XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

hehe, gek is dat he, dat je die dumbbells van 2 Kilo zwaarder niet boven je hoofd krijgt, verder een brute training, ook klasse dips!

sjezus beuker, dikke training gek! Je bent loeisterk man! :D Ben benieuwd strakkies met battelen haha ;)

• Topic Starter Topic Starter
hehe, gek is dat he, dat je die dumbbells van 2 Kilo zwaarder niet boven je hoofd krijgt, verder een brute training, ook klasse dips!
Ik had het eerst rond de 24 kg! Dus het gaat wel al de goede kant op, mijn fitnessmaatje slingert de dumbbells de lucht in en schuif dan een soort van in 1 beweging zijn stoeltje en daarmee zijn schouders eronder! Misschien dat ik dat ook maar moet gaan oefenen!!

sjezus beuker, dikke training gek! Je bent loeisterk man! :D Ben benieuwd strakkies met battelen haha ;)

Har har, ik sloop je ;)!! (had de hele tijd tijdens de training in gedachten.. als ik Chris maar voorblijf ;)) Je moet morgen mijn potentraining is zien! Dan ga ik echt loos!! (ga vandaag vragen op mijn werk of ik als eerste naar huis mag! :P Als extra voorbereiding! ;))

Hier, een bak kwark naar je kop! ;)
hahaha, bring it on ! Ik hou wel van uitdaging ;) Straks ff me schouders kapot traineh, pak ik meteen me stierenekkie mee :P

Hier, een bak kwark naar je kop! ;)
hahaha, bring it on ! Ik hou wel van uitdaging ;) Straks ff me schouders kapot traineh, pak ik meteen me stierenekkie mee :P

Hier, een dumbbell terug! ;)
hahah, dat wordt echt helemaal losgaan 17 juli ;)! ik heb nou ook een biefstuk in me nek zitten! Leuk dat dippen! ;)

AUWWAAHHH!!! Kijk es uit, lompe!

muahahaha :D Ik pleur van me stoel haha. Ik verheug me er wel op onze date met gewichten ;)

Kom maar op jochie.... Ik laat je dumbbells vreten :cool: LOL

nee, wel spinazie, voor een gruwelijke pomp :D

nee, wel spinazie, voor een gruwelijke pomp :D

Popeye! :) Ze hebben nu btw bij de AH gewoon doodnormale hollandse 5 minuten magnetronopwarmmaaltijden! Gehaktbal met aardappels en sperziebonen enzo! Te relax! Eet nu 4x op een dag een warm potje ;) en nog gezond ook!

goed zo beuker, weg met de boterhammen yeah!

Hah gister gelukt om op tijd klaar te zijn met werken! Werd half 10! Moest alleen wel nog ff website van me oom verbouwen dus alsnog om 1 uur in bed! Vanochtend niet ontbeten met de gedachte dat ik het dan toch alleen maar zou uitkotsen als ik te hard door zou stampen met benen trainen! Geleeft op 2 rolletjes Druivensuiker tijdens de training!

Training zaterdag 20 juni: LB2 High reps, Med weight

Breathing squat: 20x Bar, 20x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 20x 95kg! Rep PR!
(liep meteen zo'n naad over beide benen die de spierkoppen briljant scheidde! zag er te vetjes uit! en hoorde mijn broek scheuren maar die heeft het gelukkig aardig gehouden! (kan hem nu overigens wel weggooien!))
Leg extensions in superset met leg press: 10x 65kg--> 10x 150kg, 10x 80kg-->10x 202,5kg (maxstack), 10x 90kg-->10x 202,5kg
Stiffed leg deadlift: 10x 60kg, 10x 100kg, 10x 120kg

Nou Kwark, ik maak me geen zorgen dat ik 1x 160kg neer ga zetten vrijdag ;) :P Bring it on ;)

:roflol: Moet je maar niet van die strakke broekies aantrekken heh?

Kom maar op met die deadlift, ik heb er het volste vertrouwen in :cool:
Mooie training gap, sjeemig wat ben je sterk! ;)

Jezus kerel zieke training en dat op 2 rolletjes druivensuiker!
Ben benieuwd naar je 160kg squat!

Jezus kerel zieke training en dat op 2 rolletjes druivensuiker!
Ben benieuwd naar je 160kg squat!

Nou het wordt 1x 160kg deadlift ;) mag dat ook?

160kg squat trek ik nog niet!! Heb geen belt dus is echt megaveel druk op me onderrug! Beetje teveel nu nog voor het moment als je het mij vraagt!

Die squat gaat je lukken!
Wel knap dat je vrijwel nuchter dit kan man! Respect!

En als ut um niet lukt, geef ik hem wel een schop :D
Dus hij gaat goe dan ook 160 liften! ;)

Prettig weekend allemaal! Whoosh!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven