Beukwood
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
zozo, dat gaat lekker, beest!
Vermening je gewicht met 2,5. Het resultaat is het aantal grammen wat je dagelijks aan eiwitten naar binnen moet proppen. Probeer verschillende "soorten" eiwit te scoren, want we hebben dik 20 verschillende aminozuren. Als aanvulling natuurlijk de whey shakes, en de amino tabletten. Ik gebruik die van Precision Engineered. Die zijn duur, maar erg goed. Met een pot van 300 stuks doe je ongeveer een maand.
Je zult merken dat je herstel erg snel gaat, en dat je kans op blessures en spierpijn een stuk lager wordt. Doe om de 2 maanden ff 6 weken creatine om je body een extra boost te geven in termen van toevoer-acceleratie.
Hierdoor kan, en ik zeg KAN, je kracht met 30-40% toenemen. Wees alleen niet overmoedig, je moet goed beseffen wat je aankan en wat niet.
Verder: weinig tot geen koffie, geen zout, zo min mogelijk suiker (idd, ook cola!!!), verzadigde vetten.
Probeer in jhe bulk zo schoon mogelijk te werken, en kies voor snelle koolhydraten.
so far ff, gap! You animal!!!
Nou het grootste gedeelte van die dingen deed ik al!! 3x lichaamsgewicht aan eiwitten drukte ik er al in!! Vanaf deze week stond al in de planning om ook elke dag iig vis te eten! Tegen Cafeine kon ik al niet! Alleen in het weekend bakken met cola me mik in tijdens het stappen.. Verder ben ik zo kansloos dat als ik om 8 uur 's avonds 1 slokkie cola neem ik tot 3 uur 's nachts niet kan slapen van de caffeine
hehe!! Zout gaan we minderen! Verder had ik vorige week ineens een pot met visolie capsules ontdekt bij ons in de kast, nog niet aangebroken!! Ook niet verkeerd volgens mij!!
Heb een enorme bak met onderzoeken gelezen en was al tot de conclusie gekomen dat je na je training gebruik moet maken van het anabolic window dat je het eerste uur hebt! Daarom neem ik standaard Anabolic Window shakie na de training (te zwaar ranzig) en direct erna douw ik vaak mezelf vol met een boterhammetje of 8 en vaak nog 4 eieren een half uurtje later! dus wat dat betreft waren we volgens mij best lekker bezig!!
Raad je me trouwens aan alleen EAA te nemen of nog een bepaald aminozuur in het bijzonder los te halen? De tuinen toko's hebben we hier trouwens niet in de buurt maar bestel altijd mijn shakies enzo op internet (volgende dag in huis) en daar moet vast ook wel wat moois van te maken zijn!!
En we gaan vanaf nu nog wat bewuster om met de suikers!!
Trouwens 30 tot 40% krachtgains met creatine zijn wel echt heeeeel ziek!!

) al redelijk uitgebalanceerd.
), 5x 26kg (2x met spotter)