ook altijd in!! ('s ochtends eet ik trouwens vaak noten (in muesli!! (geen 50 gram trouwens!)))

BTW vreet ik 's avonds voor het slapengaan ZMA (Zink, Magnesium en Vitamine B6) Ook om je testosteronspiegel maximaal te hebben!!

Hou je logje in de gaten succes met je doelen!

Zozo beuker, ik ben trots op je! Beest jij! ;)

En het beestje heeft ook vanochtend weer een poging gedaan door te beulen! :P ;)

Training woensdag 20 mei:

Dumbbell Shoulderpress: 10x 14kg, 5x 22kg, 5x 26kg, 5x 30kg (5x met spotter :(), 5x 26kg (2x met spotter)
Deadlift: 5x 60kg, 5x 100kg, 4x 140kg, 1x 140kg, 8x 130kg
Squat: 5*5x 80kg
Pull-ups: 5x BW, 5x BW+10kg, 5x BW+20kg, 5x BW+25kg, 4x BW+15kg
10 minuten buikspierbashen!!

Comments achteraf:
Shoulderpress kon ik het niet laten om de magische 30kg te pakken (in mijn sportschool gaan dumbbells maar tot 30kg!), fitnessmaatje pakte als topsetje 28kg en kon het niet laten meer dan hem te pakken!! Krijg trouwens 30kg niet op eigen kracht vanaf de grond of vanaf mijn knieen tot boven mijn schouders.. tips?? Shrugs ofzo??) 30kg 5 reps met spot had mijn schouders dusdanig lamgebeukt dat ik de 26kg ook niet meer 5x op eigen kracht kon :) Wel lekkere pomp trouwens hehe!! ;)
Deadlift 140kg werd weer te licht in mijn hoofd, Wilde nog 2de poging wagen maar toen werd ik direct al licht in mijn hoofd... Tips?? Weer shrugs??
Pull-ups had ik eigenlijk vorige week in gedachten om negatief te trainen :) Kon het niet laten om toch maar weer gewoon op te trekken!! BW+25kg, nieuw PR!! Nog netjes uitgevoerd ook!! ;) Over 2 weken staat trouwens de 30kg op het programma als doel, moet volgens mij wel te doen zijn als ik zo doorga!! :)

Wel aardig goed gevoel over de training!! Had eigenlijk in de planning om 5x 150kg te pakken op deadlift maar dat licht-worden-in-mijn-hoofd zat me tegen!! Qua kilo's moest het volgens mij wel te doen zijn want ervaarde het qua onderrugspieren niet echt als onwijs zwaar (alleen ademsnakken is beetje k*t met deadliften...)

Helaas gister 13 uur achter elkaar moeten werken met slechts dinerpauze ertussendoor!! Bakken kilo's verloren volgens mij!! 's avonds (half 1) nog wel ff bord rijst met appelmoes weggeknalt, eiwitshakie en bak kwark in de hoop 's ochtends topfit te zijn!! Nou dat waren we dus niet!! 7 uur bed uitgeweest om te eten, daarna nog geslapen tot 11 uur, nog steeds een wrak!! Desondanks om 1 uur toch maar gaan trainen.

Training vrijdag 22 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 100kg, 5x 95kg, 5x 95kg
Squat: 5x 60kg, 5x 90kg, 5x 110kg, 5x 130kg PR!!!, 8x 110kg
BOR's: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg PR!!!, 5x 80kg

Zonder rust direct erna pull-ups 12x BW (werd uitgedaagd dat ik de 10 niet zou kunnen halen hahah ;))
Triceps rope push downs: 10x 25kg, 10x 30kg, 10x 35kg

Wel zooooo'n zieke pomp na die pull-ups en de rope push downs :) Was wel master!!

Jammergenoeg vandaag de 4*5x 100kg niet vol kunnen maken dus toch wat schade geleden van werken gister maar best aardig gevoel aan training overgehouden!!

Owww, wilde ik nog even kwijt!! Net op de weegschaal gestaan (natuurlijk wel nog inclusief beetje vocht opgedaan in de sportschool) maar dat ding gaf 79,3kg aan :D

Brutaal hoor! Goed gedaan! Die BOR, is die 100 HELEMAALSTRIKT? Dat je niet met de rest van je lichaam beweegt? Kan me dat niet voorstellen namelijk! ;)

Brutaal hoor! Goed gedaan! Die BOR, is die 100 HELEMAALSTRIKT? Dat je niet met de rest van je lichaam beweegt? Kan me dat niet voorstellen namelijk! ;)

Nee die 100 is niet strikt!! Ik pak elke week op maandag de BOR's 5x superstrikt en op vrijdag doe ik de 1e 4 setjes strikt en de laatste ga ik voor het grensverleggen!!

90 kilo was overigens wel hele nette uitvoering! :) Als je alleen maar strikt gaat trainen kom je volgens mij ook te vaak een grens tegen ;) Vandaar deze opbouw ;)

yo beuker! Je gaat top gap! Goeie squats, gaat lekker he? Zozo, je gewicht begint al lekker te komen nu man! ;)

Terug
Naar boven