MuscleMeat

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie je foto's nu pas en er zit zeker al een goede vorm in.

Leuk dat je die bodypump hebt gedaan toch.... af en toe meedoen is wel leuk en wordt vaak onderschat qua intensiteit ;)

En die reactie's; lekker laten gaan. Beter breed (en opvallend) op die manier zoals wij bb-ers zijn, dan breed op de manier waarvan de helft van de nederlanders mee kampt :rolleyes:

Ik vind ut alleen maar een compliment als mensen zo lullen, want ze zijn stinkend jaloers ;) Laat ons maar trots zijn op onze fysiek, en laat hun maar haten ;) Zo werkt het met onze geweldige medemens... ;)

Eigenlijk wel een heel mooi antwoord van jullie! Moet er idd schijt aan hebben! ;) Op naar de 90kg ripped!

owww yeah! Maak ze gek gap! Ik ben er al bijna :D Nog 10 kilo en ik ben perfect! Knallen met die hap!

Reken maar dat ik ze gek ga maken! ;) Doe er nu echt alles aan te bunkeren! ;) Check voorbereiding en nabereiding training!! Hoe slecht kan iemand bezig zijn!!

Voorbereiding training:
2 bakkies cornflakes
2 eiwitshakies
12 BCAA's
22 boterhammen
Bakkie kibbeling
2 pakken kipfilet
fles cola
2 biertjes

Training woensdag 24 juni: UB2: low reps, high weight
Benchpress: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg, 5x 110kg
Seated cable flyes (omlaag gericht): 5x 15kg, 5x 21kg, 5x 24,5kg, 5x 28kg
Wide grip pull-ups: 5x BW, 5x BW+10kg, 5x BW+10kg, 5x BW+10kg, 5x BW
BOR's: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 5x 80kg
Side raises: 10x 8kg, 8x 12kg, 10x 10kg
MTS Shoulder press (per hand): 5x 25kg, 5x 50kg, 5x 60kg, 5x 40kg

Einde training:

Nabereiding training:
12 BCAA's
400g Andijvie met gehaktballetjes
3 cola
6 biertjes
2 patat flip
broodje frikandel speciaal
bak kwark
3 ZMA's

Totale kosten biertjes: 0,00! (eigenaar kroeg probeerde ons bezopen te krijgen!)
5 voor half 7 moet ik straks op schiphol staan om vriend van ons die 5 maanden amerika heeft gepakt op te halen, maximale te behalen totale slaap 4,5 uur!

Comments achteraf: Dit gaat de verkeerde kant op!

:roflol: Gelukkig geen breezer ananas ;) (muahahaha)

Sterke bench press gappie ;)

Owww..... wij gaan battelen kerel, bet on it! Verheug me echt op 17e man, wordt kei lachen man!

Heel goed bezig ruubke! :cool:

Sjah maar die 4,5 uur slaap is onacceptabel heh? Sukkie!!! Regenereren na zo'n zware training man!

:roflol: Gelukkig geen breezer ananas ;) (muahahaha)

Sterke bench press gappie ;)

Owww..... wij gaan battelen kerel, bet on it! Verheug me echt op 17e man, wordt kei lachen man!

Heel goed bezig ruubke! :cool:

Sjah maar die 4,5 uur slaap is onacceptabel heh? Sukkie!!! Regenereren na zo'n zware training man!
Haha!

Thnx!!

Jup deze 4,5 uur voelde ook onacceptabel (al werd ik wel chill wakker) dusse ik ga nu nog ff 3 uurtjes powernappen!! :D

Die alcohol icm met die 24bcaas is wel de shit :hedbang:

Maar wel en sterke training neergezet kerel!
Die 4,5 uur slaap haal je dit weekend gewoon dubbel en dwars in ;)

hoeveel mg zijn die BCAA's van jou? Met jouw fysiek niet meer dan 15000mg per dag he? En verdeel het beter pik, pre en post nemen is useless! Verder ben je echt een beest man! I like it! ;)

hoeveel mg zijn die BCAA's van jou? Met jouw fysiek niet meer dan 15000mg per dag he? En verdeel het beter pik, pre en post nemen is useless! Verder ben je echt een beest man! I like it! ;)

Oww maar was 's ochtends om 9:00 6 BCAA's, 15:00 6 BCAA's, 19:30 6 BCAA's en 00:30 6 BCAA's.. dus aardig verdeeld zou ik zeggen! ;) En potje zegt dat op trainingsdagen dat ik er 24 in moet douwen!

Gisteravond kroegavondje laten schieten omdat ik het zuipen en kapot gaan van de zon helemaal zat was!! (al 4 dagen gedaan!) 1 uur me bed in, qua eten beetje k*tvoorbereiding maar gemotiveerd waren we alvast wel!! :D Eigenlijk alleen maar vastbesloten Kwark iig te evenaren op de deadlift! ;)

Training 25 juni LB1: low reps, high weight:
Deadlift: 10x 60kg, 8x 100kg, 5x 120kg, 3x 145kg, 1x 165kg, 0x 170kg (fail), 0x 170kg (naief en dus weer fail, gezicht tintelde helemaal en was flink duizelig!)
Hacksquat: 8x 105kg, 8x 135kg, 5x 165kg, 8x 197,5kg (maxstack), 8x 197,5kg (hacksquat was ingesteld dat ik below par elke keer mijn reps maakte!)
Leg curls: 10x 50kg, 8x 80kg, 5x 100kg, 5x 110kg
1 leg dumbbell lunges, gewicht = per been: 5x 28kg, 5x 60kg, 5x 60kg, 5x 60kg (wel moeite overigens met coordinatie!)

Comments achteraf: vastbesloten Kwark te evenaren met Deadliften! Is gelukt gelukkig! 3e rep 145kg was niet erg netjes uitgevoerd, alles gegeven bij de 165kg! Die overigens wel netjes! Daarna de kracht niet meer voor de 170kg! (helaas) Benenoefeningen daarna maar mijn rug ontzien dus vandaar hacksquat ipv gewone squat
Kracht was eruit ;)

Jouw beurt weer Kwark! ;) The battle continues (ondanks dat ik het zonder belt moet doen!! :()!!

Laatst bewerkt:
ooooowwwww..... ik zit te beven achter me macbook pro :D

Nee zonder dollen, een vette training neergezet gappie! Ik moet ook maar eens in de ochtend trainen, misschien lukt 180 dan wel hehe ;) Tis je gelukt kerel, je bent dus nog in de race! Mooie hacksquats ook, jammer dat ze dat ding bij ons niet hebben, vond het altijd een heerlijke oefening!

Geniet van je succes, want volgende week is het weer voorbij met de pret :D

Oww maar was 's ochtends om 9:00 6 BCAA's, 15:00 6 BCAA's, 19:30 6 BCAA's en 00:30 6 BCAA's.. dus aardig verdeeld zou ik zeggen! ;) En potje zegt dat op trainingsdagen dat ik er 24 in moet douwen!

maar hoeveel mg zijn die dingen dan?? Je moet echt niet meer nemen dan 15000mg... trust me ;)

ooooowwwww..... ik zit te beven achter me macbook pro :D

Nee zonder dollen, een vette training neergezet gappie! Ik moet ook maar eens in de ochtend trainen, misschien lukt 180 dan wel hehe ;) Tis je gelukt kerel, je bent dus nog in de race! Mooie hacksquats ook, jammer dat ze dat ding bij ons niet hebben, vond het altijd een heerlijke oefening!

Geniet van je succes, want volgende week is het weer voorbij met de pret :D

Haha, ben idd bang dat het volgende week voorbij is met de pret!! :P ;) Voel er eerlijk gezegd ook veel meer voor om te deadliften op reps ipv 1RM te pakken want je training is daarmee ook meteen naar de klote (was echt een softe benentraining vandaag!) Maja, iig 1 weekje grote eer van je voorkomen! ;)

Etter! :D

Je weet toch dat ik je trouw volg? Alleen niet te veel veren in je reet steken, anders ga je naast je schoenen lopen heh? :D enneh... verslagen heb je me niet hihi ;) Dus mijn weekend heb je niet verdoet hoor ..... jup, ik ook van jou ;)

Je weet toch dat ik je trouw volg? Alleen niet te veel veren in je reet steken, anders ga je naast je schoenen lopen heh? :D enneh... verslagen heb je me niet hihi ;) Dus mijn weekend heb je niet verdoet hoor ..... jup, ik ook van jou ;)

Hou met deadliften niet van hete adem in me nek! ;) in plaats daarvan blaas ik liever de hete adem in iemand anders zijn nek ;) Ben wel benieuwd wat je volgende week pakt! Wie weet doe ik er ook nog een gooi naar weer naast je te staan dan ;)

Jij gaat trouwens toch weer met Kwark gooien dit weekend dus das iig mijn gelukkie! Ik heb een terugkerend projectje gevonden :)

hahaha.... ik ben dus niet de enige sl*t hier, hmmm? ;)
Ben zelf ook wel benieuwd, al moet ik zeggen dat het trainen op kracht binnenkort voorlopig over is, en ik me meer op massa ga concentreren.. Ik ben al blij dat ik toch redelijk droog blijf ondanks mijn bulk...

hahaha.... ik ben dus niet de enige sl*t hier, hmmm? ;)
Ben zelf ook wel benieuwd, al moet ik zeggen dat het trainen op kracht binnenkort voorlopig over is, en ik me meer op massa ga concentreren.. Ik ben al blij dat ik toch redelijk droog blijf ondanks mijn bulk...

sl*t? Ik?? :P ;) Ik ben gewoon populair :P

Geef je groot gelijk! Ruupie is nu ook meer met massa bezig dan met kracht!! PR's zijn voornamelijk bij de 20 reppers neergezet nu! en de 10x 10 supersetjes!

Terug
Naar boven