XXL Nutrition

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Zoals beloofd bovenstaand nog even mijn foto's, beetje laat maar ze zijn er wel! En jah, heb al door dat ik zo scheef als het maar kan aan het posen ben ;) In het echt valt het wel mee!! ;)

sow ruben, wat een body man! Alleen ietsie meer definitie nog he? Maar er zit al lekker massa! ;)

sow ruben, wat een body man! Alleen ietsie meer definitie nog he? Maar er zit al lekker massa! ;)

Thnx!! Ik moet ook zeggen dat het op foto's er toch altijd anders uitziet dan in het echt.. Want mijn hele rug zie je elke spier zitten die er loopt en op die foto is het alleen een driehoekig vlak ;) Maja, over maandje zie je het in real life ;)

Hehe, ga morgenochtend een x meedoen met dat gare dames Bodypump! Ben uitgedaagd ;)

Hehe, vanochtend dus ff meegedaan met Bodypump! Helemaal stukgegaan daar, gelukkig wel meer gewicht kunnen pakken dan de sterkste vrouw daar maarre het was wel ff potje bijten! Misschien dat ik het erin ga houden want het is wel een gigantische opdonder voor je spieren en vollopen doe je er iig wel echt mega van!

Jah, we gaat die spieren es ff lekker vol janken en battelen voor de spiegel ;) Kep er al zin in!

Sjah, valt nog niet mee he? W8 maar, morgen lekker spierpijn! :D Goed bezig ruub!

Nog een beetje leuke vrouwtjes tijdens Bodypump :D

Je armen zijn erg goed zou wel wat meer focussen op je borst loopt volgens mij een
beetje achter of het komt door de foto want op je avatar lijkt dat weer niet zo!
Voor de rest goed bezig man! Keep On Pomping!

Nog een beetje leuke vrouwtjes tijdens Bodypump :D

Je armen zijn erg goed zou wel wat meer focussen op je borst loopt volgens mij een
beetje achter of het komt door de foto want op je avatar lijkt dat weer niet zo!
Voor de rest goed bezig man! Keep On Pomping!

Zeker leuke dametjes!! De reden ook dat ik het zondagochtend waarschijnlijk weer ff ga doen ;) hehe!

Denk dat ut door de foto komt! :$ Kan 3x 115kg banken en mijn armen train ik nooit.... dusse? Thnx!

Uitslover ! :cool: En maar pec bouncen voor die chickies heh??

haha hoeveel telefoonnummers heeft dat opgeleverd? muahaha ;)

Goed fysiek al kerel, ga zo door!

Overal spierpijn! Hoe ernstig, van een vrouwensport!

Wil je een eerlijk antwoord....? whahahaha! LOL

Nee zonder crap, kep er ook een keer aan meegedaan, er waren toen ook vel gasten bij, dus dat mokkel heeft ons ff expres extra laten zweten. De dag erna hadden we geen praatjes meer ;)

Fysiek ziet er al goed uit, begint al goed vorm te komen.
Nou meer massa op je frame plakken het komende jaar.

Maar...bodypump, what the **** bro???

Fysiek ziet er al goed uit, begint al goed vorm te komen.
Nou meer massa op je frame plakken het komende jaar.

Maar...bodypump, what the **** bro???

Thnx!! Ckerz! Op naar de 90kg gortdroog!! Jullie er trouwens ook zoveel last van dat mensen allemaal een mening over je lichaam hebben?

De "Sjezus, wat heb jij een kont" en "Mag ik je borst voelen?" zijn de positieve maarre nu krijg ik tegenwoordig steeds meer te horen: Niet te breed worden he! Maar dan de negatieve versie enzo.....

Bodypump werd ik ff voor uitgedaagd ;) :P Gaan we niet te vaak doen hoor! ;) Don't worry! ;)

Ik zie je foto's nu pas en er zit zeker al een goede vorm in.

Leuk dat je die bodypump hebt gedaan toch.... af en toe meedoen is wel leuk en wordt vaak onderschat qua intensiteit ;)

En die reactie's; lekker laten gaan. Beter breed (en opvallend) op die manier zoals wij bb-ers zijn, dan breed op de manier waarvan de helft van de nederlanders mee kampt :rolleyes:

Ik vind ut alleen maar een compliment als mensen zo lullen, want ze zijn stinkend jaloers ;) Laat ons maar trots zijn op onze fysiek, en laat hun maar haten ;) Zo werkt het met onze geweldige medemens... ;)

Terug
Naar boven