- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het allemaal naast elkaar staat en vlak onder elkaar is het een beetje een teringzooi, als je nou gewoon een beetje onder elkaar doet, is het makkelijker te zien. (zoals bijv. mijn log)
Zeer k*t dat je moeilijk bijkomt, maar dat is gewoon bijtijds, gewoon lekker doorgaan en je groeit vanzelf monster.![]()
Onoverzichtelijke wordt aan gewerkt! We gaan ook gewoon door!!
Balen van het werveltje!! Vaag dat ook pas bij rep 4 je ding krakte, zou eerder verwachten vanaf eerste rep... maarre voortaan lekker loserstyle toch handdoekie ertussen?heej Ruub! Ben er weer hoorJij hebt tenminste niet stil gezeten! Heel netjes gappie!
![]()

Lunges is met dumbbells: dus 2x 30kg heb ik dan in me handen!Eindelijk een weekendje vrij! Bruut dat de sixpack er nog steeds is met jouw bulk XD
Die lunges, is dat met BB of met losse Dumbbells? Wist niet dat er zulke zware Dumbbells waren..
haha, **** it, dan maar een nichtMooi weer ut kussentje ertussen!
![]()
Deze nicht heeft alleen een vriendin tegenwoordig 
zozo, een chickie gescoord... doe je goe! Hoe heet ze en is ze lekker?![]()
Alle PR's gebroken op een dieet van 300 vlinders in je buik 
Uiteraardhahaha! Ik ken dat! Ik gun het je Ruub! Maak er wat moois van!
Alleen ehhh.... gaat de 17e dan nog wel door?
En je zal er harder aan moeten trekken dan ooit tevoren buddy
Vriendinnetje staat op de eerste plaats maar bijna gedeeld met mijn vrienden! (als ik je zo mag noemen!) Zo kansloos altijd die mensen die hun vrienden verliezen omdat ze een vriendinnetje krijgen en zich daar 100% van de tijd op storten!Mooi zo! Was al bang dat ik iemand anders moest vinden om in te peperen
haha idddie mensen ken ik ook.... "En ze leefden nog lang en gelukkig" owww... please....
We gaan lekker hardcore beuken gap! Leuk!![]()

Damn! Weer 2000 kcal lichter

haha! Niet ziek worden heh gappie?
Nou, ik ben benieuwd, maak me gek!
Hmmm.... laat me raden.... lekker standje op de plee?? Whahaha!
Ik ga vanaaf ook maar es ffies lekker me verrekijker uit me broek hangen![]()

Gister nog ff naar vriendinnetje geweest
En daarna was het half 5 en had ik dringend behoefte aan een bakkie kwark
haha

haha! Nou, ik had om aandacht niks te klagen, had ook wel een heel geil shirtje aan, kon je ook goed aan zien dat ik een ijzer misbruiker ben
Tis allemaal weer goedgekomen, kep lekker vergelijkend waren onderzoek mogen doen
Zo, nu ga ik ook maar ff eten, voordat ik niet meer gain hehe![]()
Zoals de vis in Katwijk smaakt, smaakt hij nergens anders! 
ahahaha! Dan mag je mooi een mootje voor me meenemen de 17e gap! Jummy![]()
Gister hadden ze er bij de zeilvereniging ook weer 300 gevangen! Te sick! 
Vrijdag visdag ik lijk wel katholiek hahaha
sow... 300?? sjemig
Nu lekker uitgerust ruub? Of is je vriendin nog ffies de oefening over aan het doen ?![]()