Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag vastbesloten om weer is te pieken op benen!! (met name door Kwarkie die belachelijk bezig is tegenwoordig ;))

Training woensdag 10 juni LB1:

Fullsquat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 120kg, 3x 140kg (+2x maar niet diep genoeg gezakt voor mijn standaard!) PR, dat wel!!
1-leg lunges op smith machine: 5x 40kg, 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg PR!!!
Stiffed leg deadlift: 5x 40kg, 5x 80kg, 5x 120kg, 2x 130kg gripfail!! ik pissed, 5 minuten gewacht, toen 5x 130kg eruit geknalt!! PR!!
Calf raises op hacksquatmachine: 8x 105kg, 8x 135kg, 8x 165kg, 8x 202,5kg

Nog nooit calf raises gedaan maar loze oefening voor mijn gevoel! Alleen kuitjes gingen er beetje van branden! Denk met 300 of 400kg dat je er stuk aan gaat maar niet met 202,5kg! Apparaatje gaat ook niet hoger dusse skip bij deze!
Chil gevoel aan training overgehouden! Lekker gepiekt! Alleen hoe Kwark toch 3x 180kg kan neerzetten... Ziek gewoon!!

Hahaha! Die Beuker :D Zie je die kast? Je zit er zo bovenop :D
Hele mooie training neergezet gappie! Nu wil ik zeker met je dineren ;)

Naja, helemaal zuiver waren mijn 3x180 ook niet hoor... is een beetje k*t, want ik doe um in ut safety rek, en daar is geen spiegel :( Maar jah, ik moet er aan geloven volgende week... of ik maak mezelf onsterfelijk belachelijk of ik word een held hahaha

Enneh..... Thnx 4 the kind words gap! Je was echt vastbesloten he? Cool man !

Hahaha! Die Beuker :D Zie je die kast? Je zit er zo bovenop :D
Hele mooie training neergezet gappie! Nu wil ik zeker met je dineren ;)

Naja, helemaal zuiver waren mijn 3x180 ook niet hoor... is een beetje k*t, want ik doe um in ut safety rek, en daar is geen spiegel :( Maar jah, ik moet er aan geloven volgende week... of ik maak mezelf onsterfelijk belachelijk of ik word een held hahaha

Enneh..... Thnx 4 the kind words gap! Je was echt vastbesloten he? Cool man !

Thnx!! Nou prik maar een datum ;)
Was echt vastbesloten jah! Heb zelfs een verjaardag van 4 te lekkere dingen verlaten om volgas te gaan in de sportschool!! Zij allemaal: wat is de sportschool belangrijker dan ons.. ik: Jah! :D

Bij ons wel chill , we hebben 2 squatrekken, 1 ervan met safety bars en dan stel ik de bars zo in dat als ik fullsquat de barbell de bars kan raken! Zo weet ik altijd of ik smokkel of niet! Heb nu trouwens biefstukken als bovenbenen :) A fine piece of meat al zeg het ik zelf ;)

Gister veel te gezellig bezig geweest tot half 4 's nachts! Weinig gegeten ofwel slechte voorbereiding! Uiteindelijk 2 uur 's middags gaan trainen ipv. de geplande kwart over 8 's ochtends! Wel ff doorgebeukt volgens mij!!

Training vrijdag 12 juni UB2:

Incline benchpress: 20x Bar, 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 1x 100kg daarna dikke fail! Toen nog 5x 80kg
Cable flyes low (onderkant borst) per hand: 5x 13,85kg, 5x 16,25kg, 5x 21,25kg, 5x 23,75kg
Wide grip pull-downs: 10x 33kg, 5x 77kg, 5x 87kg, 5x 97kg, 5x 110kg --> 5x 80kg
Seated rows: 5x 47kg, 5x 77kg, 5x 87kg, 5x 90kg-->5x 77kg
Reverse flyes (bovenkant rug?achterkant schouder?) per hand: 10x 3,75kg, 10x 6,25kg-->10x 3,75kg
Side raises: 10x 8kg, 8x 12kg, 10x 10kg, 5x 12kg-->8x 10kg

En toen zaten we vol!!
Comments achteraf: Tijd geleden al dat ik veel op inclinebench heb gepakt (half jaar geleden ofzo!) Daarom beetje moeilijk in te schatten! Vandaar dikke misser op de 100kg! :P 90kg ging overigens nog wel best makkelijk!
Wide grip pull-downs 110kg PR neergezet! 127kg is einde stack dus ik ben benieuwd! Nu wel vet veel moeite om mezelf laag te houden aangezien het 30kg meer is dan BW dat ik omlaag probeer te trekken!
Zelfde probleem had ik met Cable flyes! Kost meer moeite te blijven staan dan dat je het in je borst voelt!
Wel weer lekker gevoel aan training overgehouden ondanks slechte voorbereiding!

Jammer dat het laat was geworden hey! Of juist niet natuurlijk, wel een zeer nette training!

Jammer dat het laat was geworden hey! Of juist niet natuurlijk, wel een zeer nette training!

Jup, thnx, gezellig was het wel!! Op een moment vroeg ik: hoelaat is het.. half twaalf of zoiets.. kreeg ik te horen dat het al 3 uur was :) Autsj! :P anders was ik hem wel eerder gepeerd! Maja :)

Morgen Repbeuken met benen :) dat gaat pijn doen! ;)

2 uur me bedje in, op mijn werk niet gegeten (om 1 uur nog ff flinke kipwrap en bakkie kwark naar binnen geramd!, vanochtend 8 uur weer het wekkertje! Desondanks toch uitgerust en klaar om te rammen!

Training Zaterdag 13 juni LB2:

Breathing Squat: 20x Bar, 20x 60kg, 20x 80kg, 20x 90kg RepPR!!!
Leg extensions: 10x 25kg, 10x 45kg (opwarmen, leg press nog bezet)
Leg press: 10x 50kg
Leg extensions in superset met Leg press: 10x 55kg-->10x 155kg, 10x 65kg-->10x 202,5kg (maxstack!), 10x 85kg-->10x 150kg
Glute Press per been: 10x 75kg, 10x 102,5kg (maxstack!), 10x 102,5kg

Lekkere training als je het mij vraagt! Bovenbeen zat zoo vol dat ik moeite had om in beginpositie voor Glutepress te komen! Briljante pomp dus in me quadriceps van de supersetjes! En nu vreten en teveel werken!

hele mooie training beuker!

Wat is trouwens je lievelingskossie? Als we toch gaan dineren, moet ik wel wat lekkers op tafel zetten he? :D

Kweetnie wat ik verkeerd had gedaan gister op mijn werk maar moest als enige 11,5 uur werken, rest mocht na een uurtje of 4 a 5 werken al naar huis toe! :( 's avonds half 12 geen zin meer om te eten! Alleen bakkie kwark naar binnen gelepelt! Vanochtend als wrak wakker geworden! Nou je verwacht hem al! Een baggertraining!! (ergste in een half jaar ofzo!)

Machine Flyes in superset met benchpress: 10x 68kg-->10x 60kg, 10x 75kg-->10x 80kg, 8x 82kg-->8x 80kg
Wide grip gestrekte armen lat pull-down in superset met wide grip pull-ups: 10x 18kg-->10x BW, 10x 26kg-->10x BW, 10x 33kg-->10x BW (laatste 2 spot)
Dumbbell shoulder press: 10x 14kg, 10x 22kg, 10x 22kg
2 minuten buikspierbashen

Zat echt gewoon zwaar geen energie in! de 10x 68kg machineflyes, normaal fluitend, nu al tandjes op elkaar! Echt alles met zoo zwaar veel moeite! Ging nergens over! Kilo's van vorige week overigens wel geevenaard ongeveer maar echt waardeloos gevoel erbij!Dikke pomp maar een uitputtende pomp, niet het energieke volle pompgevoel! Nu veel eten en hopelijk maken we er woensdag met benen wel weer wat moois van!

Pastaatje klinkt trouwens niet verkeerd Kwark! Met een hoop vlees natuurlijk ;)

t*ring wat een zieke volumes op die squats:bow::thumbs:

Oef, aan de 'Squat & Milk' zie ik!? Ezzvdb was daar ook mee bezig!
Zal wel zwaar zijn..

Principe is toch dat je na de 10e set lang mag rusten voor de volgende rep? Niet te lang maar zo lang als dat je denkt nodig te hebben!?

Oef, aan de 'Squat & Milk' zie ik!? Ezzvdb was daar ook mee bezig!
Zal wel zwaar zijn..

Principe is toch dat je na de 10e set lang mag rusten voor de volgende rep? Niet te lang maar zo lang als dat je denkt nodig te hebben!?

Principe is volgens mij dat je probeert de 20 te halen ;) hehe!! Komt er ongeveer op neer idd dat na 10 reps je ff een paar keer meer inademt met de stang nog in je nek en daarna merk je dat je nog iets van 3 reps kan, weer ff 3x inademen, weer 3 reps, weer 3x inademen, nog 2 reps, weer 5x inademen! Zo gaat het een beetje :) En ondertussen begin je steeds heviger te shaken terwijl je stilstaat met de stang in je nek :) Te komisch en bruutjes zwaar ;)

Principe is volgens mij dat je probeert de 20 te halen ;) hehe!! Komt er ongeveer op neer idd dat na 10 reps je ff een paar keer meer inademt met de stang nog in je nek en daarna merk je dat je nog iets van 3 reps kan, weer ff 3x inademen, weer 3 reps, weer 3x inademen, nog 2 reps, weer 5x inademen! Zo gaat het een beetje :) En ondertussen begin je steeds heviger te shaken terwijl je stilstaat met de stang in je nek :) Te komisch en bruutjes zwaar ;)

Zo doe ik mij Squats anders ook. Get a grip of yourself! En dan forcen nog meer reps te doen. Heerlijk de pijn je hams! :D

ondanks toch lekker bezig, freak! :D Hmmm, dan stel ik voor dat ik mijn pasta-di-proteine-bom ga maken :D Gooien we er meteen samen een training sessie tegenaan ;)

ondanks toch lekker bezig, freak! :D Hmmm, dan stel ik voor dat ik mijn pasta-di-proteine-bom ga maken :D Gooien we er meteen samen een training sessie tegenaan ;)

Zo dat klinkt goed :) Goed idee!! Moeten we er denk iets van een vrijdag van maken dat we afspreken?? (Moet alleen wel weekie of 3 van tevoren vrij vragen van me werk! That's all!) Enne wel een goed idee om eerst te eten en dan te trainen? Je crack deed het volgens mij gister niet omdat je maag nog volzat!! Die dingen werken op lege maag het beste!

heb ik gemerkt jah :( Eerst traineh dus :D Ik ga altijd eerst trainen... maar jah, had gister middag niet zo veel in me maag, dus was ik dit keer maar eerst gaan eten... nou, dat had ik beter kunnen laten

Vrijdag is perfecto ;) pm me ff hoe en wat ook in welke stad je woont... kep gelukkig een 4 voeter (en een 2 voeter voor als ut mooi weer is :D )

Dinsdag mezelf niet volgens de planning de t*fus in gezopen! Woensdag druk met werken en klusjes dusse benentraining maar naar vanochtend geschoven!

Training donderdag 18 juni LB1:

Squat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 120kg, 5x 140kg PR!!
Smithsquat: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 120kg, 5x 130kg
Leg curls: 5x 55kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 5x 110kg
Glute press: 5x 70kg, 5x 102,5kg (fullstack), 5x 102,5kg, 10x 102,5kg

Nu wel squatjes op 140kg goed diep uitgevoerd en de 5reps gehaald! whoohoo!! Smithsquat daarna voelde overigens wel minder zwaar!
Leg curls ff voor de verandering gedaan :) duidelijk niet gewend! Wel lekkere kilootjes gepakt volgens mij ;)

En nu vreten! ;)

Inmiddels woon ik bijna in de kroeg! Al die examenfeestjes zijn duidelijk niet goed voor me! Gisteravond dus ook weer waardeloze voorbereiding! Wel wat calorieetjes tot me genomen door bakkies bier! Desondanks volgens mij geniale training! :D

Training 19 juni UB2: low reps, high weight

Incline benchpress: 15x bar, 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 90kg
Chestdips: 5x BW+10kg, 5x BW+20kg, 5x BW+30kg, 5x BW+40kg, 8x BW+50kg!!!!!!! (loopt alleen beetje moeilijk door de sportschool met al die schijven om je middel ;) hehe)
Wide grip pull-ups: 5x BW, 5x BW+10kg, 5x BW+15kg, 5x BW+20kg, 5x BW+25kg, 5x BW+15kg, 5x BW+10kg, 5x BW+5kg
Misschien too much? 8 setjes? :P ;)
Dumbbell shoulder press: 5x 14kg, 5x 22kg, 5x 26kg, 5x 28kg, 5x 28kg (spottertje was niet in de buurt dus de 5x 30kg kon ik niet doen (krijg die stomme 30kg dumbbells nog steeds niet op eigen kracht boven me schouders!)

Comments achteraf: hoe het kon weet ik niet, want ik had een waardeloze voorbereiding, maar volgens mij was ik best machine-like aant trainen! :)

Terug
Naar boven