- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het eerst rond de 24 kg! Dus het gaat wel al de goede kant op, mijn fitnessmaatje slingert de dumbbells de lucht in en schuif dan een soort van in 1 beweging zijn stoeltje en daarmee zijn schouders eronder! Misschien dat ik dat ook maar moet gaan oefenen!!hehe, gek is dat he, dat je die dumbbells van 2 Kilo zwaarder niet boven je hoofd krijgt, verder een brute training, ook klasse dips!
sjezus beuker, dikke training gek! Je bent loeisterk man!Ben benieuwd strakkies met battelen haha
![]()
!! (had de hele tijd tijdens de training in gedachten.. als ik Chris maar voorblijf
) Je moet morgen mijn potentraining is zien! Dan ga ik echt loos!! (ga vandaag vragen op mijn werk of ik als eerste naar huis mag!
Als extra voorbereiding!
)Hier, een bak kwark naar je kop!
hahaha, bring it on ! Ik hou wel van uitdagingStraks ff me schouders kapot traineh, pak ik meteen me stierenekkie mee
![]()

! ik heb nou ook een biefstuk in me nek zitten! Leuk dat dippen! 
AUWWAAHHH!!! Kijk es uit, lompe!
muahahahaIk pleur van me stoel haha. Ik verheug me er wel op onze date met gewichten
![]()
Gaat je nooooooit lukken

Kom maar op jochie.... Ik laat je dumbbells vretenLOL

Ze hebben nu btw bij de AH gewoon doodnormale hollandse 5 minuten magnetronopwarmmaaltijden! Gehaktbal met aardappels en sperziebonen enzo! Te relax! Eet nu 4x op een dag een warm potje
en nog gezond ook!
Bring it on 
Jezus kerel zieke training en dat op 2 rolletjes druivensuiker!
Ben benieuwd naar je 160kg squat!
mag dat ook?Die squat gaat je lukken!
Wel knap dat je vrijwel nuchter dit kan man! Respect!