XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
yo beuker! Je gaat top gap! Goeie squats, gaat lekker he? Zozo, je gewicht begint al lekker te komen nu man! ;)

Thnx!!dacht ik ook ;) Gaan dit weekend alleen nog wel een paar kilootjes af want er is veel te mooi weer voorspeld ;) Na zondag trouwens 3 weken vrij dusse op de planning staat minstens 5 kilo gainen ;) hahah :P

veel plezier gap! :D Lekker vreten dan maar he?

Bruute BOR maat en die squats gaan ook goed bij je!
Wat je zegt is goed over dat je het moet afwisselen...
Ik zat ook super lang op een plateau van 80 kg en deed ze altijd super strikt toen ben ik dus meer met het gooi en smijtwerk begonnen en nou kan ik ze met 90 kg makkelijk strikt doen.. en 110x 5 met wat gooi en smijtwerk! Heb trouwens met beide uitvoeringen altijd een heerlijke pomp in me rug.
Je moet je stats ff aanpassen :p

Je groeit als een boom beuk! Sterk. :)

veel plezier gap! :D Lekker vreten dan maar he?

Jup vanaf nu bunkeren!! Schade is beperkt gebleven door strakke acties van mijn chefkok en onze oude souschef!!
Bijvoeding de afgelopen 3 dagen tijdens werken tussendoor (alleen ik krijg dat ;)):
-3 borden spaghetti
-8 tosti's
-2 hamburgers a 300 gram
-1 kalfsoester
-1 kipsate (200 gram)

Desondanks of toch? (kon het niet laten even te wegen) 78,3kg op de weegschaal staan nu!!
BCAA's werken trouwens wel chill volgens mij!! (tussen mijn werk door vreet ik het!) Enige is... als je het op hebt en je laat een kwartier later een boer schieten spontaan de tranen in je eigen ogen van de lucht die uit je bek komt!! :)

Over 6 uurtjes kijken of ik de 115kg haal met banken!! :D

Bruute BOR maat en die squats gaan ook goed bij je!
Wat je zegt is goed over dat je het moet afwisselen...
Ik zat ook super lang op een plateau van 80 kg en deed ze altijd super strikt toen ben ik dus meer met het gooi en smijtwerk begonnen en nou kan ik ze met 90 kg makkelijk strikt doen.. en 110x 5 met wat gooi en smijtwerk! Heb trouwens met beide uitvoeringen altijd een heerlijke pomp in me rug.
Je moet je stats ff aanpassen :p
Stats aangepast!! ;) Thnx voor steuntje in de rug voor mijn manier van trainen!! ;)

Je groeit als een boom beuk! Sterk. :)
Hehe en nu gaan we nog harder groeien!! Wil poging wagen om over 3 weken (klinkt echt megakansloos dit) maar 5 kilo zwaarder te wegen!! ;)

hahaha! W8 maar tot je net zo veel proteine vreet als ik, brand spontaan gaten in je boxer shorts van de meur whahaha ;)

Ik eet graag een hapje mee met je :P (is natuurlijk niet de bedoeling dat je me inhaalt he? hahaa) Mooi dat de BCAA's goed werken ik verwacht iik niet anders :D Keep on pumping!!!

hahaha! W8 maar tot je net zo veel proteine vreet als ik, brand spontaan gaten in je boxer shorts van de meur whahaha ;)

Ik eet graag een hapje mee met je :P (is natuurlijk niet de bedoeling dat je me inhaalt he? hahaa) Mooi dat de BCAA's goed werken ik verwacht iik niet anders :D Keep on pumping!!!

Hehe :D Hoop dat nooit mee te maken ;)

:roflol:

Veel suc met banken beukito!

Thnx!! Heb mijn best gedaan, zie onderstaande training!!

Training maandag 25 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 3x 115kg, 5x 95kg
Squat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5*5x 110kg
BOR's: 5x 60kg, 5*5x 80kg

Chestdips: 30x BW (en toen voelde ik nog niks)
10 minuten buikspierbashen!!

Comments achteraf, voelde na de 5x 100 dat 5x 115kg er niet inzat :) Wilde echter wel mijn fitnessmaatje met kilo's overtreffen, daarom maar voor 3x 115kg gekozen!! Gruwelijke pomp, voelde me borst ter plekke groeien!! :) Leuke was ook dat mijn fitnessmaatje daarna ook 3x 115kg nog even ging proberen :) haha hij kon het niet hebben ;)

Squat's en BOR's alletwee voor mijn gevoel licht!! Fitnessmaatje was met chestdips begonnen en wilde ff kijken of ik het er nog zwaar mee zou hebben!! Dus not!! :) heb er ondertussen liedje bij gezongen ;) Dusse die oefening doen we voorlopig niet iig!! :D

Nu op weg naar het strand met een koelbox vol eten!! :D

Brutaal hoor,jammer van de bench maar dat komt wel.. Hijs al hoog zat! Wanneer neem je overgen BCAA beste in?

Lekker naart strand.. zal wel poosje smeren zijn zie ik zo! Nu lekker rusten! XD

Training maandag 25 mei:

Benchpress: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 3x 115kg, 5x 95kg
Squat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5*5x 110kg
BOR's: 5x 60kg, 5*5x 80kg

Chestdips: 30x BW (en toen voelde ik nog niks)
10 minuten buikspierbashen!!

Comments achteraf, voelde na de 5x 100 dat 5x 115kg er niet inzat :) Wilde echter wel mijn fitnessmaatje met kilo's overtreffen, daarom maar voor 3x 115kg gekozen!! Gruwelijke pomp, voelde me borst ter plekke groeien!! :) Leuke was ook dat mijn fitnessmaatje daarna ook 3x 115kg nog even ging proberen :) haha hij kon het niet hebben ;)

Squat's en BOR's alletwee voor mijn gevoel licht!! Fitnessmaatje was met chestdips begonnen en wilde ff kijken of ik het er nog zwaar mee zou hebben!! Dus not!! :) heb er ondertussen liedje bij gezongen ;) Dusse die oefening doen we voorlopig niet iig!! :D

Nu op weg naar het strand met een koelbox vol eten!! :D

Zozo, Beuker! Dikke BP man! You monster! Squats kunnen beter gap, maar lekker bezig, Mazzelpijp, hij lekker met z'n ass naar ut strand, grrr!!!
Veel plezier maat! ;)

Brutaal hoor,jammer van de bench maar dat komt wel.. Hijs al hoog zat! Wanneer neem je overgen BCAA beste in?

Lekker naart strand.. zal wel poosje smeren zijn zie ik zo! Nu lekker rusten! XD

Na elke maaltijd 2 of 3 stuks, na training 3-4 direct innemen met veel water :D

Zozo, Beuker! Dikke BP man! You monster! Squats kunnen beter gap, maar lekker bezig, Mazzelpijp, hij lekker met z'n ass naar ut strand, grrr!!!
Veel plezier maat! ;)

Na elke maaltijd 2 of 3 stuks, na training 3-4 direct innemen met veel water :D

:D heheh thnx Spanker en Kwark!! :D
Had nog beetje last van mijn knieen na 4 dagen minstens 10 uur per dag lopen dusse heb me aan mijn trainingschema gehouden!! Wil denk volgende week meteen op 5*5x 120kg overstappen! (ff stappie van 5 kilo skippen!)

Kweetnie welke dosis BCAA's Kwark gebruikt maar bij mij staat er op het potje...:

Op niet trainingsdagen: 6 's ochtends, 6 's middags en 6 's avonds
Op trainingsdagen: 6 voor de training, 6 tijdens de training, 6 na de training en 6 voor het slapengaan!!

6 pillen is trouwens 4500mg!!
Vooral die pillen tijdens je training nemen zijn ****ing lekker want je voelt meteen dat je spieren weer klaar zijn voor de strijd en nu heb ik dus al 18 van die pillen in me donder zitten en mijn spieren voelen al niet moe meer!!

dan heb jij lichetre, ik neem per dag 13500mg, die van mij zijn 1500mg per stuk, neem er 9 per dag.

I told you so :D Werkt goed he?

Status na dagje strand gister:
Strakrood verbrand (beetje een inschattingsfoutje)
Heerlijk gegeten op 3 strandtenten!!
Waardeloos geslapen omdat wij vanaf 10 uur 's avonds al megamachtige onweersbuien hadden (in combinatie met windkracht 10 storm!)

Recept van de dag (wordt nu genuttigd)
Ingredienten:
- 2 uitjes
- halve rode paprika
- 2 kipburgers (a 250 gram totaal)
- 200 gram spaghetti
- halve ananas

Bereidingswijze:
-zet de spaghetti op in een pan kokend water en voeg scheutje olijfolie toe
- snipper uitjes en fruit ze aan
- snipper paprika en donder deze bij de uitjes
- voeg peper naar smaak toe (veel dus)
- chop kipburgers in blokjes en donder ze bij de uitjes
- roer regelmatig door
- na kwartiertje spaghetti van vuur halen, afgieten en uit laten lekken
- chop ananas in partjes en voeg ongeveer 100 gram toe aan kipburger, ui, paprika mix, laat halve minuut warm worden
- gooi deze mix bij je spaghetti

Smullen maar!!

Mentale status:
Vastbesloten 5x 30kg te halen op shoulderpress en bereveel zin om one hand pull-ups te proberen!!

Whouw, ben werkelijk jalours op je stats.. Alles lijkt zo makkelijk tegaan..

Whouw, ben werkelijk jalours op je stats.. Alles lijkt zo makkelijk tegaan..

Heeft volgens mij allemaal met meer eten dan je nodig hebt te maken!! Ik douw mezelf gedurende de dag helemaal vol en het enige waar ik op let is dat ik voldoende eiwitten binnenkrijg!!

Verder in de sportschool jezelf verplichten om gewichten te verhogen (want dat is je lichaam niet gewend en geeft dus een prikkel) ook al sta je er soms zelf niet helemaal achter (de gedachte van.. dat red ik nooit.. volgens mij herken je dat wel)

C'est Tout!

haha njam njam, dat ga ik ook eens maken!

Je SQ komt aardig dichtbij beuker, toch heb ik gister met de benen training weer ff flink lopen rammen, ondanks de zinderende hitte en slecht eten :D 150 kilo SQ... Ik moet je wel proberen voor te blijven want je bent loeisterk haha

Vastbesloten 5x 30kg te halen op shoulderpress en bereveel zin om one hand pull-ups te proberen!!

Erg lastig (voornamelijk techniek) dat laatste maar met wat oefening zal het je zeker lukken. :)

Snap niet dat iedereen zo'n last heeft van het onweer? Ik slaap altijd heerlijk van zo'n knetterend onweer, vind het rustgevend ofzo. Je hoort namelijk totaal geen andere geluiden.

Terug
Naar boven