Fitness Seller

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

:roflol: Daar maak jij je niet populair mee dat van jezelf te zeggen hehe :P

Wordt nu tijd om breed te worden ;) de basis is er, ook bij jou... nu knallen en vol janken die spieren!

Lekker dan die dead! Vant weekent nog wa doen Ruup?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker dan die dead! Vant weekent nog wa doen Ruup?

Jup, net een geniale afterparty gehad in huis ter duin (hotelconcurrent van waar ik werk ;)) hele tent afgebroken en met badmuts op door elf verdiepingen hotel heen naar buiten gelopen :) Met een hele boze blik van de beveiliging erbij ;) haha!!

Morgen werken uurtje of 10 en daarna date met heel leuk meisje ;)

Dusse ik ga mezelf wel weer vermaken ;) Jij plannen?

Superslechte voorbereiding voor mijn gevoel! Gister moeten werken vanaf 3 uur, wel 3 flinke maaltijden tijdens mijn werk nog genuttigd maar elke keer na een kwartier alweer zwaar honger! Thuisgekomen hadden we niks in huis dusse bakkie kwark zat er ook niet in! :S

Training maandag 29 juni: UB1: high reps, low weight

Pecflymachine in superset met flat benchpress: 10x 73kg-->10x 60kg, 10x 80kg-->8x 80kg, 10x 80kg--> 10x 70kg
Wide grip rechte armen lat push down in superset met wide grip pull-downs: 10x 27kg--> 10x 78kg, 10x 32kg--> 10x 88kg, 10x 32kg, 10x 98kg

Daarna discussie met een bodybuilder, hij vond dat ik stang tegen mijn borst aan moest drukken bij wide grip lat pull downs ipv onder mijn mond! Dat geprobeerd maar dat kwam neer op gooiwerk laatste stukkie, deed ik het wel dan leek het laatste stukkie weer op je wide grip rechte armen lat push down en kon je dus ook niet meer dan 50kg pakken!
Mijn fitnessmaatje vond het overigens gezeik van hem want volgens hem voerde ik oefening wel perfect uit!! (voelde ook de meeste spanning op mijn manier!) Die bodybuilder kon zichzelf trouwens niet eens optrekken ;)

Dumbbell side raises: 10x 8kg, 10x 10kg, 10x 10kg, 10x 12kg--> 10x 10kg
MTS abdominal machine: 16x 25kg, 15x 35kg, 10x 45kg, 10x 55kg

en toen door energie heen! Wel lekkere pomp maar voor gevoel beetje whoosytraining! Vorige week trouwens ondanks de 30boterhammen op een dag en veel extra snacks afgevallen (waarschijnlijk door de bodypump en de 12 uur dat ik gezeild heb met windkracht 5 ; en de 3 uur durende zoensessie (verbrand je ook een hoop calorieen mee ;)))) Six-pack is weer zichtbaar! Was niet de bedoeling!

Goede voornemens deze week! Keihard vreten

Sorry ik ben te lui om op te zoeken, maar volg je UB/LB op het moment? :p

Toch nette training Ruben!

Ik was er niet echt blij mee!! Woensdag ga ik waarschijnlijk met mijn oude fitnessmaatje trainen in Amsterdam dusse miscshien maar goed dat dit een soort van lichtere training was aangezien ik nu 2 dagen minder herstel heb?!

Owww? Jij woont toch een stuk zuidelijker? Que? :)
Ach joh, maak je niet te sappel. Tis ook veel te heet om hardcore te rossen. Ik zal ff kijken wat ik ervan bak, maar ik denk dat ik pas om 20:30 ga

Nette training en heel wat reps daar :/

Owww? Jij woont toch een stuk zuidelijker? Que? :)
Ach joh, maak je niet te sappel. Tis ook veel te heet om hardcore te rossen. Ik zal ff kijken wat ik ervan bak, maar ik denk dat ik pas om 20:30 ga
Het is nooit te heet om hardcore te rossen!! Noordwijk ligt 40 km zuidelijker van Amsterdam! dus klein stukkie!

Nette training en heel wat reps daar :/
Thnx! Jah was repdagje hé ;)

He goed bezig makker!!

30 boterhammen op een dag :roflol: dat tikt lekker door vriend.

Trouwens, ik trek ook altijd de lat naar mijn borst. Ga het komende donderdag eens proberen om hem richting kin te trekken. Waarschijnlijk pak ik hem dan ook wel zwaarder. Nu blijf ik al een tijdje hangen op 45/50kg verdorie.

Vandaag hele dag op strand gelegen en de afgelopen dagen veel gezeild (heerlijk windje!) dacht dat de voorbereiding dus weer stront was maarre tijdens de training viel het wel mee! :) Heb alleen wel beetje rug ontzien omdat die al zwaar volgelopen was van het zeilen en daarmee dus tikkie zwak!

Training woensdag 1 juli: LB1: low reps, high weight:

Fullsquat: 10x 60kg, 5x 80kg, 8x 100kg, 8x 100kg, 8x 100kg
Leg extensions (1 seconde met gestrekte benen vasthouden): 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 100kg, 6x 125kg, 8x 100kg
Leg curls (1 sec down, 3 sec up): 5x 50kg, 5x 70kg, 5x 85kg, 5x 100kg, 5x 110kg
1-leg lunges (gewicht per been, knietje grond netaan tikken, heel erg beheerst): 8x 28kg, 8x 52kg, 8x 60kg, 8x 60kg
Stiff leg deadlift: 10x 60kg, 8x 80kg, 8x 100kg, 8x 120kg

Hamstrings klapten uit elkaar! Van de 1-leg lunges ook lekker volgelopen kuiten gekregen! Wordt alleen wel bakkie spierpijn morgen in de hammies ben ik bang!

Ondanks de hitte zo bruutveel zin om te trainen dat ik mijn vrijdagochtend training maar naar nu heb verschoven! Airco in sportschool deed het dus was denk graadje of 20! Goed te doen dus!!

Training donderdag 2 juli: UB2: low reps, high weight
Incline benchpress: 5x 60kg, 5x 70kg, 5x 80kg, 7x 90kg--> 8x 70kg
Seated flyes (omlaag gericht voor accent op onderkant borst, 1 sec hold voor je): 5x 15kg, 5x 21kg, 4x 28kg--> 5x 17,5kg
Mts front pulldown (gewicht per hand): 5x 25kg, 5x 50kg, 5x 60kg, 5x 77,5kg (fullstack!)--> 5x 50kg
Seated rows: 5x 60kg, 5x 80kg, 5x 90kg, 5x 100kg
Wide grip pull-ups: 3*5x BW
10 minuten buikspierbashen!
Bicep curls: 10x 14kg, 10x 16kg

Schouders en triceps niet gedaan, misschien dat ik morgen ergens op de dag nog gaatje ga zoeken om die ff vol te janken! Hele weekend toch vrij ;)

Zwaar opgepompt! Klaar om naar het strand te gaan inclusief zichtbaar six-packie! ;)

Nice nice Beuk! Gaat lekkah lekkah hier. :p
Zou je mij eens je sixpack willen lenen, hoef ik niet zoveel te cardioen? :(

Nice nice Beuk! Gaat lekkah lekkah hier. :p
Zou je mij eens je sixpack willen lenen, hoef ik niet zoveel te cardioen? :(

Thnx!! Echt te vaag want ben niet meer 100% met eten en trainen bezig de laatste dagen maarre de PRetjes vliegen nu wel in de ronte! :)

Six-packje mag je hebben! Mag ik dan van jouw aanleg hebben om steviger te worden? (Vreet nu 30 boterhammen op een dag en deze week al 2 kilo kwijt! :()

6 mensen hebben deze week trouwens al negatief iets losgelaten van: Je wordt te groot of.. Is het feit dat je veel oefeningen met maximale dumbbells in je sportschool kan geen teken dat je niet nog groter hoeft te worden..

Snap niet dat jij zo handig je training kan overzien? ???

Omdat het allemaal naast elkaar staat en vlak onder elkaar is het een beetje een teringzooi, als je nou gewoon een beetje onder elkaar doet, is het makkelijker te zien. (zoals bijv. mijn log)
Zeer k*t dat je moeilijk bijkomt, maar dat is gewoon bijtijds, gewoon lekker doorgaan en je groeit vanzelf monster. :thumbs:

heej Ruub! Ben er weer hoor ;) Jij hebt tenminste niet stil gezeten! Heel netjes gappie! ;)

Terug
Naar boven